Κυριακή 15 Απριλίου 2018

Αναγνώστης: Η θρησκεία των γονιών μου, δεν είναι για εμένα



Όταν ήμουν μικρός πίστευα πολύ στην "Ορθοδοξία μας", άλλωστε ήταν η θρησκεία των γονιών μου, και ιδιαίτερα της μάνας μου που ήταν μια πολύ καλή γυναίκα και καλή χριστιανή. Οταν άκουγα και διάβαζα κάτι σαν αυτά που διάβασα περί
Έλλήνων-χριστιανών-εβραίων, αμυνόμουν υπέρ της θρησκείας "μου", αλλά πολλές φορές μέσα μου είχα αμφιβολίες και πολλά ερωτηματικά που κανένας δεν μου τα εξηγούσε. 

Τόσα χρόνια έβλεπα τους παπάδες, την συμπεριφορά τους, τον εγωϊσμό και την αρπακτικότητά τους απέναντι στό ποιμνιό τους και έλεγα είναι η εξαίρεση, υπάρχουν και καλοί παπάδες , υπάρχουν και καλοί ποιμενάρχες. Μάταια, περίμενα τόσα χρόνια να δω το "φως", το μόνο που έβλεπα - εκτός απο την συχωρεμένη την μάνα μου-ήταν υποκρισία, μεγάλους σταυρούς, προσκυνήματα, γονυκλισίες και σκοταδισμό.
 Όσες φορές ζήτησα πνευματική βοήθεια απο τους ιερείς, δεν βρήκα ανταπόκριση, μου έβαζαν και χέρι, πολλές φορές κυριολεκτικά.
Τελικά σαν απο "θαύμα" για να χρησιμοποιήσω και εγω μια λέξη των "προβάτων" με τον θάνατο της η μάνα μου το 2006, μου έδωσε το τελευταίο μηνυμα της, "παιδί μου πρόσεχε τους παπάδες και τους τσανακογλύφτες". Δεν ξέρω αλλά εγω αυτό το μήνυμα εισέπραξα, όσο και φαίνεται περίεργο. Τώρα είμαι "ελεύθερος" και διαβάζω πράγματα, που στο παρελθόν δεν μπορούσα. Σοφό το, "γηράσκω αει διδασκόμενος"


 Ιουστινιάνειος Κώδιξ 1.11.10, για το χριστιανικό χάραγμα:
«Θεσπίζουμε δε και νόμο, σύμφωνα με τον οποίο όλα τα μικρά παιδιά πρέπει να δέχονται το σωτήριο βάπτισμα αμέσως και χωρίς καμία αναβολή, ώστε όπως και οι μεγαλύτεροι να μπορούν να εκκλησιάζονται και να κατηχούνται στις θείες γραφές και τους θείους κανόνες. Έτσι θα μπορούν να διαφυλάξουν την αληθινή πίστη των ορθοδόξων χριστιανών και δεν θα επιστρέψουν ξανά στην παλαιά πλάνη.
Και όσων έχουν κάποιο στρατιωτικό ή άλλο αξίωμα και περιουσία μεγάλη και για να κρατήσουν

Μανόλης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html