Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΑΝΑ ΒΙΩΝΟΥΝ ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΤΑ ΠΑΝΑΡΧΑΙΑ ΕΘΙΜΑ

 

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΑΝΑ ΒΙΩΝΟΥΝ ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΤΑ ΠΑΝΑΡΧΑΙΑ ΕΘΙΜΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΘΑΜΜΕΝΑ ΣΤΑ ΓΟΝΙΔΙΑ ΜΑΣ,ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΣΗ..
ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΛΕΟΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ Η ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΑΘΑΝΑΤΗ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΘΥΜΑΤΑΙ..
<<Εγώ είμαι το φως του κόσμου.Εγώ είμαι που σε προστατεύω και σε οδηγώ.Εγώ είμαι το Aλφα και
το Ωμέγα.>>
ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΕ ΕΠΙΓΡΑΦΗ ΣΤΑ ΙΕΡΑ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΣΤΟΥΣ ΔΕΛΦΟΥΣ.
<<Στο νησί της άνδρου ένα κύμα οίνου κυλούσε από τα ιερό του Διονύσου>>ΜΑΣ ΛΕΕΙ Ο ΠΛΑΤΩΝ.
Ο ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΟΣ ΚΑΠΟΤΕ ΒΡΗΚΕ ΜΙΑ ΕΠΙΓΡΑΦΗ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΟ ΔΙΟΝΥΣΟ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ<<Οποιος δεν φάει το σώμα μου και δεν πιει το αίμα μου ώστε να γίνει ένα μαζί μου και εγώ ένα μαζί του δεν θα γνωρίσει την σωτηρια>>
Ο ΔΙΟΣ ΝΟΥΣ Ο ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΙΟΝΥΣΟΣ

ΠΗΓΗ: http://theseusaegean.blogspot.gr/2013/11/blog-post_1661.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html