ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη
ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και
γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν
ανάθεμα (γ’)». |
Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με
θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία
τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για
τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!
ΑΝΑΘΕΜΑ! |
Τρεις
φορές Ανάθεμα δηλαδή στους Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη,
Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα,
Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα κ.α. |
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Tοις την μωράν των έξωθεν (=Ελλήνων) φιλοσόφων λεγομένην σοφίαν
προτιμώσι, και τοις καθηγηταίς αυτών επομένοις, και τας τε
μετεμψυχώσεις των ανθρωπίνων ψυχών, η και ομοίως τοις αλόγοις ζώοις
ταύτας απόλλυσθαι, και εις το μηδέν χωρείν δεχομένοις και δια τούτο
ανάστασιν, και κρίσιν, και την τελευταίαν των βεβιωμένων ανταπόδοσιν
αθετούσιν ανάθεμα (γ’)». |
Μετάφραση:
Σε όσους προτιμούν τη λεγόμενη σοφία των εκτός χριστιανισμού ΕΛΛΗΝΩΝ την
ανόητη και ακολουθούν τους δασκάλους τους και δέχονται ότι υπάρχει
μετεμψύχωση ή ότι οι ανθρώπινες ψυχές χάνονται όπως τα άλογα ζώα και
ξεπέφτουν στην ανυπαρξία και εξαιτίας αυτών των ιδεών τους αθετούν την
ανάσταση, την κρίση [κατά τη δευτέρα παρουσία] και την τελική ανταπόδοση
σύμφωνα με όσα έπραξε στη ζωή του ο καθένας, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! |
ΤΡΙΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις λέγουσιν ότι οι των Ελλήνων σοφοί και πρώτοι των αιρεσιαρχών, οι
παρά των επτά αγίων και καθολικών συνόδων, και παρά πάντων των εν
Ορθοδοξία λαμψάντων πατέρων αναθέματι καθυποβληθέντας, ως αλλότριοι της
καθολικής εκκλησίας δια την εν λόγοις αυτών κίβδηλον και ρυπαράν
περιουσίαν κρείττονες εισι κατά πολύ, και ενταύθα και εν τη μελλούση
κρίσει, και των ευσεβών μεν και ορθοδόξων ανδρών, άλλως δε κατά πάθος
ανθρώπινον ή αγνόημα πλημμελησάντων ανάθεμα (α’)». |
Μετάφραση:
Σε όσους λένε ότι είναι καλύτεροι κατά πολύ οι σοφοί των ΕΛΛΗΝΩΝ και οι
πρωτοστάτες στις αιρέσεις, στους οποίους οι επτά άγιες και Καθολικές
Σύνοδοι και όλοι οι Πατέρες που έλαμψαν μέσα στην Ορθοδοξία τους
επέβαλαν ανάθεμα, ως ξένους στην Καθολική Εκκλησία, καθώς πλεόνασαν τα
ψεύτικα και βρόμικα λόγια τους και εδώ και στη μέλλουσα κρίση, και σε
κείνους που είναι ευσεβείς και ορθόδοξοι αλλά αμάρτησαν από ανθρώπινο
πάθος ή από άγνοια, ΑΝΑΘΕΜΑ! |
ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις τα ελληνικά διεξιούσι μαθήματα, και μη δια παίδευσιν μόνον ταύτα
παιδευομένοις, αλλά και ταις δόξαις αυτών ταις ματαίαις επομένοις, και
ως αληθέσι πιστεύουσι και ούτως αυταίς ως το βέβαιον εχούσαις
εγκειμένοις, ώστε έτερους ποτέ μεν λάθρα, ποτέ δε φανερώς ενάγειν αυταϊς
και διδάσκειν ανενδοιάστως ανάθεμα (α’)». |
Μετάφραση:
Σε όσους αποδέχονται τις διδασκαλίες των Ελλήνων και δεν τις σπουδάζουν
μόνο για μόρφωση, αλλά ακολουθούν και τις ιδέες τους τις μάταιες και τις
πιστεύουν ως αληθινές, και μάλιστα ωσάν αυτές να περιέχουν τη
βεβαιότητα, και επιμένουν να παρασύρουν σ’ αυτές άλλοτε κρυφά και άλλοτε
φανερά και να τις διδάσκουν χωρίς κανέναν ενδοιασμό, ΑΝΑΘΕΜΑ! |
ΠΕΜΠΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις μετά των άλλων μυθικών πλασμάτων, αφ’ εαυτών και την καθ’ ημάς
