Ότι και αν γράψουμε εδώ προέρχεται από τον ΠΥΘΑΓΟΡΑ τον μέγιστο των ανθρώπων τουλάχιστον του νέου πολιτισμού(5250 χρονιά πριν-έως σήμερα). Και δεν έχομε πάρα να ξεκινήσουμε με τον ανώτερο κόσμο των ΕΝΝΟΙΩΝ τον απαρατήρητο τον αιώνιο τον αληθινό. Εδώ που μόνο με ορθή ηθική λογική και προπαίδεια μπορούμε μόνο να
προσεγγίσουμε όσο καλύτερα γίνεται (Ο Πλάτων ισχυρίζεται ότι με ορθή λογική και προπαίδεια από τα παρατηρήσιμα μπορούμε να προσεγγίσουμε τα απαρατήρητα με ακρίβεια) οι έννοιες είναι μοναδικές σαν αριθμούς χωρίς συνώνυμα η σύγχυση έτσι και οι θεοί υπάρχουν με την ορθή έννοια.
Δίας - νους τέλος.
Ο νους ο δημιουργός ΟΙ ΘΕΟΙ των πάντων ο υπέρτατος Θεός στον κόσμο όλο (όχι μόνο στην γη στο σύμπαν και παραπέρα ακόμα και σε ανώτερη διάσταση ο νους θα είναι ο υπέρτατος θεός)
και όταν λέμε νους νόηση έχουν θρησκευτική έννοια καμιά σχέση με εγκέφαλο.
Έτσι οι προγονοί μας αυτόν τον υπέρτατο θεό ονόμασαν ΔΙΑ.
Κάνεις δεν μπορεί να το αλλάξει ούτε και να το φθείρει.
Αν και πολλοί άσοφοι από τα αρχαία χρονιά έδωσαν στον ΔΙΑ ανθρωπινή διάσταση
περνώντας ιδιότητες που ο καθείς του προσθετέ ακόμα και η πανάρχαια συνήθεια ο κάθε ηγέτης για να δώσει κύρος εις τον διάδοχο του διέδιδε ότι είναι γιος του Δια(άλλα και άλλων θεών)έκανε τον υπέρτατο αυτό θεό να εμφανίζεται με όλες της ανθρώπινες αδυναμίες και ουσιαστικά να μην έχει σχέση με την ΕΝΝΟΙΑ ΔΙΑΣ.
Πολλοί πιστεύουν ότι έτσι χάθηκε ξεπεράστηκε νικήθηκε και εδώ είναι το μεγαλείο του υπέρτατου αυτού θεού η "τιμωρία" που επέβαλε στην ανθρωπότητα εκ των πεπραγμένων της (πεπρωμένο) να ζήσει στο πνευματικό σκότος θεωρήθηκε ήττα του ΔΙΑ.
Εδώ θα επικαλεστώ και πάλι τον Πυθαγόρα και να πω ότι οι έννοιες η νόηση δεν έχουν ούτε ταυτότητα ούτε ιδιοκτησία ανήκουν στον κόσμο των εννοιών (βλέπεται κάποιοι ακόμα προσπαθούν να καταλάβουν γιατί μιλούσε πίσω από την κουρτίνα)έτσι αφού ο μέγιστος Πυθαγόρας δεν ήθελε να ταυτοποίηση τις έννοιες με το πρόσωπο του οποία ύβρης για άπαντα τους θνητούς να πιστεύουν κάτι τέτοιο φυσικά εμείς έχοντας εμπεδώσει την διδασκαλία του Πυθαγόρα δεν υπάρχει περίπτωση να υποπέσουμε σε τέτοια ύβρη γι αυτό και ο γραφών είναι ο τελευταίος τρόχος της αμάξης σε αυτή την ομάδα μαθαίνοντας από άλλους συνεχώς άπλα ανέλαβα το έργο να τα γράφω στο διαδίκτυο έτσι όλα θα φέρουν άπλα την υπογραφή ενός συνεχιστή.
Άπλα συνεχιστής είναι η πνευματική μας ιδιότητα
Το τι εστί Δίας θεοί Πυθαγόρας δια εμάς θα προσπαθήσουμε να το δώσουμε σε απλή γραφή μέσα από αυτή την ιστοσελίδα σταδιακά. προσεγγίσουμε όσο καλύτερα γίνεται (Ο Πλάτων ισχυρίζεται ότι με ορθή λογική και προπαίδεια από τα παρατηρήσιμα μπορούμε να προσεγγίσουμε τα απαρατήρητα με ακρίβεια) οι έννοιες είναι μοναδικές σαν αριθμούς χωρίς συνώνυμα η σύγχυση έτσι και οι θεοί υπάρχουν με την ορθή έννοια.
Δίας - νους τέλος.
Ο νους ο δημιουργός ΟΙ ΘΕΟΙ των πάντων ο υπέρτατος Θεός στον κόσμο όλο (όχι μόνο στην γη στο σύμπαν και παραπέρα ακόμα και σε ανώτερη διάσταση ο νους θα είναι ο υπέρτατος θεός)
και όταν λέμε νους νόηση έχουν θρησκευτική έννοια καμιά σχέση με εγκέφαλο.
Έτσι οι προγονοί μας αυτόν τον υπέρτατο θεό ονόμασαν ΔΙΑ.
