Τετάρτη 1 Ιουλίου 2020

Η ΕΒΡΑΙΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΝΗ ΘΕΟΔΩΡΑ!!!ΑΠΟ ΠΟΡΝΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΕΙΡΑ!!



Θεοδώρα. Η πόρνη που έγινε αυτοκράτειρα. Η "κόρη του αρκουδιάρη ...
ΘΕΟΔΩΡΑ Η ΠΟΡΝΗ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ Η "ΟΣΙΑ" ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΡΩΜΙΩΝ!!ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ  ΨΕΥΤΟΑΓΙΕΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΗΤΑΝ ΠΡΩΗΝ ΠΟΡΝΕΣ!!ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΕΙΧΕ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΟΡΝΗ!!!ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΛΑΤΡΕΣ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ....ΗΘΙΚΗ!!!ΑΙΣΧΟΣ ΞΕΦΤΙΛΕΣ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ!!
Για τα πρώτα χρόνια της ζωής της οι πληροφορίες προέρχονται από τα «Ανέκδοτα» ή «Απόκρυφη Ιστορία» του Προκόπιου, του επίσημου ιστορικού του Αυτοκράτορα, που δεν τόλμησε ούτε ο ίδιος να δημοσιεύσει, γνωρίζοντας βέβαια τι θα τον περίμενε. Για τον Προκόπιο, η Θεοδώρα αποτελούσε την ενσάρκωση της λαγνείας, της αδιαντροπιάς, της ακολασίας και της σκληρότητας (αφού έγινε αυτοκράτειρα), δηλαδή ούτε λίγο, ούτε πολύ ένα σκάνδαλο με συνεχή εξέλιξη. Μια πόρνη που έγινε Αυτοκράτειρα.


Θεοδώρα (αυτοκράτειρα) - Βικιπαίδεια
Σύζυγος του αυτοκράτορα του Βυζαντίου Ιουστινιανού. Γεννήθηκε περίπου το 500 μ.Χ. από ταπεινή οικογένεια. Ο πατέρας της, Ακάκιος, με καταγωγή από την Κύπρο, ήταν αρκουδιάρης σε τσίρκο και η μητέρα της πιθανότατα ηθοποιός.ΧΑΧΑΧΑΑ!!ΡΕ ΡΩΜΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΕΝΑ ΤΣΙΡΚΟ ΜΕ ΚΛΟΟΥΝ ΤΟΝ ΕΒΡΑΙΟ ΜΑΡΑΓΚΟ!!
Η Θεοδώρα ξεκίνησε ως κωμική ηθοποιός διασκεδάζοντας τα πλήθη στον Ιππόδρομο της Κωνσταντινούπολης και συνέχισε ως πόρνη πολυτελείας, εκμεταλλευόμενη την ομορφιά της. Ανέβηκε στα υψηλά στρώματα της βυζαντινής κοινωνίας, όταν έγινε ερωμένη του αξιωματούχου Εκηβόλου, κυβερνήτη της Πενταπόλεως στην Αφρική. Μαζί του έκανε το μοναδικό της παιδί, προτού χωρίσουν και η Θεοδώρα επιστρέψει στην Κωνσταντινούπολη.ΤΗΝ ΠΟΡΝΗ "ΑΓΙΑ" ΡΕ ΝΤΡΟΠΗ!!!
alt    Συνέχεια από την ζωή  του εγκληματία Βυζαντοχριστιανού  Αυτοκράτορα Ιουστινιανού!!