κλίσιν μεταπλάττουσι, και τάς πλατωνικάς ιδέας ως αληθείς δεχομένοις και
ως αυθυπόστατο την ύλην παρά των ιδίων μορφούσθαι λέγουσι, και προφανώς
διαβάλλουσι το αυτεξούσιον τον Δημιουργού, τον από του μη όντος εις το
είναι παραγαγόντος τα πάντα, και ως ποιητού πάσιν αρχήν και τέλος
επιτιθέντος εξ-ουσιαστικώς και δεσποτικώς ανάθεμα (α’)». |
Μετάφραση:
Σε όσους με δική τους πρωτοβουλία, μαζί με τα άλλα μυθικά πλάσματα,
διαστρεβλώνουν τα της δημιουργίας του ανθρώπου και δέχονται ως αληθινές
τις ΠΛΑΤΩΝΙΚΕΣ ιδέες και ισχυρίζονται ότι οι ίδιοι από μόνοι τους
διαμορφώνουν άποψη και προφανώς αμφισβητούν την απόλυτη εξουσία του
Δημιουργού, ο οποίος από την ανυπαρξία έφερε στην ύπαρξη τα πάντα και ως
Ποιητής έθεσε σε όλα αρχή και τέλος με τη δύναμη του εξουσιαστή και
δεσπότη, ΑΝΑΘΕΜΑ! |
ΕΚΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις δεχομένοις, και παραδίδουσι τα μάταια και ελληνικά ρήματα., ότι τε
προύπαρξις εστί των ψυχών, και ουκ εκ τον μη όντος τα πάντα εγένετο,
και παρήχθησαν, οτι τέλος εστί της κολάσεως η αποκατάστασις αύθις της
κτίσεως, και των ανθρωπίνων πραγμάτων, και διά των τοιούτων λόγων την
βασιλείαν των ουρανών λυομένην πάντως, και παράγουσαν εισάγουσιν, ην
αιωνίαν και ακατάλυτον αυτός τε ό Χριστός και Θεός ημών εδίδαξε, και
παρέδοτο και διά πάσης της Παλαιάς και Νέας Γραφής ημείς παρελάβομεν οτι
και η κόλασις ατελεύτητος και ή βασιλεία αΐδιος, διά δε των τοιούτων
λόγων εαυτούς τε απολλύουσι, και ετέροις αιωνίας καταδίκης προξένοις
γινομένοις ανάθεμα (γ’)». |
Μετάφραση:
Σε όσους δέχονται και διαδίδουν τις μάταιες αντιλήψεις των ΕΛΛΗΝΩΝ, και
ότι οι ψυχές προϋπήρχαν και ότι δεν προήλθαν ούτε προέκυψαν από την
ανυπαρξία τα πάντα και ότι ήρθε το τέλος της κολάσεως από τη στιγμή που
δημιουργήθηκε και η κτίση και το ανθρώπινο είδος, και διαδίδουν με
τέτοια λόγια ότι η Βασιλεία των Ουρανών έχει τελείως καταργηθεί και
εκλείψει, την οποία και ο ίδιος ο Χριστός και Θεός μας δίδαξε ως αιώνια
και ακατάλυτη, παρέδωσε και εμείς από την Παλαιά και Καινή Διαθήκη
παραλάβαμε ότι και η Κόλαση είναι ατέλειωτη και η Βασιλεία παντοτινή,
καταστρέφουν με τέτοια λόγια και τους εαυτούς τους και προξενούν σε
άλλους αιώνια καταδίκη, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! |
ΕΒΔΟΜΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Έτι, τοις φρονούσι και λέγουσι κτιστήν είναι πάσαν φυσικήν δύναμιν και
ενέργειαν της τρισυπόστατου θεότητος, ως κτιστήν εκ τούτου πάντως και
αυτήν την θείαν ονσίαν αναγκαξομένοις δοξάζειν. Κτιστή γαρ κατά τους
Αγίους ενέργεια, κτιστήν δηλώσει και φύσιν άκτιστον δέ, άκτιστον
χαρακτηρίζει ουσίαν. Καντεύθεν ήδη κινδυνεύουσι εις θείαν παντελή
περιπίπτειν, και την ελληνικήν μυθολογίαν και την των κτισμάτων
λατρείαν, τη καθαρά και αμώμω των χριστιανών πίστει προστριβομένοις, μη
ομολογοϋσι δε κατά τας αγίας θεοπνεύστους θεολογίας, και το της
Εκκλησίας ευσεβές φρόνημα, άκτιστον είναι πάσαν φυσικήν δύναμιν και
ενέργειαν της τρισυπόστατου θεότητος ανάθεμα (γ’)». |
Μετάφραση:
Σε όσους ακόμη φρονούν και λένε ότι κάθε φυσική δύναμη και ενέργεια της
τρισυπόστατης Θεότητας είναι εκ των υστέρων δημιουργημένη, αναγκάζονται
ως εκ τούτου να δεχτούν ότι θεία ουσία είναι χωρίς άλλο εκ των υστέρων
δημιουργημένη· γιατί αν εκ των υστέρων δημιουργημένη ενέργεια κατά τους
Αγίους, θα φανερώσει ότι είναι εκ των υστέρων δημιουργημένη και η φύση.
