[και ο Βρούτος της «Κιβωτού του Κόσμου»]
τα έχουμε γράψει άπειρες φορές. Κέντρο της χριστιανικής ηθικής διδασκαλίας είναι η περίθαλψη των «ξένων». Ο Χριστός, πρόσφυγας ο ίδιος στην Αίγυπτο με τη μητέρα του και με τον μνηστήρα της, τους ταύτισε με τον εαυτό του, απειλώντας τους παραβάτες των φιλόξενων εντολών του με τις φωτιές της
Κόλασης (Ματθ. κε΄, 31-46). Όμως όσο κι αν ψάξετε δεν θα βρείτε ούτε ένα κήρυγμα μητροπολίτη, που να επισημαίνει ρητά αυτήν την ευαγγελική αντίληψη, η οποία στις μέρες μας έχει πάρει μια δραματική επικαιρότητα, επικαιρότητα που επιβάλλει την αναγκαιότητα της συνεχούς υπόμνησής της. Δύσκολο πράγμα να ζητάς από αυτούς των οποίων η φετιχιστική και αποκρυφιστική πίστη εξαντλείται σε επιδεικτικά σταυροκοπήματα και σε προσκυνήσεις αφορολόγητων θαυματουργών ειδώλων και αποτρόπαιων πτωμάτων, να φροντίσουν στοργικά τους ικέτες που χτυπούν την πόρτα της χώρας μας. «Δεν ειν’ εύκολες οι θύρες εάν η χρεία τες κουρταλή», όπως λέει και ο «εθνικός» μας ποιητής.του Αναγνώστη Λασκαράτου
Σε Σκύδρα, Πορετσό και Παλαιοχώρι Καβάλας, τα χρονικά συμπυκνωμένα προκλητικά κρούσματα ήταν πολλά και η σιωπή της συνένοχης και πλειοδοτούσας σε βαρβαρότητα εκκλησιαστικής ηγεσίας εκκωφαντική. Παραπέμπω στην ειδησεογραφία κάνοντας μια ιδιαίτερη αναφορά στην εμβληματική περίπτωση του Πορετσού. Συνέχεια
τα έχουμε γράψει άπειρες φορές. Κέντρο της χριστιανικής ηθικής διδασκαλίας είναι η περίθαλψη των «ξένων». Ο Χριστός, πρόσφυγας ο ίδιος στην Αίγυπτο με τη μητέρα του και με τον μνηστήρα της, τους ταύτισε με τον εαυτό του, απειλώντας τους παραβάτες των φιλόξενων εντολών του με τις φωτιές της
Σε Σκύδρα, Πορετσό και Παλαιοχώρι Καβάλας, τα χρονικά συμπυκνωμένα προκλητικά κρούσματα ήταν πολλά και η σιωπή της συνένοχης και πλειοδοτούσας σε βαρβαρότητα εκκλησιαστικής ηγεσίας εκκωφαντική. Παραπέμπω στην ειδησεογραφία κάνοντας μια ιδιαίτερη αναφορά στην εμβληματική περίπτωση του Πορετσού. Συνέχεια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html