Θεοδώρα, η σεξοβόμβα του βυζαντινού θρόνου
Αυτά ήταν λοιπόν, καθώς νομίζω, τα σχετικά με το χαρα­κτήρα του Ιουστινι­ανού, όσα τουλάχιστον εγώ μπο­ρώ να πω. Όσο για τη γυναίκα που παντρεύτηκε, θα εξηγήσω τώρα πώς γεννήθηκε και ανατράφηκε και πώς, αφού συνδέθηκε με τον άνθρωπο αυτόν, αφάνισε πέρα για πέρα τη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία. Υπήρχε στο Βυζάντιο ένας κάποι­ος Ακάκιος, φύλακας των θηρίων στο τσίρκο, οπαδός των Πράσινων, ένας άνθρωπος απο αυτούς που ονομάζουν αρκουδιάρηδες. Αυτός ο άνθρωπος πέθανε από αρρώστια στα χρόνια που ήταν αυτοκράτο­ρας ο Αναστάσιος, κι άφησε τρεις κόρες, την Κομιτώ, τη Θεοδώρα και την Αναστασία, από τις οποίες η μεγαλύτερη δεν ήταν ακόμα εφτά χρόνων. Η γυναίκα του ξέπεσε και βρήκε άλλον άνδρα με την ελπίδα ότι θα ανελάμβανε τη φροντίδα του σπιτιού όπως επίσης και τη δουλειά στο τσίρκο. Αλλά ο πρώτος χορευτής των Πράσινων, Αστέριος το όνομα, πληρώθηκε από κάποι­ον άλλον για να τους διώξει από τη θέση αυτή και την έδωσε, χωρίς καμιά δυσκολία, στον άνθρωπο που του είχε δώσει τα χρήματα. Οι χορευτές, βλέπετε, μπορού­σαν να κανονίζουν όπως ήθελαν κάτι τέτοιες υποθέσεις. Η γυναίκα όμως, όταν βεβαιώθηκε πως όλος ο κόσμος είχε μαζευτεί στο τσίρκο, φόρεσε στεφάνια στο κεφάλι και στα χέρια των κοριτσιών της και τις έβαλε να καθήσουν ως ικέτισσες. Οι Πράσινοι βέβαια αρνήθηκαν κατη­γορηματικά να δεχθούν την ικεσία, οι Βένετοι όμως τους έδωσαν μια ανάλογη θέση, επειδή και ο δικός τους φροντιστής των θηρίων είχε πεθάνει πρόσφατα. Όταν λοιπόν τα παιδιά αυτά μεγάλωσαν, η μητέρα τους τα έβγαλε αμέσως στη σκηνή του τσίρκου γιατί ήταν όμορφα κο­ρίτσια. Δεν τις έβγαλε όμως συγχρό­νως και τις τρεις, αλλά τη στιγμή που καθεμιά τους φάνηκε να ωριμάζει. Η πρώτη λοιπόν, η Κομιτώ, είχε ήδη κατακτήσει διακεκριμένη θέση ανάμεσα στις εταίρες του καιρού της· η δεύτερη, η Θεοδώρα, φορώ­ντας έναν κοντό χιτώνα με μακριά μανίκια σαν αυτούς που φοράνε οι μικρές σκλάβες, την ακολουθού­σε υπηρετώντας τη σε καθετί και κουβαλώντας στους ώμους της το σκαμνί, πάνω στο οποίο εκείνη συνήθιζε να κάθεται στις δημόσιες συγκεντρώσεις. Εκείνη την εποχή η Θεοδώρα δεν είχε ακόμα ωριμάσει κι έτσι δεν ήταν καθόλου σε θέση να πέσει σε κρεβάτι μ' έναν άνδρα και να συνευρεθεί μ' αυτόν σαν γυ­ναίκα, γι' αυτό και επιδιδόταν σ' ένα είδος ασέλγειας ανδρικού τύπου με κάτι πανάθλιους τύπους και μά­λιστα δούλους που ακολουθούσαν τους αφέντες τους στο θέατρο και έβρισκαν περιστασιακά την ευκαι­ρία να κάνουν την ολέθρια αυτή πράξη· αλλά και στο μπορντέλο καταγινόταν αρκετές ώρες μ' αυτή την παρά φύσιν σωματική εργασία. Όταν όμως έγινε γυναίκα και