Αγάπη για τη Σιών: ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΞΕΒΡΑΚΩΜΑ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ!!ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΙΟ ΕΒΡΑΪΚΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ ΠΡΟΣΚΥΝΑΤΕ!!
Ζητάτε την ειρήνη της Ιερουσαλήμ: «Ας ευτυχούν εκείνοι που σε αγαπούν. Ας είναι ειρήνη στα τείχη σου, αφθονία στα παλάτια σου». Ένεκα των αδελφών μου και των πλησίων μου, θα λέω τώρα: «Ειρήνη σε σένα!» Ένεκα του οίκου του Κυρίου του Θεού μας, θα ζητώ το καλό σου (Ψαλμός 122:6-9)
Χριστιανικός Σιωνισμός...
«Κατά την ημέρα εκείνη, ο κλάδος του Κυρίου θα είναι ωραίος και ένδοξος, και ο καρπός της γης εξαίρετος και ευφρόσυνος σ' εκείνους που θα έχουν διασωθεί από τον Ισραήλ» (Ησαΐας 4:2). Τόσο οι Εβραίοι όσο και οι Χριστιανοί έχουν συχνά αναρωτηθεί σχετικά με την πραγματική υπόσταση του Χριστιανικού Σιωνισμού. Βασίζεται άραγε στο λόγο του Θεού; Στην ιστορία; Πρόκειται για ένα σύγχρονο πολιτικό κίνημα, όπως αρκετοί υποστηρίζουν; Ποιοι είναι αυτοί οι Χριστιανοί Σιωνιστές και τι ακριβώς πρεσβεύουν; ΟιΧριστιανοί Σιωνιστές είναι Χριστιανοί που πιστεύουν στη Βίβλο και έχουν θέσει ως έναν από τους κύριους στόχους της ζωής τους τη μελέτη των Γραφών, ώστε να μπορέσουν να ερμηνεύσουν το θέλημα του Θεού για το Ισραήλ και το σχέδιό του για το κράτος αυτό, στους αιώνες των αιώνων.
Μπορεί να είναι Ορθόδοξοι, Διαμαρτυρόμενοι, Καθολικοί ή να ανήκουν σε οποιοδήποτε άλλο χριστιανικό δόγμα. Δεν αισθάνονται την ανάγκη να απολογηθούν επειδή αναφέρονται στο λόγο του Θεού σχετικά με το Ισραήλ ή την Ιερουσαλήμ, αφού πιστεύουν ότι το θεϊκό σχέδιο είναι ούτως ή άλλως μυστήριο και ανεξήγητο για τους ανθρώπους. Οι συγκεκριμένοι Χριστιανοί Σιωνιστές δεν πιστεύουν ότι οι ομόθρησκοί τους μπορεί να αντιμετωπίζουν τα ηθικά πρότυπα με δύο μέτρα και δύο σταθμά. Αντίθετα μάλιστα, μέσα στην αγάπη τους για την αλήθεια, φρονούν ότι πρέπει να υπακούουν στο λόγο του Θεού και να φροντίσουν να κυριαρχήσει σε όλες τις πτυχές της ζωής τους, συμπεριλαμβανομένης και της πεποίθησής τους για όσα το θεϊκό σχέδιο επαγγέλλεται αναφορικά με το κράτος του Ισραήλ και τον εβραϊκό λαό. Ο Χριστιανικός Σιωνισμός βασίζεται στον αλάνθαστο και αμετάβλητο Λόγο του Θεού. Έχει δεσμευθεί στην αποδοχή και την ανάληψη ενεργούς δράσης στο ίδιο το έργο του Θεού - την προφητική και θεϊκά αναγγελθείσα επιστροφή στη Σιών των φυσικών απογόνων του Αβραάμ, του Ισαάκ και του Ιακώβ. Ο Χριστιανικός Σιωνισμός σημαίνει συμπαράταξη με το Ισραήλ και την άνευ όρων υποστήριξή του οποτεδήποτε εκδηλώνεται αντισημιτισμός, διατυπώνονται ιστορικές ανακρίβειες ή αποφάσεις που επηρεάζουν αρνητικά το Ισραήλ και τον εβραϊκό λαό. Συχνά, αυτό σημαίνει έναν μοναχικό αγώνα ενάντια στις διαστρεβλωμένες αλήθειες της προπαγάνδας και στην παραπλανημένη κοινή γνώμη.
