Σάββατο 11 Ιουνίου 2022

ΥΠΟΥΛΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΚΑΤΗΧΗΣΗ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.


Θέμα εκθέσεως ΣΤ΄ δημοτικού!! 
Μάθετε στα παιδιά σας τον τρόπο να απαντούν χωρίς να φοβόνται. 
Κυρ Γαυρόγλου είμαστε η μόνη χώρα στην Ευρώπη με Υπουργείο θρησκείας!!Εδώ και τώρα έξω η εκκλησία από τα σχολεία!! 

ΓΙΝΟΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. 
Σχετικά με την παραπάνω ερώτηση που έρχεται μέσα από το κεφάλαιο της σελίδας 12 του βιβλίου των θρησκευτικών, θα έλεγα με βεβαιότητα ότι ΔΕΝ θα ήθελα να είμαι μαθητής του Χριστού. Ούτε και να ακολουθώ τα μηνύματά του και τις διδασκαλίες του. Ο χριστός ήταν Εβραίος και τα θρησκευτικά είναι η εβραϊκή ιστορία κι όχι η Ελληνική. Την Ελληνική ιστορία αντέγραψαν οι εβραίοι αλλά δεν την αντέγραψαν όπως ακριβώς είναι. Έβαλαν και δικά τους ψεύτικα πράγματα μέσα. Γι'; αυτό, αν θέλω να μάθω την αλήθεια, δεν χρειάζεται να γίνω μαθητής κανενός χριστού που στο όνομά του σκοτώνονται μέχρι σήμερα εκατομμύρια αθώοι άνθρωποι και μωράκια. Προτιμώ να είμαι μαθητής του μπαμπά μου που είναι Αντίχριστος και μου μαθαίνει την αλήθεια όπως είναι, αλλά και μου λέει να έχω ανοιχτή την σκέψη μου κι όχι σκλαβωμένη με παρωπίδες όπως τα άλογα. Αν έχω την σκέψη μου ελεύθερη, γίνομαι έξυπνος άνθρωπος και μπορώ να διακρίνω την αλήθεια από το ψέμα. 
Η αλήθεια λοιπόν είναι ότι ο χριστός ήταν ένας τεμπέλης που τον ταΐζανε 12 άλλοι που είχανε παρωπίδες στην σκέψη. Αν δεν τις είχαν, θα τον έστελναν να δουλέψει να δει πώς βγαίνει το μεροκάματο. Μία άλλη αλήθεια είναι ότι τα σχολικά μας βιβλία γράφουν στο εξώφυλλο: «Υπουργείο εθνικής παιδείας και θρησκευμάτων». Θα έπρεπε να αφαιρεθεί η λέξη «θρησκευμάτων» επειδή δείχνει καθαρά κι εμείς που δεν φοράμε παρωπίδες μπορούμε να το αναγνωρίσουμε, ότι πάνε να μας φυτέψουν στο μυαλό μία θρησκεία, η οποία θρησκεία δεν διαθέτει καθόλου παιδεία. Αν η λέξη «θρησκεία» δεν υπήρχε σε όλα τα κράτη της γης, τότε θα υπήρχε ειρήνη στον πλανήτη μας. Όλοι οι πόλεμοι γίνονται για μία θρησκεία. Κι εγώ δεν θέλω να σκοτώσω τον φίλο μου που παίζουμε και μεγαλώνουμε μαζί, επειδή έτυχε εκείνος να βαπτισθεί μουσουλμάνος κι εγώ χριστιανός. Θα έπρεπε δε, η λέξη «Εθνικής» να αντικατασταθεί με την λέξη «Ελληνικής», διότι στην Ελλάδα πρέπει να είμαστε υπερήφανοι που καταγόμαστε από προγόνους που είχαν «Ελληνική» παιδεία. Έχουμε κι έναν Πλούταρχο που δίδαξε τα ηθικά, έναν Λυκούργο που ήταν νομοθέτης κι έναν Ισοκράτη που ήταν παιδαγωγός. Ας μην τα ξεχνάμε αυτά. Εδώ είναι Ελλάδα και απαιτούμε Ελληνική παιδεία, όχι Εβραϊκή. Ένας λόγος ακόμη που δεν θέλω τα θρησκευτικά ούτε και το να γίνω μαθητής του χριστού τους, είναι και η μαρτυρία του πρώτου πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως επί Τουρκοκρατίας, Γεννάδιου Σχολάριου, που όταν τον ρώτησαν αν είναι Έλληνας αυτός απάντησε: 
«Αν και είμαι Ελληνόφωνος, ουδέποτε υπήρξα Έλλην. Είμαι Χριστιανός, ως εκ τούτου δεν δύναμαι να είμαι Έλλην. Αν με ερωτήσει κανείς τι είμαι, απαντώ, Χριστιανός είμαι» !!!» 
Ώστε λοιπόν υπάρχει μία χώρα που την λένε «Χριστιανία;» Δεν την γνωρίζω. Γνωρίζω όμως τα παρακάτω άσχημα λόγια και μίσος για τους Έλληνες που είχε αυτός ο χριστιανός παπάς, που αν το ήξερε αυτό η μάνα του, δεν θα του έδινε γάλα όταν ήταν μωρό, για να μην μεγαλώσει ποτέ: 
«Τους ασεβείς και καταραμένους αυτούς Ελληνιστές, και με φωτιά και με ξίφος και με πνιγμό και με κάθε τρόπο θανατώστε τους. Μαστίγωσε, φυλάκιζε, κόψτε τους τη γλώσσα ύστερα το χέρι και αν επι¬μένουν, τότε στείλτους στο βυθό της θάλασσας». 


ΑΥΤΗ είναι αλήθεια καλοί μου άνθρωποι κι όχι εκείνη που απάντησε ο χριστός σας στον Πιλάτο όταν του είπε ότι «Εσύ το είπες αυτό.» Εκείνο δεν ήταν αλήθεια μα λογοπαίγνιο. Κι ο Πιλάτος ήταν μορφωμένος άνθρωπος. Ήταν δυνατόν να μην κατάλαβε; 
ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ:Είμαι Έλληνας, άρα δεν είμαι χριστιανός. 
Είμαι Έλληνας, άρα είμαι η αλήθεια. 


Είμαι η αλήθεια, άρα είμαι ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ, ανεξαρτήτως χρώματος. 
Είμαι όλος ο κόσμος, άρα είμαι το σύμπαν. 


Είμαι το σύμπαν, άρα το σύμπαν είναι Ελληνικό. 


Και τέλος, αφού το σύμπαν είναι Ελληνικό άρα ειρηνικό, τότε βγαίνει το συμπέρασμα ότι ο χριστιανισμός αποτελεί ένα μαύρο μέρος του σύμπαντος και απειλεί να το καταστρέψει. 


Όχι, δεν θέλω την χριστιανική αλήθεια. Δεν γίνομαι κι εγώ ένας ακόμη μαθητής του χριστού. Γίνομαι όμως ένας μαθητής του πατέρα μου. 


Γιώργος Φραγκούλης. 


(Το κείμενο συντάχτηκε με την βοήθεια του πατέρα μου.)
ΠΗΓΗ aisxylos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html