ωρίμα­σε επιτέλους, άρχισε ν' απασχολεί­ται στο θέατρο κι αμέσως έγινε το είδος της πόρνης που οι παλιοί τις έλεγαν παρακατιανές. Ούτε αυλό έπαιζε ούτε τραγουδούσε ούτε καν έκανε τη χορεύτρια, αλλά μόνο πρό­σφερε τα τρυφερά της νιάτα στον πρώτο τυχόντα ασκώντας το επάγ­γελμα μ' όλο της το σώμα. Αργότε­ρα άρχισε ν' ανακατεύεται σ' όλες τις δουλειές του θεάτρου μαζί με τους κωμικούς ηθοποιούς κι έπαιρνε μέρος μαζί τους στις παραστάσεις που δίνονταν εκεί, βοηθώντας τους γελωτοποιούς με διάφορες αισχρολογίες. Ήταν πρώτη στα αστεία και στα πειράγματα και, γι' αυτά της τα καμώματα, γρήγορα έγινε περιζήτη­τη. Η γυναίκα αυτή ήταν τελείως ξετσίπωτη και κανείς δεν την είδε ποτέ να κοκκινίζει, αλλά προσέφερε αναί­σχυντες υπηρεσίες χωρίς τον παρα­μικρό δισταγμό και ήταν τέτοιος τύπος που, όταν έτρωγε χαστούκια και κατακεφαλιές, χαριεντιζόταν και έσκαζε στα γέλια και, βγάζοντας τα ρούχα της, τα έδειχνε όλα θεόγυμνα στον πρώτο τυχόντα κι από μπρος κι από πίσω, ενώ το σωστό είναι αυτά τα πράγματα να μένουν κρυμμένα από τα μάτια των ανδρών.
alt
Τους εραστές της τους βαριόταν και τους κορόιδευε και τα κατάφερ­νε πάντα να κερδίζει τις ακόλαστες ψυχές τους δείχνοντάς τους με κα­μάρι όλο και πιο ασυνήθιστα κόλπα στο κρεβάτι. Σε κανέναν απ' αυτούς που συναναστρεφόταν δεν κατα­δεχόταν ν' αφήσει την πρωτοβουλία· αντίθετα, εκείνη τους ερέθιζε όλους, ακόμα και τ' αμούστακα παι­διά, λέγοντας πρόστυχα αστεία και κουνώντας ξεδιάντροπα τον πισινό της. Πουθενά στον κόσμο δεν γεν­νήθηκε κανείς τόσο παραδομένος σε κάθε είδους ηδονή όσο αυτή. Συχνά πήγαινε σε συμπόσια μαζί με δέκα ή και περισσότερους νεαρούς, όλους εξαιρετικά γεροδεμένους, που είχαν κάμει δουλειά τους τη λα­γνεία, και επιδιδόταν σε ολονύχτια όργια με όλους μαζί τους συνδαιτυ-μόνες. Ύστερα, όταν δεν έμενε πια πνοή σε κανέναν απ' αυτούς, εκείνη πήγαινε κι έβρισκε τους υπηρέτες τους, πολλές φορές καμιά τριαντα­ριά, και ζευγάρωνε με έναν έναν απ' αυτούς· αλλά ούτε κι έτσι μπορούσε να χορτάσει τη λαγνεία της.
Μια φορά που είχε πάει στο σπίτι ενός διακεκριμένου προσώπου, κι ενώ όλοι οι συνδαιτυμόνες την κοί­ταζαν πιωμένοι, καθώς λένε, ανέ­βηκε στην άκρη του ανάκλιντρου πλάι στα πόδια τους και, σηκώνο­ντας με τον πιο αηδιαστικό τρόπο τα φουστάνια της, θεώρησε καλό να τους κάμει επιτόπου μια επίδειξη λαγνείας. Κι ενώ δούλευε και με τις τρεις τρύπες μαζί, κατηγορούσε τη φύση, παραπονούμενη που δεν της είχε κά΅ει πιο φαρδιές και τις τρύπες των μαστών της ώστε να μπορεί να σκαρφίζεται κι άλλα κόλπα συνουσιαζόμενη κι από εκεί. Συχνά βέβαια έμενε έγκυος, αλλά, μεταχειριζόμενη διάφορα κόλπα, τα κατάφερνε αμέσως να αποβάλλει.