ΟΧριστιανικός Σιωνισμός αποτελεί μια απάντηση στην αποκατάσταση του Ισραήλ από όλους όσοι έχουν, μέσω του Θεού, ενώσει τις καρδιές τους με τον εβραϊκό λαό και έχουν υποστεί μια «περιτομή καρδιάς». Στην προς Ρωμαίους Επιστολή του (2:28-29), ο απόστολος Παύλος λέει: «Επειδή, Ιουδαίος δεν είναι αυτός που είναι κατά το φανερό μέρος Ιουδαίος, ούτε περιτομή αυτή που είναι κατά το φανερό μέρος, αυτή που γίνεται στη σάρκα. Αλλά Ιουδαίος είναι αυτός που είναι κατά το κρυφό μέρος Ιουδαίος και περιτομή αυτή της καρδιάς, κατά το πνεύμα, όχι κατά το γράμμα, για το οποίο ο έπαινος είναι όχι από ανθρώπους, αλλά από τον Θεό».
Η Βίβλος λέει ότι στο τέλος του χρόνου, θα υπάρξουν μη Εβραίοι από όλα τα έθνη του κόσμου, που θα ταυτιστούν με τον εβραϊκό λαό και θα έρθουν μαζί του στη Σιών. Ακόμα, λέει, ότι ο Θεός θα δώσει εντολή στους μη Εβραίους να πάρουν τους Εβραίους στους ώμους τους και να τους φέρουν πίσω στη γη των προγόνων τους. Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό των Χριστιανών Σιωνιστών είναι ότι δεν πιστεύουν απλώς ότι υπάρχει μέλλον για το λαό Ισραήλ, αλλά είναι πρόθυμοι να γίνουν οι ίδιοι όργανα στο έργο του Θεού, για να δουν αυτό το μέλλον να πραγματοποιείται. Οι Χριστιανοί Σιωνιστές αναζητούν κάθε δυνατό κανάλι επικοινωνίας για να διακηρύξουν το λόγο του Θεού, ο οποίος έδωσε τη Γη της Χαναάν ως κληρονομιά στο λαό του Ισραήλ για πάντα.
Ο Θεός έδωσε αυτή την υπόσχεση στον Αβραάμ πριν από 4.000 χρόνια (Γένεση 13:14-18). Η υπόσχεση αυτή επαναλήφθηκε πολλές φορές, με την επισήμανση ότι η απώλεια του τόπου διαμονής, εξαιτίας των εξεγέρσεων και της ανυπακοής του λαού αυτού, δε θα σήμαινε και την απώλεια ιδιοκτησίας επί της γης (Δευτερονόμιο 30:1-6). Ο Θεός, ο οποίος εξόρισε τον εβραϊκό λαό σε δύο στιγμές της Ιστορίας - το 586 π.Χ. και το 70 μ.Χ. - επανέλαβε την υπόσχεσή του να φέρει πίσω ξανά τον λαό αυτόν στη γη του (Ιερεμίας 31:10 και Ησαΐας 11:11). Η συγκέντρωση του Ισραήλ θα είναι μόνιμη (Αμώς 9:16). Για τους Χριστιανούς Σιωνιστές, η δημιουργία του κράτους του Ισραήλ και η αποκατάστασή του στα αρχαία πατρογονικά του εδάφη, το 1948, αποτελεί απόδειξη ότι υπάρχει ελπίδα και σωτηρία για τον κόσμο. Το Ισραήλ αποτελεί μαρτυρία για την αφοσίωση του Θεού, ότι δηλαδή τηρεί το λόγο Του, όπως έχει ανέκαθεν αποδειχθεί από την ιστορία.
