Ένας πανικός έγινε στο διαδίκτυο με αυτό το άρθρο, ας το δούμε..
Μια Ελληνίδα, η Αννα Στεφανοπούλου, καθηγήτρια στο τμήμα μηχανικής και ναυπηγικής του πανεπιστημίου του Μίτσιγκαν είναι ο άνθρωπος που κατάφερε να ξεσκεπάσει την απάτη δισεκατομμυρίων δολαρίων που διέπραξε η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen εις βάρος εκατομμυρίων
καταναλωτών αλλά και του αμερικανικού Δημοσίου.
«Σέρνονταν» στις δοκιμές
Η Στεφανοπούλου πήρε μέρος στην έρευνα για τις επιδόσεις των πετρελαιοκίνητων οχημάτων και παρατήρησε τις χαμηλές επιδόσεις στην ιπποδύναμη που παρουσίαζαν τα γερμανικά αυτοκίνητα όταν υποβάλλονταν σε ελέγχους για τις εκπομπές ρύπων.
Οπως τελικά αποκαλύφθηκε εταιρία χρησιμοποιούσε εσκεμμένα στα οχήματά της ένα κρυφό λογισμικό το οποίο ανίχνευε τις προσπάθειες μέτρησης εκπομπών καυσαερίων του οχήματος και το έθετε σε μία διαμόρφωση «χαμηλών εκπομπών» για να περνά με άνεση τη μέτρηση.
Οταν ήρθε η ανάλυση ήταν πασιφανές σε μένα τουλάχιστον ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Ηταν αντίθετα στους νόμους της φυσικής με την υπάρχουσα τεχνολογία οι συγκεκριμένοι κινητήρες να έδιναν τόση ισχύ με τόσο χαμηλή εκπομπή ρύπων. Αρα έπρεπε να αναζητήσουμε αλλού την αιτία της εμφάνισης των χαμηλών τιμών. Και αυτό κάναμε.
Βάλαμε ένα πρόγραμμα που «σκανάρισε» όλα τα υπάρχοντα προγράμματα του αυτοκινήτου και τα αποτελέσματα ήταν θετικά. Ενα πρόγραμμα ενεργοποιείτο μόνο όταν γινόταν η μέτρηση των τιμών των ρύπων. Και δεν έπρεπε να υπάρχει στο αυτοκίνητο. Ενημερώσαμε τις αρχές για τα υπόλοιπα» δήλωσε η Αννα Στεφανοπούλου.
Πως λειτουργούσε το λογισμικό της απάτης
Το γερμανικό λογισμικό εστίαζε στο τιμόνι. Οταν αυτό ήταν εντελώς ακίνητο, όπως σε μία μέτρηση καυσαερίων, έμπαινε σε κατάσταση «χαμηλών εκπομπών». Αν το τιμόνι κινείτο, όπως σε φυσιολογικές συνθήκες κίνησης στο δρόμο, ο κινητήρας δούλευε σε πλήρη ισχύ εκπέμποντας έως και 40 φορές περισσότερους ρύπους.
Οι πρώτες συγκριτικές δοκιμές έγιναν το 2014. Το πανεπιστήμιο της Δυτικής Βιρτζίνια εξέτασε δύο πετρελαιοκίνητα οχήματα, ένα της Volkswagen και ένα της BMW. Τα τεστ πέρασε μόνο το BMW. Ο κινητήρας του Volkswagen εστάλη στο Πανεπιστήμιο του Μίτσιγκαν και ερευνήθηκε από την Αννα Σταφανοπούλου, η οποία έλυσε τον γρίφο.
Η αποκάλυψη της απάτης που έγινε τη Δευτέρα αφορά σε 500.000 οχήματα στις ΗΠΑ αλλά και σε 11.000.000 παγκοσμίως έχει προκαλέσει παγκόσμιο σάλο. Από τότε η μετοχή της γερμανικής εταιρίας καταρρέει και μόλις την τετάρτη το απόγευμα ο διευθύνων σύμβουλός της αναγκάστηκε να παραιτηθεί.
Το είδαμε στο tribune.gr
Μπορείτε όμως να το βρείτε και με το τίτλο που έγινε ευρέως γνωστό…
Το σκάνδαλο είναι υπαρκτό αλλά η κ. Στεφανοπούλου δεν συμμετείχε στην ομάδα που το αποκάλυψε, η έρευνα διεξήχθη στο West Virginia University από την ομάδα του Daniel Carder ενώ η κ. Στεφανοπούλου είναι καθηγήτρια μηχανολογίας και ανήκει στο προσωπικό του University of Michigan. Η κ. Στεφανοπούλου απλά έδωσε μια συνέντευξη ως ειδικός και τοποθετήθηκε επί του θέματος, τη συνέντευξη της δείτε την στο παρακάτω σύνδεσμο.