Αυτή όμως είναι άκτιστη, θα τη χαρακτηρίσει κανείς άκτιστη ουσία και εξ
αυτού του λόγου και όσοι ζουν με την καθαρή και αμόλυντη χριστιανική
πίστη κινδυνεύουν να περιπέσουν σε πλήρη αθεΐα και να δεχτούν την
ελληνική μυθολογία και τη λατρεία των δημιουργημάτων.
Σε όσους άρα δεν ομολογούν, σύμφωνα με τις θεόπνευστες θεολογικές
ερμηνείες των Αγίων και το ευσεβές φρόνημα της Εκκλησίας, ότι είναι
άκτιστη κάθε φυσική δύναμη και ενέργεια της τρισυπόστατης Θεότητας,
ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! |
ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΤΑ ΑΝΘΕΜΑΤΑ ΔΕΝ ΔΟΘΗΚΑΝΕ ΠΡΟΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΑ ΦΙΛΟΣΟΦΟ.....ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΔΙΝΟΝΤΑΝ ΣΕ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ [ΚΑΙ ΜΟΝΟ] ΚΑΙ ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΕ '''ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΟΥΣ'' ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟ ΓΕΝΟΣ Η ΚΑΙ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΖΟΥΣΑΝΕ ΤΟΤΕ ΟΠΩΣ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ...ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΚΚΛΗΣ. Ειδική βαριά ποινή που ισοδυναμεί με τον αποκλεισμό ενός προσώπου από το σώμα της Εκκλησίας: ρίχνω το ανάθεμα σε κάποιον || παραδίδω κάποιον στο ανάθεμα || απαγγέλλω το ανάθεμα εναντίον κάποιου..»
ΑΡΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΝ ΣΕ ΕΙΔΟΛΟΛΑΤΡΕΣ[ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ] ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΕΤΣΙ ΑΟΡΙΣΤΑ...
Συνεπώς, το ανάθεμα δεν είναι κατάρα αλλά η αποβολή προστασίας του Τριαδικού Θεού (Ανάθεμα Τρις), από όποιον πρώην «Χριστιανό» εμπίπτει εκτός διδασκαλίας του Χριστού όντας μέσα στην Εκκλησία (πλήρωμα πιστών ή ιερέων]
ΜΕΤΑ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙΣ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ ΕΝΩ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΝΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΑ ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΣΕ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΡΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ....
ΔΥΟ ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ.....