Το να υποστηρίζει κανείς το Ισραήλ (Γένεση 12:3), να του παρέχει ανακούφιση από τα δεινά (Ησαΐας 40:1-2) και να προσεύχεται για την ειρήνη στη χώρα αυτή (Ψαλμός 122:6) σημαίνει, στην ουσία, να συνεργάζεται αρμονικά με τον Θεό.Οι Χριστιανοί Σιωνιστές πιστεύουν στο όραμα των προφητών του Ισραήλ, ότι, δηλαδή, δεν πρόκειται να υπάρξει πραγματική ειρήνη μεταξύ των εθνών, ούτε διαρκής παγκόσμια τάξη, ότι δεν θα υπάρξει τέλος στη διαφθορά της φύσης του ανθρώπου, παρά μόνο αν αποκατασταθεί οριστικά ο εβραϊκός λαός στη γη και στο Θεό του. Τότε, το Ισραήλ υπό τη βασιλεία του Μεσσία του θα καταστεί ποταμός ευλογίας για όλα τα έθνη, ένα φως για τον κόσμο. Οι Χριστιανοί Σιωνιστές αναγνωρίζουν με λύπη τους τον ενεργό ρόλο που έχουν διαδραματίσει πολλοί «Χριστιανοί», στους διωγμούς κατά των Εβραίων, ανά τους αιώνες. Αυτό γίνεται ακόμα πιο θλιβερό, αν αναλογιστεί κανείς ότι όλα όσα αγαπούν περισσότερο σ' αυτόν τον κόσμο ως Χριστιανοί, έχουν προέρθει από τους Εβραίους: η Αγία Γραφή και ο Ιησούς. Οι Χριστιανοί Σιωνιστές επιθυμούν να υπενθυμίσουν εκ νέου την πλήρη διδασκαλία του αποστόλου Παύλου προς τους Ρωμαίους (κεφ. 9-11).
Η αγνόηση ζωτικής σημασίας αποσπασμάτων οδήγησε σε λανθασμένα δόγματα και μια θεολογική διδασκαλία «αντικατάστασης», που στρέφεται εναντίον της Βίβλου. Αυτή η τελευταία, αποστερεί από το εβραϊκό έθνος κάθε εθνικό μέλλον και υποστηρίζει ότι η Εκκλησία έχει αντικαταστήσει το Ισραήλ και έχει κληρονομήσει από αυτό όλες τις ευλογίες. Στην προς Ρωμαίους Επιστολή του, ο Παύλος αντικρούει αυτήν την εσφαλμένη θέση και κηρύσσει ακριβώς το αντίθετο. Υπάρχουν σαφείς δεσμοί ανάμεσα στον αντισημιτισμό και την Εκκλησία στο πέρασμα του χρόνου και η θεολογική άποψη της «αντικατάστασης» έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην υπονόμευση ενός από τα μεγαλύτερα θαύματα του Θεού στις μέρες μας, την ίδρυση του κράτους του Ισραήλ και την επιστροφή των Εβραίων στα πατρογονικά τους εδάφη. Η ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΣΙΩΝΥπάρχουν ορισμένα ζητήματα σχετικά με την εβραϊκή ιστορική εμπειρία, τα οποία προβληματίζουν τους Χριστιανούς περισσότερο από την ίδια την ύπαρξη του κράτους του Ισραήλ και τη σημασία που έχει αυτί για τους Εβραίους. Δεν υπάρχει παρόμοια περίπτωση στη χριστιανική εμπειρία, κατά την οποία να ταυτίζεται σε τέτοιο βαθμό η χώρα και ο λαός της, η θρησκεία και η πολιτική. Καθ' όλη την ιστορία της εβραϊκής παράδοσης, η Σιών υπήρξε αναπόσπαστο τμήμα της εβραϊκής συνείδησης, όπως εκδηλώνεται στο απαραβίαστο συμβόλαιο ανάμεσα στο Θεό και τον λαό Του, το Ισραήλ.