Λεπτομέρειες για το πως η ομάδα του Daniel Carder κατάφερε και ξεσκέπασε τη VW δείτε στο παρακάτω σύνδεσμο.
Για να είμαι όμως δίκαιος και να αποδώσω τα του Καίσαρος, την αποκάλυψη της αλήθειας την εντόπισα σε μια ομάδα του facebook που τα μέλη της ασχολούνται με τα ψευδή άρθρα του διαδικτύου με την ονομασίαΜα Πόσο Εύπιστος Είσαι Έλληνα και μπορείτε να τη βρείτε στο παρακάτω σύνδεσμο.
Επίσης ο κ.Δημήτρης Αλικάκος επικοινώνησε με τη κ. Στεφανοπούλου η οποία αρνήθηκε ότι συμμετείχε στην έρευνα, αντιγράφω την ανάρτηση του κ. Αλικάκου από τη σελίδα του στο facebook και μπορείτε να την δείτεΕΔΩ.
Επικοινώνησα με την σπουδαία αυτή Ελληνίδα που διαπρέπει ως επιστήμων (μηχανολόγος-μηχανικός) στο Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν των ΗΠΑ. Είχε την ευγενή καλοσύνη να μου απαντήσει αμέσως στην ερώτηση αν αυτή αποκάλυψε στο σκάνδαλο. Παραθέτω αυτούσια την απάντησή της (μεταφρασμένη):
«Όχι, ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ στην έρευνα ή ανάλυση των δεδομένων που αποκάλυψε το θέμα της VW.
Είμαι ειδικός σε συστήματα μετάδοσης κίνησης και ελέγχου και όταν έδωσα συνέντευξη εξήγησα τις θεμελιώδεις προκλήσεις για τη μείωση των εκπομπών και της κατανάλωσης καυσίμων με χαμηλό κόστος.
Οι περισσότερες παραπομπές με εισαγωγικά σε πολλά ελληνικά άρθρα είναι κατασκευασμένες και δεν είναι δικές μου δηλώσεις.
Τις καλύτερες ευχές,
Άννα»
Είμαι ειδικός σε συστήματα μετάδοσης κίνησης και ελέγχου και όταν έδωσα συνέντευξη εξήγησα τις θεμελιώδεις προκλήσεις για τη μείωση των εκπομπών και της κατανάλωσης καυσίμων με χαμηλό κόστος.
Οι περισσότερες παραπομπές με εισαγωγικά σε πολλά ελληνικά άρθρα είναι κατασκευασμένες και δεν είναι δικές μου δηλώσεις.
Τις καλύτερες ευχές,
Άννα»
Στη συνέχεια την ρώτησα αν η ακόλουθη δήλωση που κάνει το γύρο του Ελληνικού διαδικτύου, και φέρεται ότι έκανε, είναι δική της.
«Οταν ήρθε η ανάλυση ήταν πασιφανές σε μένα τουλάχιστον ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Ηταν αντίθετα στους νόμους της φυσικής με την υπάρχουσα τεχνολογία οι συγκεκριμένοι κινητήρες να έδιναν τόση ισχύ με τόσο χαμηλή εκπομπή ρύπων. Αρα έπρεπε να αναζητήσουμε αλλού την αιτία της εμφάνισης των χαμηλών τιμών. Και αυτό κάναμε. Βάλαμε ένα πρόγραμμα που «σκανάρισε» όλα τα υπάρχοντα προγράμματα του αυτοκινήτου και τα αποτελέσματα ήταν θετικά. Ενα πρόγραμμα ενεργοποιείτο μόνο όταν γινόταν η μέτρηση των τιμών των ρύπων. Και δεν έπρεπε να υπάρχει στο αυτοκίνητο. Ενημερώσαμε τις αρχές για τα υπόλοιπα» δήλωσε η Ελληνίδα καθηγήτρια μηχανολογίας που χαίρει ιδιαίτερης εκτίμησης στο Πανεπιστήμιο του Μίτσιγκαν».
«Δεν είναι δική μου αυτή η δήλωση», μου απάντησε.
Όπως είδαμε η ιστορία με τη,,,,ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html