Δευτέρα, 7 Μαΐου 2018

[Καλημέρα Ελλάδα] Πέρασαν πάνω από 3 χρόνια από την έναρξη της δίκης της Χρυσής Αυγής, και…


[Θα πέσουν βαριές καμπάνες και θα τεθεί εκτός νόμου αυτό το ναζιστικό εξάμβλωμα ή θα πάμε όλοι να τα σπάσουμε στα μπουζούκια για να γιορτάσουμε το τέλος των γυρισμάτων της πιο χοντροκομμένης μεταπολιτευτικής μπαλαφάρας;]

Ο ναζισμός μπροστά στην κάμερα
του ©Πέτρου Τατσόπουλου –Τα Νέα
Στις 20 Απριλίου 2018 συμπληρώθηκαν κιόλας τρία χρόνια από
την έναρξη της δίκης της Χρυσής Αυγής (ξεκίνησε ανήμερα της 126ης μαύρης επετείου από τη γέννηση του Αδόλφου Χίτλερ) και θα έλεγε κανείς ότι διεξάγεται σε κάποια άλλη χώρα εάν όχι σε κάποιον άλλον πλανήτη. Η συντριπτική πλειονότητα των κατηγορουμένων, όχι μόνο δεν κάθεται στο εδώλιο – «όχι ρε φίλε, δεν πάμε εδώλιο, πάμε πλατεία» – αλλά σηκώνει και το δάχτυλό της στο «διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα» όποτε δεν διαγκωνίζεται για να φωτογραφιστεί μαζί του, είτε σε ένα ακριτικό νησί παρέα με τον Πάνο τον Τουρκοφάγο είτε κατά την παραλαβή του Αγίου Φωτός στο αεροδρόμιο. Ελάχιστες ιστοσελίδες κι εφημερίδες – με πιο γνωστές την Golden Dawn Trial και την «Εφημερίδα των Συντακτών» – καλύπτουν τη δίκη σε καθημερινή βάση. Γιατί; Οι παλιές καραβάνες του Τύπου έλεγαν: «Το Κυπριακό δεν πουλάει». Μάλλον κάτι ανάλογο θα ισχυριστούν και σήμερα για τη δίκη της ναζιστικής οργάνωσης και, κακά τα ψέματα, θα έχουν δίκιο. Εάν υπήρχε πραγματικό ενδιαφέρον από την κοινή γνώμη, θα διαβάζαμε παντού «σεντόνια». Πού οφείλεται άραγε αυτή η ιδιότυπη ακηδία του κόσμου; Συνήθως η ακηδία – η αδιαφορία, η αμεριμνησία – συνοδεύει ένα βαρύ πένθος, είναι το προστατευτικό ανάχωμα που υψώνουμε οι περισσότεροι μπροστά σε ένα τσουνάμι οδύνης. Δεν μοιάζει να ισχύει στη συγκεκριμένη περίπτωση. Εδώ η ακηδία δείχνει να συγγενεύει με τον σταρχιδισμό που μας διακρίνει διαχρονικά ως έθνος και μας απασχολεί μονάχα όταν έρχεται η ώρα να πληρώσουμε τη λυπητερή.

Από την άλλη μεριά, η ακηδία της κοινής γνώμης διευκολύνει τα μέγιστα την υπεράσπιση των ναζιστών στη δικαστική αίθουσα. Μπορεί κατά καιρούς να παρουσιάζονται αδιάσειστα τεκμήρια, τόσο για την ιδεολογική ταυτότητα της,,περισσότερα εδω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html