Η γεωπολιτική διάσταση του Εβραϊσμού υπήρξε πάντα ανασταλτικός παράγων για τον Χριστιανισμό. Η άρνηση των Χριστιανών να εκτιμήσουν τον κεντρικό ρόλο που κατείχε ανέκαθεν η συγκεκριμένη χώρα για τον εβραϊκό λαό, αποκαλύπτει την αδιάλλακτη θέση ορισμένων Χριστιανών να επιμένουν να ορίζουν τον Ιουδαϊσμό με τη λογική του Χριστιανισμού αντί να συμφιλιωθούν με τον ίδιο τον Ιουδαϊσμό και την ιδιαιτερότητά του. Οι Χριστιανοί Σιωνιστές πιστεύουν στις ιστορικές καταβολές του Σιωνισμού, πολύ δε περισσότερο ότι το δικαίωμα για απόκτηση της Γης της Επαγγελίας, όπως απορρέει από τη Βίβλο, είναι σύμφωνο με τα ιστορικά γεγονότα. Το εβραϊκό έθνος κατοίκησε τη χώρα αυτή επί πολλούς αιώνες, πολύ πριν εγκατασταθούν εκεί οι Άραβες. Είχε οικοδομήσει ένα αναπτυγμένο, ανεξάρτητο κράτος, κατά τη διασπορά δε του εβραϊκού λαού η χώρα παρέμεινε έρημη, ακαλλιέργητη και σχεδόν ακατοίκητη. Μετά την πτώση των Ασμοναίων, η χώρα κατακτήθηκε από τους Ρωμαίους, τους Βυζαντινούς, τους Σταυροφόρους, τους Άραβες, τους Μαμελούκους, τους Τούρκους και τελικά τους Βρετανούς. Ωστόσο, δεν υπήρξε ποτέ εκεί ένα ανεξάρτητο Παλαιστινιακό κράτος, ενώ το εβραϊκό κράτος αποτελεί ένα πανάρχαιο, ιστορικό γεγονός.
Η Ιερουσαλήμ δεν υπήρξε ποτέ αραβική πρωτεύουσα, υπήρξε όμως (όπως είναι και σήμερα) η πρωτεύουσα του Ισραήλ, από το 1.000 π.Χ. Η εβραϊκή ζωή και ο πολιτισμός γεννήθηκαν στο Ισραήλ και έδωσαν μοναδικά δώρα σε ολόκληρο τον κόσμο. Στην Παλαιστίνη, συγκεκριμένα, δεν υπήρξε ποτέ αραβικός πολιτισμός. Οι Χριστιανοί Σιωνιστές πιστεύουν ότι το Ισραήλ πρέπει να υπάρχει και αυτή είναι ακριβώς η άποψη που υποστηρίχθηκε από τον Θεόδωρο Χερτσλ. Όπως, όμως, τόνισε ο πατέρας του σύγχρονου Σιωνισμού και οι συνεχιστές του (μαζί με τους Χριστιανούς φίλους τους Γουίλιαμ Χέτσλερ, Γουίλιαμ Μπλάκστοουν και άλλους) δεν θα μπορούσε να υπάρξει εβραϊκό κράτος παρά μόνο στη Γη του Ισραήλ, την ίδια τη Σιών.Πολλοί άλλοι Χριστιανοί Σιωνιστές υποστήριξαν την ίδια άποψη και ανέλαβαν ενεργό ρόλο στην αποκατάσταση του Σιωνισμού. Ακόμα, συστήθηκαν στην Παλαιστίνη διάφορες οργανώσεις με καθαρά σιωνιστική αποστολή: η Χριστιανική Πρεσβεία της Ιερουσαλήμ, οιΧριστιανοί Φίλοι του Ισραήλ και οι Γέφυρες για την Ειρήνη, αποτελούν τρία μόνο παραδείγματα. Η Σιών είναι η κορυφή ενός λόφου, στην καρδιά της Ιουδαίας, στην καρδιά της Ιερουσαλήμ, όπου ο Κύριος επέλεξε στοργικά να τοποθετήσει το όνομά Του.