Κάνεις δεν μπορεί να το αλλάξει ούτε και να το φθείρει.
Αν και πολλοί άσοφοι από τα αρχαία χρονιά έδωσαν στον ΔΙΑ ανθρωπινή διάσταση
περνώντας ιδιότητες που ο καθείς του προσθετέ ακόμα και η πανάρχαια συνήθεια ο κάθε ηγέτης για να δώσει κύρος εις τον διάδοχο του διέδιδε ότι είναι γιος του Δια(άλλα και άλλων θεών)έκανε τον υπέρτατο αυτό θεό να εμφανίζεται με όλες της ανθρώπινες αδυναμίες και ουσιαστικά να μην έχει σχέση με την ΕΝΝΟΙΑ ΔΙΑΣ.
Πολλοί πιστεύουν ότι έτσι χάθηκε ξεπεράστηκε νικήθηκε και εδώ είναι το μεγαλείο του υπέρτατου αυτού θεού η "τιμωρία" που επέβαλε στην ανθρωπότητα εκ των πεπραγμένων της (πεπρωμένο) να ζήσει στο πνευματικό σκότος θεωρήθηκε ήττα του ΔΙΑ.
Εδώ θα επικαλεστώ και πάλι τον Πυθαγόρα και να πω ότι οι έννοιες η νόηση δεν έχουν ούτε ταυτότητα ούτε ιδιοκτησία ανήκουν στον κόσμο των εννοιών (βλέπεται κάποιοι ακόμα προσπαθούν να καταλάβουν γιατί μιλούσε πίσω από την κουρτίνα)έτσι αφού ο μέγιστος Πυθαγόρας δεν ήθελε να ταυτοποίηση τις έννοιες με το πρόσωπο του οποία ύβρης για άπαντα τους θνητούς να πιστεύουν κάτι τέτοιο φυσικά εμείς έχοντας εμπεδώσει την διδασκαλία του Πυθαγόρα δεν υπάρχει περίπτωση να υποπέσουμε σε τέτοια ύβρη γι αυτό και ο γραφών είναι ο τελευταίος τρόχος της αμάξης σε αυτή την ομάδα μαθαίνοντας από άλλους συνεχώς άπλα ανέλαβα το έργο να τα γράφω στο διαδίκτυο έτσι όλα θα φέρουν άπλα την υπογραφή ενός συνεχιστή.
Άπλα συνεχιστής είναι η πνευματική μας ιδιότητα
Επιπροσθέτως, ο Πρόκλος μας αναφέρει ότι ο νομοθέτης, δηλαδή εκείνος που δημιουργεί τους Νόμους, είναι ανάλογος προς τον Δημιουργό Δία.
«ο μεν γαρ νομοθέτης ανάλογον τω δημιουργω Διι εστι»
-Πρόκλος, Εις τον Κρατύλο του Πλάτωνος εκλογαί χρήσιμοι, 63.7-
-Πρόκλος, Εις τον Κρατύλο του Πλάτωνος εκλογαί χρήσιμοι, 63.7-
Εξάλλου, είναι γνωστό το γεγονός πως ο Μίνωας κάθε εννέα έτη, πήγαινε στο άντρο του όρους Ίδη και λάμβανε τους Νόμους από τον Δία.
Εν κατακλείδι, συμπεραίνουμε, ότι ο Νόμος των Χρυσών Επών αντιστοιχεί στον Δημιουργό και Πατέρα, Θεών τε και Ανδρών, Δία.
Τώρα, όσο αφορά τον όρκο, ο Ιεροκλής στην ανάλυσή του, τον αποκαλεί ως φρουρό και φύλακα του Νόμου.
Πρόκλος, Εις τον Κρατύλο του Πλάτωνος εκλογαί χρήσιμοι, 107.34 - 107.39
Δηλαδή:
"Τόση είναι στ' αλήθεια η υπεροχή του Θεού αυτού σε σχέση προς κάθε συνύπαρξη με τα υποδεέστερα και η αγνή ένωσή του με το νοητό, έτσι που να μην έχει ανάγκη από την Κουρητική Φρουρά, όπως η Ρέα, ο Ζευς και η Κόρη. Πράγματι, όλοι τούτοι, λόγω της πορείας τους προς τα κατώτερα, χρειάστηκαν την άτρεπτη φρούρηση των Κουρητών".
"Τόση είναι στ' αλήθεια η υπεροχή του Θεού αυτού σε σχέση προς κάθε συνύπαρξη με τα υποδεέστερα και η αγνή ένωσή του με το νοητό, έτσι που να μην έχει ανάγκη από την Κουρητική Φρουρά, όπως η Ρέα, ο Ζευς και η Κόρη. Πράγματι, όλοι τούτοι, λόγω της πορείας τους προς τα κατώτερα, χρειάστηκαν την άτρεπτη φρούρηση των Κουρητών".
ΖΕΥΣ ΣΩΤΗΡ ΝΙΚΗ!!Σ'΄ΑΥΤΟΝ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΒΡΑΙΟ ΜΑΡΑΓΚΟ!!ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΝΑ!! ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΛΕΝΕ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΕΒΡΑΪΣΜΟ ΤΗΣ ΡΩΜΙΟΣΥΝΗΣ!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html