Οι λόγοι, που δεν θέλω το μάθημα των θρησκευτικών για τα παιδιά μου είναι, ότι:
Ντρέπομαι να τους ειπώ, ότι ο μέγας, άγιος, ισαπόστολος Κωνσταντίνος, βαρύνεται με μερικά προσωπικά εγκλήματα, δηλαδή σκότωσε: 1. Τον γιο του, Κρίσπο 2. Τη γυναίκα του, Φαύστα 3. Τον πεθερό του, Μαξιμιανό 4. Το γαμπρό του, Λικίνιο 5. Το γαμπρό του, Βασιανό 6. Τον ανιψιό του, Λικινιανό (12 ετών).
Ντρέπομαι να τους ειπώ, ότι ο μέγας, άγιος, ισαπόστολος Κωνσταντίνος, βαρύνεται με μερικά προσωπικά εγκλήματα, δηλαδή σκότωσε: 1. Τον γιο του, Κρίσπο 2. Τη γυναίκα του, Φαύστα 3. Τον πεθερό του, Μαξιμιανό 4. Το γαμπρό του, Λικίνιο 5. Το γαμπρό του, Βασιανό 6. Τον ανιψιό του, Λικινιανό (12 ετών).
Ντρέπομαι να τους ειπώ, ότι η θρησκεία, την οποία πιστεύουμε, μας έχει αφορισμένους και το επαναλαμβάνει κάθε χρόνο την Κυριακή τής Ορθοδοξίας το λιγότερο 600 χρόνια. (Σ.σ: Διαβάστε τις ιερές ύβρεις στο βιβλίο Τα υβριστικά κατά των Ελλήνων επίσημα κείμενα τής Ορθοδοξίας, το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν κάνοντας κλικ εδώ).
Ντρέπομαι να τους ειπώ, ότι όλοι όσοι αγωνιστήκαν για την απελευθέρωση αυτής τής χώρας είναι αφορισμένοι από τον «εθνομάρτυρα» πατριάρχη Γρηγοριο Ε΄, που τού έχουμε στήσει και αγάλματα παντού. (Σ.σ. βλ. Τα πλήρη κείμενα των τριών αφορισμών τής Επανάστασης τού ΄21 από τον Γρηγόριο Ε΄ και Οι πραγματικές συνθήκες θανάτου τού Γρηγορίου Ε΄).
Ντρέπομαι να τους ειπώ, ότι ο βασικός ήρωας τού παραμυθιού τής αγάπης μάς αποκαλούσε σκυλιά - Μάρκος 7, 24-28 και Ματθαίος 15,21-28. (Σ.σ. βλ. Ιησούς: Κήρυκας μίσους, διχασμού και ανθελληνισμού).
Ντρέπομαι να τους εξηγήσω, πως ανακηρύχτηκε άγιος ο δολοφόνος τής Υπατίας και μερικών χιλιάδων Εβραίων, επίσκοπος Κύριλλος τής Αλεξάνδρειας. (Σ.σ. βλ. Ένα χρονικό τού διωγμού των φιλοσόφων δια μέσου των αιώνων).
|
Ντρέπομαι να τους εξηγήσω την εξύμνηση τής βρωμιάς και κακομοιριάς των αγίων στυλιτών. (Σ.σ. βλ.Χριστιανική παραζάλη θαυμάτων).
Ντρέπομαι να τους ειπώ, ότι οι πατριάρχες Αβραάμ και Ισαάκ απέκτησαν πολλά αγαθά εκδίδοντες τις κυρίες τους Σάρα και Ρεβέκκα και μας το λένε σαν παρότρυνση στο γάμο μας - Γένεσις 12, 1-20. (Σ.σ. βλ. Άν είστε γυναίκα και θέλετε να είστε “καλή χριστιανή…”).
Ντρέπομαι να τους εξηγήσω, πως ο ευσεβής Λωτ κατέστησε εγκύους και τις δυο του κόρες - Γένεσiς 19, 31-38. (H αιμομιξία είναι προσόν για την αγιοποίηση;).
Ντρέπομαι να τους εξηγήσω, γιατί οι τρεις μισέλληνες άγιοι Βασίλειος, Ιωάννης και Γρηγοριος είναι προστάτες των γραμμάτων αν και οι χαρακτηρισμοί τους για τους προγόνους μας είναι τόσο βρώμικοι όσο και ίδιοι. (Βλ. Μαζοχιστική απόλαυση ιερών ύβρεων).
Αδυνατώ να τους δικαιολογήσω, γιατί ο μεγαλοδύναμος κυνηγούσε το Μωυση στο χάνι για να τον σκοτώσει και τις γραφικές σκηνές, που ακολουθούν με την κυρία Μωυσή, Δεββώρα – Έξοδος 4, 24-27.
Ντρέπομαι να τους ομολογήσω, ότι ο πρώτος τουρκοπατριάρχης Γεννάδιος Σχολάριος έκαψε τα βιβλία τού νεοπλατωνιστή, Γεωργίου Πλήθωνα-Γεμιστού.
|
Δεν μπορώ να τους δώσω να καταλάβουν, γιατί ο μεγαλοδύναμος διατάσσει τον προφήτη του Ιεζεκιήλ σε κοπροφαγία 190 ημερών και με συνταγή, που θα ζήλευε και ο Τσελεμεντές - Ιεζεκιηλ 4, 1-6 και 8-17. (Σ.σ. βλ. Σε ποιό θεό πιστεύουν;)
Δεν μπορώ να τους δώσω να καταλάβουν, γιατί ο μεγαλοδύναμος διατάσει τον προφήτη του Ησαια να γυρίζει ξεβράκωτος μες την πόλη για τρία χρόνια - Ησαΐας 20, 2-4.
Όσο για τα λόγια αγάπης τού σωτήρα μας: «Όποιος δεν μισεί τον πατέρα του και την μάνα του, γυναίκα και παιδιά, αδελφούς και αδελφές και τον εαυτόν του τον ίδιο, δεν κάνει για μαθητής μου» Λουκάς 14, 25-27.
Τέλος και λίγη αγάπη για τους σκλάβους: «Ο σκλάβος, που δεν εκτελεί τις επιθυμίες τού αφέντη του γνωρίζοντάς τες, θα μαστιγώνεται ανελέητα, αυτός που δεν τις εκτελεί από άγνοια, θα μαστιγώνεται ηπιότερα.» (μην πάρουν και θάρρος και νομίσουν ότι έχουν και δικαιώματα – Λουκάς 12, 47-48).
* * *
Έχω ακόμη διακόσιους λόγους να ντρέπομαι για τα πιστεύω μας, αλλά ο περιορισμένος χώρος δεν μού επιτρέπει να επεκταθώ http://freeinquiry.gr/tm.php
…
Βασίλης Μακρής
http://athriskos.gr/?p=4831
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html