Πολλές φορές μάλιστα γδυνόταν ακόμα και στο θέατρο, μπροστά στα μάτια όλου του κόσμου, και στεκό­ταν ανάμεσαστους θεατές γυμνή, φορώντας μόνο μια ποδίτσα γύρω από τους βουβώνες και τα αιδοία, όχι όμως επειδή ντρεπόταν να δεί­ξει ακόμα κι αυτά στον κόσμο, αλλά επειδή δεν επιτρέπεται σε κανέναν να παρουσιάζεται ολωσδιόλου γυ­μνός στο θέατρο· πρέπει να φοράει τουλάχιστον ένα διάζωμα γύρω από τους βουβώνες και τα αιδοία. Μ' αυ­τό λοιπόν το ντύσιμο ξάπλωνε κατά­χαμα και κειτόταν ανάσκελα. Μερικοί θήτες, που έπαιζαν κατά κανόνα το ρόλο αυτόν, της έριχναν πάνω στο αιδοίο της κριθάρι, που το έπιαναν σπυρί σπυρί και το έτρωγαν χήνες γυμνασμένες επί τούτω. Εκείνη όχι μόνο σηκωνόταν χωρίς να κοκκινίζει, αλλά και φαινόταν να περηφανεύε­ται γι' αυτή την παράσταση. Δεν ήταν μόνο ξεδιάντροπη, αλλά και τα κατά­φερνε καλύτερα από τον καθένα να παρασύρει τους άλλους στην αδιαντροπιά. Συχνά γδυνόταν και στεκό­ταν πάνω στη σκηνή ανάμεσα στους μίμους, πότε γέρνοντας το κορμί της προς τα πίσω και πότε τουρλώνοντας τον πισινό της και προς αυτούς που την είχαν χαρεί και προς τους άλλους που δεν την είχαν ακόμα πλησιάσει, επιδεικνύοντας με καμάρι τα συνηθισμένα της γυμνάσματα. Με τόση λαγνεία καμάρωνε για το κορμί της, ώστε φαινόταν ότι δεν είχε το αιδοίο της στη φυσική του θέση όπως οι άλλες γυναίκες, αλλά ότι το 'χει στο κούτελο. Αλλά κι εκείνοι που την πλη­σίαζαν αμέσως αποκαλύπτονταν ότι δεν το συνήθιζαν να συνουσιάζονται κατά τους νόμους της φύσης· γι' αυτό και τα αξιοσέβαστα πρόσωπα, όταν τη συναντούσαν στην αγορά, άλλα­ζαν δρόμο κι έφευγαν βιαστικά από φόβο μήπως αγγίξουν κάποιο από τα φορέματα αυτής της γυναίκας και νο­μιστεί ότι κόλλησαν το μίασμα. Όσοι την έβλεπαν, ιδιαίτερα νωρίς το πρωί, το 'χαν για γρουσουζιά. Όσο για τη σχέση της με τις άλλες γυναίκες του θεάτρου, συνήθιζε να τους επιτίθεται όλη την ώρα με φοβερή αγριότητα σαν σκορπιός, γιατί την κυριαρχούσε μεγάλος φθόνος.
Αργότερα έφυγε μαζί με τον Εκηβόλο, έναν άνδρα από την Τύρο που είχε αναλάβει τη διοίκηση της Πενταπόλεως, για να του προσφέρει τις πιο αισχρές υπηρεσίες, αλλά κάτι του έκαμε του ανθρώπου και την έδιωξε άρον άρον από εκεί· γι' αυ­τό λοιπόν βρέθηκε χωρίς κανέναν πόρο ζωής κι από τότε τα 'βγαζε πέρα με τον συνηθισμένο της τρόπο, πουλώντας άνομα το κορ­μί της. Αρχικά λοιπόν πήγε στην Αλεξάνδρεια. Έπειτα, αφού γύρισε όλη την Ανατολή, ξεκίνησε να επιστρέψει στο Βυζάντιο ασκώντας σε κάθε πόλη το επάγγελμά της, που αν άνθρωπος το κατονόμαζε, ποτέ, νομίζω, δεν θα τον συγχω­ρούσε ο θεός· σαν να μην άντεχαν οι ουράνιες δυνάμεις να μείνει τό­πος κανείς που να μη γνωρίσει την ακολασία της Θεοδώρας.