Εδώ είναι που ο Κύριος υποσχέθηκε ότι θα επιστρέψει ο Λυτρωτής του κόσμου, και θα έρθει άδοντας στη Σιών όπου θα φέρει την αιώνια χαρά. ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΣΙΩΝΙΣΜΟΥ Οι Χριστιανοί Σιωνιστές πρέπει να αντιμετωπίζουν συνεχώς τον αντισημιτισμό αλλά και όλους όσοι καταφέρονται κατά του Ισραήλ, σε κάθε ευκαιρία και να ανασκευάζουν τις διαστρεβλωμένες αλήθειες, την ψευδή πληροφόρηση και τις άδικες κατηγορίες κατά του7 Ισραήλ. Συγκεντρώνουν για το σκοπό αυτό χρήματα για να φέρουν τους «Ολίμ» (τους νέους μετανάστες) στη Γη του Ισραήλ και μιλούν υπέρ του Ισραήλ σε όλες τις χώρες που κατοικούν. Επίσης, ενθαρρύνουν τους συνανθρώπους τους να επισκεφτούν το Ισραήλ, ως τουρίστες. Υποστηρίζουν το Ισραήλ με συστηματικές προσευχές. Οργανώνουν συνέδρια και διασκέψεις για να ενημερώσουν τον κόσμο. Εκδίδουν έντυπα.
Προσεγγίζουν τους ηγέτες των χωρών τους για να θέσουν υπόψη του ζητήματα που αφορούν το Ισραήλ. Έχουν οργανώσει ένα δίκτυο ανθρώπων, τους οποίους φέρνουν σε επαφή με το Ισραήλ και τους Ισραηλινούς με στόχο να συναφθούν μεταξύ τους επιχειρηματικές σχέσεις καθώς και οικονομικοί, πνευματικοί, εκπαιδευτικοί και πολιτικοί δεσμοί. Ο Θεός ανακοίνωσε μέσω των προφητών Του, για να μάθουν όλα τα έθνη ότι θα συγκέντρωνε ξανά τον λαό Του Ισραήλ για τους σκοπούς του έργου Του. Αυτή η συγκέντρωση έχει πολιτικές συνέπειες και προκαλεί πολλές θετικές και αρνητικές αντιδράσεις. Οι αντισιωνιστές, οι οποίοι αντιτίθενται σ' αυτήν τη συγκέντρωση και την ύπαρξη του Ισραήλ ως έθνους, είναι σαν να αντιτίθενται στον ίδιο τον Θεό.
Δεν υπάρχει «τρίτη» λύση. Οι Εβραίοι είτε θα επιστρέψουν στην πατρίδα τους είτε όχι. Επειδή, δεν θέλω να αγνοείτε αδελφοί, αυτό το μυστήριο (για να μη υψηλοφρονείτε), ότι στον Ισραήλ έγινε τύφλωση κατά ένα μέρος, μέχρις ότου εισέλθει το πλήρωμα των εθνών και έτσι ολόκληρος ο Ισραήλ θα σωθεί, όπως είναι γραμμένο: 'Από τη Σιών θα έρθει ο Λυτρωτής και θα αποδιώξει τις ασέβειες από τον Ιακώβ. Και αυτή είναι από μένα η διαθήκη σ' αυτούς', όταν αφαιρέσω τις αμαρτίες τους. Σύμφωνα μεν με το ευαγγέλιο είναι εχθροί για σας, σύμφωνα όμως με την εκλογή είναι αγαπητοί για τους πατέρες. Επειδή, τα χαρίσματα και η πρόσκληση του Θεού δεν επιδέχονται μεταμέλεια» (Ρωμαίους 11:25-29). Η διακονία «Χριστιανοί για τον λαό Ισραήλ (Christians for Israel - Greece)» είναι μια διαδογματική κίνηση που αντιλαμβάνεται την επιστροφή του λαού Ισράηλ ως εκπλήρωση των βιβλικών προφητειών και ως «σημείο των έσχατων καιρών», το οποίο μας προσανατολίζει και επισείει την προσοχή μας στην αναμενόμενη δεύτερη παρουσία του Κυρίου μας Ιησού Χριστού.