Τοις μετά των άλλων μυθικών πλασμάτων, αφ’ εαυτών και την καθ’ ημάς κλίσιν μεταπλάττουσι, και τάς πλατωνικάς ιδέας ως αληθείς δεχομένοις και ως αυθυπόστατο την ύλην παρά των ιδίων μορφούσθαι λέγουσι, και προφανώς διαβάλλουσι το αυτεξούσιον τον Δημιουργού, τον από του μη όντος εις το είναι παραγαγόντος τα πάντα, και ως ποιητού πάσιν αρχήν και τέλος επιτιθέντος εξ-ουσιαστικώς και δεσποτικώς ανάθεμα (α’)»
Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα
ΑΡΑ ΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ ΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΥΣΕΒΩΝ [ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ''''ΕΛΛΗΝΩΝ'''']....ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ [ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ] ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΥΟΘΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΟΥΝ ΤΙΣ [ ΘΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ]ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ[ ΠΕΡΙ ΨΥΧΩΝ ΟΥΡΑΝΟΥ ΚΑΙ ΓΗΣ] ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ....ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΥΣΙΚΑ ΔΙΔΕΤΕ ΣΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝ ΟΥΤΕ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ .....ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ ΟΣΟΥΣ ΜΕΛΕΤΟΥΝ ΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ...ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΑ ΩΣ ΠΡΟΣΩΠΟ...ΟΥΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙ [ΜΗ ΘΕΟΛΟΓΙΚΩΝ] ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ......ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΑΥΘΥΠΟΣΤΑΤΟΣ ΥΛΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΙΣ '''ΙΔΕΕΣ'' ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΘΕΜΑΤΑ..........ΚΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΕΙ ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΑΠΛΩΣ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ ΣΕ ΠΛΑΝΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ[ ΕΙΣΑΓΟΥΝ ΤΑ ΔΥΣΕΒΗ ΔΟΓΜΑΤΑ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΛΕΕΙ ΕΠΙ ΛΕΞΗ ] ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ...ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ;;;
ΑΛΛΟ ΑΝΑΘΕΜΑ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΤοις τα ελληνικά διεξιούσι μαθήματα, και μη δια παίδευσιν μόνον ταύτα παιδευομένοις, αλλά και ταις δόξαις αυτών ταις ματαίαις επομένοις, και ως αληθέσι πιστεύουσι και ούτως αυταίς ως το βέβαιον εχούσαις εγκειμένοις, ώστε έτερους ποτέ μεν λάθρα, ποτέ δε φανερώς ενάγειν αυταϊς και διδάσκειν ανενδοιάστως ανάθεμα
ΠΑΛΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΠΟΙΟΙΣ '''ΕΛΛΗΝΕΣ''' ΤΟ ΓΕΝΟΣ... ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΠΛΩΣ ΕΙΣΑΓΟΥΝ ΤΙΣ ΜΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ[ΟΠΩΣ ΠΡΟΥΠΑΡΞΗ ΨΥΧΩΝ] ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΑΡΑΣΥΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ......ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΟΤΙ [ΤΕΛΟΣ ΕΣΤΙ ΚΟΛΑΣΕΩΣ] ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΡΧΑΙΟΣ ΚΛΠ ΚΛΠ....ΣΥΝΕΠΩΣ Ο ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΠΑΛΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ-ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΣΥΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΝΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΦΑΝΕΡΟ Η ΚΡΥΦΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ...ΕΠΙ ΛΕΞΗ '''Σε όσους αποδέχονται τις διδασκαλίες των Ελλήνων και δεν τις σπουδάζουν μόνο για μόρφωση, αλλά ακολουθούν και τις ιδέες τους τις μάταιες και τις πιστεύουν ως αληθινές,....ΑΡΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ ΟΥΤΕ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΤΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΟΦΟΣ Η ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΟ ΓΕΝΟΣ.....Ο ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ [ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΥ ΜΕΛΕΤΑΝΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ] ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΤΑ ΥΟΘΕΤΟΥΝΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ-ΑΝΤΘΙΘΕΤΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ...ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ....
ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ ΟΥΤΕ ΠΡΟΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΔΩ
Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΛΗΝΑ
ΑΠΛΩΣ.....
Το κείμενο λοιπόν ξεκάθαρα αναφέρεται σε όσους πιστεύουν πως οι ενέργειες και η δύναμη του Θεού καθώς και η ουσία του είναι κτιστά και ουσιαστικά μέρος του κόσμου και όχι η δημιουργική και τελική αιτία του η οποία βρίσκεται έξω απ’ τον κόσμο. Εναντίων αυτών καταφέρεται το παραπάνω απόσπασμα. Και αντιπαραβάλλει την ειδωλολατρική και γενικά την μη Χριστιανική μυθολογία και θεολογία για να καταστήσει την διαφορά ακόμη ευκρινέστερη σε εκείνους τους Χριστιανούς που ασχολούνται με τα αρχαία κείμενα μιας και οι αρχαίοι δεν γνώριζαν καμιά τρυσιπόστατη θεότητα.
ΕΤΕΡΟ ΑΝΑΘΕΜΑ.......
ΑπάντησηΔιαγραφήTοις την μωράν των έξωθεν (=Ελλήνων) φιλοσόφων λεγομένην σοφίαν προτιμώσι,
ΤΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ......ΚΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΣΘΕΤΟΝΤΑΣ ΤΗ ΛΕΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ.....ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ ΟΥΤΕ ΣΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΟΥΤΕ ΣΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ ΟΥΤΕ ΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ Η ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΓΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΑΛΛΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.....
ΜΕΤΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΣΤΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ.....