Έτσι λοιπόν γεννήθηκε κι ανα­τράφηκε η γυναίκα αυτή κι έτσι έγινε περιβόητη ανάμεσα σε πολλές δημόσιες γυναίκες και σε όλους τους ανθρώπους. Αλλά μόλις έφτασε πάλι στο Βυζάντιο, την ερωτεύτηκε ο Ιουστινιανός με παράφορο έρωτα. Στην αρχή τη συναναστρεφόταν ως ερωμένη, μολονότι την είχε ανυψώσει στο αξίωμα της πατρικίας. Η Θεοδώ­ρα λοιπόν τα κατάφερε αμέσως να αποκτήσει υπέρμετρη δύναμη και τεράστια πλούτη γιατί για τον άνθρωπο αυτόν - όπως συνήθως συμβαίνει με τους τρελά ερωτευ­μένους - το πιο γλυκό πράγμα στον κόσμο ήταν να κάνει όλα τα χατίρια της αγαπημένης του και να της προσφέρει όλα τα πλούτη του κόσμου. Όσο για το κράτος, καιγόταν σαν προσάναμμα για χάρη αυτού του έρωτα. Με τη βοήθεια της Θεοδώρας εκείνος προξενούσε ακόμα μεγαλύτερες καταστροφές στο λαό, όχι μόνο στο Βυζάντιο, αλλά και σ' όλα τα μέρη της Ρωμαϊκής Αυτοκρατο­ρίας. Καθώς κι οι δυο τους ανήκαν από παλιά στην παράταξη των Βένετων, έδωσαν όλο το ελεύθερο στα μέλη αυτής της φατρίας να χειρίζονται τις κρατικές υποθέσεις. Ύστερα όμως από πολύν και­ρό το κακό αυτό κατευνάστηκε στο μεγαλύτερο μέρος του με τον εξής τρόπο:
Έτυχε ο Ιουστινιανός να πέσει άρρωστος για πολλές μέρες και στην αρρώστια αυτή έφτασε σε τέτοιο κίνδυνο, ώστε κυκλοφόρη­σε ακόμα κι η φήμη πως πέθανε· οι στασιαστές εν τω μεταξύ εξα­κολουθούσαν να διαπράττουν τα εγκλήματα που αναφέρθηκαν και μάλιστα σκότωσαν μέρα μεση­μέρι, μέσα στο "ιερό" της Σοφίας, κάποιον Υπάτιο, ένα πρόσωπο όχι ασήμαντο. Όταν λοιπόν διαπρά­χθηκε το έγκλημα, ο θόρυβος που προκλήθηκε από την πράξη τους έφτασε στ' αυτιά του αυτοκρά­τορα και καθένας από τους αυλι­κούς, παίρνοντας θάρρος από το γεγονός ότι ο Ιουστινιανός απου­σίαζε από το χώρο του εγκλήμα­τος, έσπευδε να διεκτραγωδεί το άτοπο της πράξης απαριθμώντας ένα ένα όλα όσα είχαν συμβεί. Τε­λικά ο αυτοκράτορας πρόσταξε τον έπαρχο της πόλης να επι βάλει ποινές για όλα τα εγκλήματα που είχαν διαπραχθεί. Ο άνθρωπος αυτός ονομαζόταν Θεόδοτος και τον φώναζαν με το παρατσούκλι Κολοκύθα...Η Θεοδώρα πέθανε το 548 μ.Χ και τάφηκε στην εκκλησία των Αγίων Αποστόλων. Το μονόγραμμά της είναι χαραγμένο στα κιονόκρανα της "Αγίας" Σοφίας και η μορφή της μαζί με του Ιουστινιανού έχει αποτυπωθεί στο ψηφιδωτό του "Αγίου" Βιταλίου της Ραβέννας.   ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΙΣΤΕ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html