Ως Χριστιανοί στη γενιά μας πιστεύουμε και γινόμαστε μάρτυρες της πιστότητας του Θεού στη διαθήκη Του και στην υπόσχεσή Του για την επιστροφή του λαού Ισραήλ στη βιβλική γη: «Μη φοβάσαι, επιδή, εγώ είμαι μαζί σου. Από την ανατολή θα φέρω το σπέρμα σου και από τη δύση θα σε συνάξω. Θα πω στον βορρά: Δώσε, και προς τον νότο: Μη εμποδίσεις. Φέρε τους γιους μου από μακριά και τις θυγατέρες μου από τα άκρα της γης...» (Ησαΐας 43:5-7). Ως Χριστιανοί κατανοούμε, με βάση τον Λόγο του Θεού, ότι είμαστε μπολιασμένοι στη ρίζα: «Αλλά αν μερικά από τα κλαδιά αποκόπηκαν, εσύ μάλιστα, ενώ ήσουν αγριελιά, μπολιάστηκες ανάμεσα σ' αυτά και έγινες ενεργά συμμέτοχη με τη ρίζα και με το πάχος του ήμερου ελιόδεντρου, μη καυχάσαι σε βάρος των κλάδων. Αν, όμως, καυχάσαι σε βάρος τους, εσύ δεν βαστάζεις τη ρίζα, αλλά η ρίζα βαστάζει εσένα» (Ρωμαίους 11:17-18). Ως Χριστιανοί είμαστε μπολιασμένοι στη ρίζα μέσω της χάρης της Νέας Διαθήκης: «Να, έρχονται ημέρες, λέει ο Κύριος, και θα κάνω στον οίκο Ισραήλ και στον οίκο Ιούδα μια νέα διαθήκη, όχι σύμφωνα με τη διαθήκη που έκανα στους πατέρες τους, κατά την ημέρα που τους έπιασα από το χέρι για να τους βγάλω από την Αίγυπτο, επειδή, αυτοί παράβηκαν τη διαθήκη μου, κι εγώ τους αποστράφηκα, λέει ο Κύριος.
Αλλά αυτή θα είναι η διαθήκη που θα κάνω στον οίκο Ισραήλ: Ύστερα από τις ημέρες εκείνες, λέει ο Κύριος, θα βάλω τον νόμο μου στα ενδόμυχά τους και θα τον γράψω στις καρδιές τους και θα είμαι Θεός τους και αυτοί θα είναι λαός μου» (Ιερεμίας 31:31-33). Ως Χριστιανοί κατανοούμε ότι όλες οι διαθήκες του Θεού έγιναν με τον λαό Ισραήλ (Ρωμαίους 9:4) και ότι ο Θεός δεν απέρριψε τον λαό Του, τον Ισραήλ (Ρωμαίους 11:1), αλλά συνεχίζει να έχει σχέση μαζί τους, βάσει των υποσχέσεων της διαθήκης. Ο οραματισμός μας, η ελπίδα μας και η προσευχή μας για την Εκκλησία του Χριστού είναι να κατανοήσει το μυστήριο του Ισραήλ (Ρωμαίους 11:25) και μαζί με την κατανόηση, την προσευχή και την έμπρακτη αγάπη του Κυρίου, να γίνει ευλογία μεταξύ των Χριστιανών και του λαού Ισραήλ, προσβλέποντας στη σωτηρία, στη λύτρωση και την ανάπαυσή του.
Ως Χριστιανοί βλέπουμε ήδη τους πρώτους καρπούς, τα «πρωτογεννήματα» αυτής της μεγάλης πνευματικής συγκομιδής που ο Κύριος προείπε μέσω των προφητών: «Κι επάνω στον οίκο του Δαβίδ κι επάνω στους κατοίκους της Ιερουσαλήμ θα εκχύσω πνεύμα χάρης και ικεσιών και θα επιβλέψουν σε μένα, τον οποίον εξεκέντησαν» (Ζαχαρίας 12:10). Τα τελευταία 10 χρόνια, οι Εβραίοι που δεχονται τον Γιεσούα (Ιησού) ως Μεσσία και Λυτρωτή (Μεσσιανικοί) έχουν εκατονταπλασιαστεί, όπως και οι μεσσιανικές συναγωγές στο Ισραήλ και ανα τον κόσμο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html