Σήμερα, όπως κάθε χρονιά την 1η Αυγούστου, η
Ορθόδοξη Εκκλησία και το σύνολο του ποιμνίου της, δίχως έως σήμερα μία
ελάχιστη έστω φωνή διαμαρτυρίας ή απλή ένσταση, εορτάζουν την μνήμη των
«Αγίων» 7 Μακκαβαίων. Εορτάζουν την μνήμη 7 Ιουδαίων αδελφών,
φανατικών όσο και φανταστικών (αφού η
πραγματική πηγή γι' αυτούς είναι το προπαγανδιστικό, γραμμένο από την ιουδαϊκή διασπορά στα ελληνικά, «Β βιβλίο των Μακκαβαίων»), που υποτίθεται ότι εκτελέστηκαν από
τον
Έλληνα βασιλιά της Συρίας Αντίοχο τον Δ τον Επιφανή λίγο πριν την
εξέγερση του Ιούδα Μακκαβαίου (167 - 160) επειδή αρνήθηκαν να φάνε.
θυσιασμένο χοιρινό!πραγματική πηγή γι' αυτούς είναι το προπαγανδιστικό, γραμμένο από την ιουδαϊκή διασπορά στα ελληνικά, «Β βιβλίο των Μακκαβαίων»), που υποτίθεται ότι εκτελέστηκαν από
Οι πραγματικοί, ιστορικά υπαρκτοί Μακκαβαίοι ή
Ασμοναίοι (δηλαδή ο Ματαθίας Ασμοναίος και οι απόγονοί του) τιμώνται
ωστόσο από τους μονοθεϊστές Ιουδαίους ως εθνικοί και θρησκευτικοί
ήρωες, πράγμα λογικό, αφού με την άγρια τρομοκρατία τους κατόρθωσαν να
αποτρέψουν την ολοκληρωτική εξαφάνιση της λατρείας του Θεού Ιαχωβά και
την πλήρη αφομοίωση των ομοφύλων τους από τον κυρίαρχο τότε Ελληνισμό,
αφού όλοι σχεδόν οι αξιόλογοι Ιουδαίοι της εποχής είχαν εξελληνισθεί.
Για τους μονοθεϊστές Ιουδαίους, οι πραγματικοί Μακκαβαίοι, που
κατέσφαξαν τόσο τους Έλληνες Εθνικούς όσο και τους υπερπολλαπλάσιους των
Ελλήνων ελληνίζοντες ομοφύλους τους, απετέλεσαν έκτοτε το υπέρτατο
σύμβολο της απόλυτης πειθαρχίας στον μωσαϊκό νόμο, της πεισματώδους
αντίστασης και της πέρα από τα αναμενόμενα επιβίωσης. Όλα αυτά είναι
συνεπώς απολύτως λογικά όσο και σεβαστά, ασχέτως της εκ των πραγμάτων
αντιπαλότητας προς το έθνος των Ελλήνων: κάποιοι τιμούν, στην εορτή που
ονομάζουν «χανουκά», τους όχι ομοφύλους τους (αφού ο μακκαβαϊκός
πόλεμος στο μεγαλύτερο τμήμα του ήταν εμφύλιος), αλλά ομοϊδεάτες και
ομοθρήσκους τους, που δίχως εκείνους, σήμερα αυτοί οι κάποιοι απλώς.
δεν θα υπήρχαν.
Αντίθετα, ο παραλογισμός, η ανηθικότητα και το
σκάνδαλο αναβλύζουν από την εθνοκάπηλη και πατριδοκάπηλη (αφού αυτό
που εκπροσωπεί μισεί τα έθνη και τις πατρίδες) Ορθόδοξη Εκκλησία, η
οποία τιμά την μνήμη των, όχι απλώς «ηρώων» άλλα «αγίων» και όχι
ιστορικά πραγματικών αλλά φανταστικών, Μακκαβαίων, την ίδια ώρα που
τόσο η ίδια όσο και η πολύμορφη «παραγοντική» συντεχνία που την
προσκυνάει και την στηρίζει σε βάρος του βιοτικού και πνευματικού
επιπέδου του ελληνικού λαού, εξακολουθητικά κάνουν απατεωνίστικα λόγο
για «εθνική συνοχή». «Τίνος έθνους;» θα ρωτήσουμε εμείς. Γιατί όσο και
να στηρίζεται η χριστιανική κατοχή του τόπου μας στην κατάρριψη κάθε
κανόνα της Λογικής και την πλήρη αντιστροφή των αξιών και της ιστορικής
πραγματικότητας, η τιμή από το παπαδαριό και τους πολιτικούς υπηρέτες
τους που παριστάνουν τους «Έλληνες» προς 7 μέλη, έστω και φανταστικά,
ενός ιστορικά υπαρκτού ωστόσο κινήματος που κάποτε κατέσφαξε Έλληνες,
σπάζει κάθε προηγούμενο φράγμα τρέλλας ή θρασύτητας.
Σήμερα 1η Αυγούστου, όπως και κάθε χρόνο, η
Ορθόδοξη Εκκλησία εορτάζει με κάθε ξεδιαντροπιά την μνήμη των 7
υποτιθέμενων «αγίων» του 2ου προχριστιανικού αιώνα, τους οποίους
μάλιστα εξυμνεί ως «επτάριθμο δήμο των Μακκαβαίων», «προ Μαρτύρων
μεγίστους Μάρτυρες», «καλλιμάρτυρας Χριστού», «επταρίθμους στύλους
Σοφίας Θεού», «θείου φωτός επταφώτους λυχνίας» και «φρουρούς και
φύλακας των του (μωσαϊκού) Νόμου δογμάτων». Ουσιαστικά εορτάζει τους
ίδιους τους πραγματικούς, ιστορικά υπαρκτούς Μακκαβαίους, τους
εθνικοθρησκευτικούς ήρωες του ιουδαϊκού μονοθεϊσμού και σφαγείς των
Ελλήνων και των ελληνιστών, τους αναστηλωτές του Ιαχωβά και ακυρωτές
του εξελληνισμού της Παλαιστίνης του 2ου προχριστιανικού αιώνα.
Η Ορθόδοξη Εκκλησία εορτάζει ουσιαστικά την
μνήμη των θρησκευτικών της προγόνων, δίχως τους οποίους αυτή δεν θα
είχε ποτέ υπάρξει γιατί απλώς κανείς δεν θα μπορούσε να παραστήσει τον
«ενσαρκωμένο Ιαχωβά» μέσα σε πληθυσμούς που είχαν ήδη προ δύο αιώνων
υιοθετήσει την ελληνική κοσμοθέαση και παιδεία. Καλά κάνει λοιπόν και
εορτάζει τους «Μακκαβείμ». Τον Ελληνισμό μόνο να μην πιάνει στο στόμα
της, όπως και τους όρους «έθνος» και «πατρίδα».
ΥΠΑΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html