αι δέχονται ότι υπάρχει μετεμψύχωση ή ότι οι ανθρώπινες ψυχές χάνονται όπως τα άλογα ζώα και ξεπέφτουν στην ανυπαρξία και εξαιτίας αυτών των ιδεών τους αθετούν την ανάσταση, την κρίση [κατά τη δευτέρα παρουσία] και την τελική ανταπόδοση σύμφωνα με όσα έπραξε στη ζωή του ο καθένας....ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΠΛΕΟΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ....Ε ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ;;;....ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΘΕΣΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΟΝ ΘΕΤΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ....ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ....ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΤΩΝ '''ΕΛΛΗΝΩΝ''' ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΝΝΟΕΙΣ....ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΑΝΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ;;;;;;....ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕ ΟΥΤΕ ΣΤΗ ΜΕΤΕΜΨΥΧΩΣΗ ΟΥΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΨΥΧΕΣ ΧΑΝΟΝΤΑΙ....ΜΗΠΩΣ Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ;;;;....ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΓΡΑΨΕΣ ΟΤΙ ΤΑ ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ....ΠΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΙΕΡΑΤΙΟ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΞΟΡΙΣΕ.....ΠΑΡΟΤΙ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΔΟΛΟΛΑΤΡΕΣ....ΚΑΙ ΚΑΨΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΓΟΡΑ Ο ΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΟΧΛΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΑΦΩΝΟΥΣΕ ΜΕ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙ Α ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΩΣΕ Ο ΟΜΗΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΗΣΙΟΔΟΣ...ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ....
ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΟΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΙ ΑΦΟΡΟΥΝ......
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΤΟΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
ΔΗΛΑΔΗ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ
ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ [ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΜΕΛΕΤΑΝΕ ,Η ΜΕΛΕΤΗ ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΕ] ΤΑ ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ [ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ]
ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ
ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΥΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΝΗ ΤΟΥΣ ΟΝΤΑΣ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.....Ε ΑΥΤΟΥΣ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΕΒΑΛΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑ...ΩΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ...ΑΦΟΥ ΗΤΑΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ...ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΕΠΕΛΕΞΑΝ...Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟΠΟΙΗΣΕ....
ΤΑ ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ....
ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟ ΓΕΝΟΣ...
ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ
ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ[ΑΦΟΥ Η ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ] ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΦΟΡΑ...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΛΟΓΟΣ....ΑΠΟ ΤΑ ΘΕΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΘΕΜΑΤΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕ ΝΑ ΝΟΘΕΥΤΕΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ...ΜΕ ΑΥΤΑ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ...ΗΤΑΝ ΖΗΤΗΜΑ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ [ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ]...ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ '''ΑΛΗΘΕΙΑ''' ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΥΤΕ Η ΜΕΤΕΜΨΥΧΩΣΗ ΟΥΤΕ ΤΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΑ ΟΝΤΑ ΤΗΣ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑΣ....
ΟΧΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΛΑ ΔΙΩΞΕΙΣ ΚΑΙ ΚΥΝΗΓΗΜΑ ΕΞΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΙΔΟΛΟΛΑΤΡΙΚΟ ΙΕΡΑΤΙΟ
ΕΠΕΙΔΗ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ [ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ] ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΑΡΑΘΕΤΕΤΕ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΑ..........
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν ο Αριστοτέλης λέει ότι «επειδή έτσι τα είπαν οι παλιότεροι δε σημαίνει πως είναι κι έτσι», και γράφει: «Όσους όμως σοφίστηκαν μυθολογικές εξηγήσεις, δεν αξίζει να τους μελετάμε σοβαρά» ΟΤΑΝ ΤΑ ΛΕΕΙ ΑΥΤΑ ,ΕΙΝΑΙ ΜΗΠΩΣ ΠΙΣΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΩΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΕΔΩΣΕ Ο ΟΜΗΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΗΣΙΟΔΟΣ;;; ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ....
Όταν ο Πλάτωνας γράφει (Πολιτεία 379a) «Δεν πρέπει να δώσουμε πίστη στον Όμηρο, ούτε σε κανένα άλλο ποιητή όταν ανόητα ξεστομίζει αυτή τη βλαστήμια για τους θεούς, πως τάχα υπάρχουν δύο πιθάρια στου Δία το κατώφλι γεμάτα το ένα με καλές, και το άλλο με κακές μοίρες (Ιλιάδα Ω 527)», και (Πολιτεία 380c) «Να μη δώσουμε άδεια ποτέ σε κανέναν ούτε σε νέους ούτε σε γέρους, ούτε να λέγουν ούτε να ακούν τέτοιους λόγους είτε με στίχους είτε χωρίς στίχους
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΙΣΤΟΣ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΑΤΡΩΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ;;....ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΠΑΛΙ...
Ξενοφάνης κατακρίνει τον Όμηρο και τον Ησίοδο λέγοντα ότι εισήγαγαν στην αντίληψη των ανθρώπων τον ανθρωπομορφισμό των θεών (μια παρατήρηση 2.500 χρόνια πριν τη διατυπώσουν οι σύγχρονοι ιστορικοί και ανθρωπολογικοί αναλυτές της αρχαιότητας), και ότι οι θεοί ουσιαστικά παρουσιάζονται ως κακέκτυπα των ανθρώπων, και όχι το αντίστροφο -όπως ίσως θα περίμενε κανείς
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΗΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΞΕΝΟΦΑΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ''ΠΑΤΡΩΑΣ'' ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ;;;
Ο Αναξαγόρας έλεγε ότι υπήρχε μόνο ένα υπέρτατο ον, που το ονόμαζε «ο Νους». Αυτός ήταν ο πατέρας της κοσμικής δίνης, απ' αυτόν καταγόταν το ανθρώπινο πνεύμα, αυτός βρισκόταν πίσω από τα μεγάλα μυστήρια του σύμπαντος, αυτός ο Κοσμικός Νους ένωνε όλα τα πράγματα. Αυτόν τον «Νου» ο Αναξαγόρας τον ανέφερε και τον επικαλούνταν τόσο συχνά, που οι Αθηναίοι άρχισαν να τον κοροϊδεύουν και να τον φωνάζουν «Νου», όταν περνούσε στο δρόμο έλεγαν «να ο Νους!» και όταν κάποιος έλεγε κάτι παράξενο, έλεγαν «να ρωτήσουμε τον Νου να μας πει τι είναι». ξηγούσε τη δημιουργία του σύμπαντος (από το χάος, ώσπου μια ουράνια δίνη με τη φυγόκεντρο δύναμη της αποχώρισε τα τέσσερα στοιχεία, από τους συνδυασμούς των οποίων τελικά δημιουργήθηκαν οι οργανικές μορφές), την πτώση των μετεωριτών (μάλιστα κάποτε προέβλεψε πότε και πού θα πέσει ένας μετεωρίτης), τις εκλείψεις του ήλιου (που έλεγε ότι δημιουργούνταν από τη σελήνη, που ήταν υλικό σώμα, πέτρινο, το οποίο παρεμβαλλόταν ανάμεσα στη Γη και στον ήλιο και προκαλούσε το φαινόμενο της έκλειψης, ενώ έλεγε ότι η σελήνη δεν είχε δικό της φως αλλά κατόπτριζε το φως του ήλιου), και άλλα πάρα πολλά
ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΑΝΕΦΕΡΕ ΤΟΝ ΔΙΑ...
ΜΗΠΩΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΙΣΤΟΣ ΤΗΣ ''ΠΑΤΡΩΑΣ'' ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ;;;;
Μνήσθητι, Κύριε, τῆς πόλεως, ἐν ᾗ παροικοῦμεν, καὶ πάσης πόλεως καὶ χώρας καὶ τῶν πίστει οἰκούντων ἐν αὐταῖς. Μνήσθητι, Κύριε, πλεόντων, ὁδοιπορούντων, νοσούντων, καμνόντων, αἰχμαλώτων καὶ τῆς σωτηρίας αὐτῶν. Μνήσθητι, Κύριε, τῶν καρποφορούντων καὶ καλλιεργούντων ἐν ταῖς ἁγίαις σου Ἐκκλησίαις καὶ μεμνημένων τῶν πενήτων, καὶ ἐπὶ πάντας ἡμᾶς τὰ ἐλέη σου ἐξαπόστειλον.
ΑπάντησηΔιαγραφήὙπὲρ τοῦ εὐσεβοῦς ἡμῶν ἔθνους, πάσης ἀρχῆς καὶ ἐξουσίας ἐν αὐτῷ καὶ τοῦ φιλοχρίστου στρατοῦ τοῦ Κυρίου δεηθῶμεν.
Ὁ λαός: Κύριε ἐλέησον.
ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΕΥΣΕΒΟΥΣ ΗΜΩΝ ΕΘΝΟΥΣ ΛΕΕΙ....ΔΗΑΛΔΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