Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2015

Τους εχθρούς μου, οδηγήστε τους εδώ και κατασφάξτε τους μπροστά μου



 
ΜΕ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΣΦΑΓΕΣ ΚΑΙ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ
ΔΙΑΔΟΘΗΚΕ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ!

Αισθανόμαστε όμορφα μέσα μας με τα λόγια του Χριστού. Όπως αυτά:

- «Τους εχθρούς μου αυτούς που δε θέλησαν να βασιλέψω πάνω τους, οδηγήστε τους εδώ και κατασφάξτε τους μπροστά μου». (Η έναρξη του θρησκευτικού φανατισμού).

 - «Εάν κάποιος δεν μείνει ενωμένος μαζί μου, πετιέται έξω σαν το ξεραμένο κλήμα και αυτά τα μαζεύουν και τα βάζουν στη φωτιά και καίγονται». (Η θεωρητική νομιμοποίηση των πυρών του Βυζαντίου και μετέπειτα της Δύσης.)

- «Δεν υπάρχει μαθητής ανώτερος από τον δάσκαλο, ούτε δούλος ανώτερος από τον κύριό του». (Η θεσμοθέτηση της δουλείας.)

- «Μη νομίσετε ότι ήρθα να βάλω ειρήνη επάνω στη γη· δεν ήρθα να βάλω ειρήνη, αλλά μάχαιρα». (Η θεσμοθέτηση των θρησκευτικών εγκλημάτων).

- «Όποιος δεν είναι μαζί μου, είναι εναντίον μου…». (Η θεσμοθέτηση της Χρ. Δικτατορίας.)

- «Τί κοινό υπάρχει ανάμεσα σ’ εμένα και σ’ εσένα, γυναίκα;». (Η άρνηση του σεβασμού προς τους γονείς.)

(Στη μάνα του μιλάει έτσι).

- «Και ποια είναι η μάνα μου, ή οι αδερφοί μου;».

 
Η ανάρτηση ανήκει στα Σχόλια στο "πάρε-δώσε"

ΠΑΝΟΣ ΝΟΤΟΠΟΥΛΟΣ: «Τα Μαθηματικά στην Αρχαία Ελλάδα».


 Διάλεξη του  καθηγητού ΠΑΝΟΥ ΝΟΤΟΠΟΥΛΟΥ  την Πέμπτη  Δεκεμβρίου 2015   με θέμα: «Τα Μαθηματικά στην Αρχαία Ελλάδα και η συμβολή του Ευκλείδη στην θεμελίωση της Αξιωματικής Θεωρίας».

  Οι διαλέξεις διενεργούνται στην αίθουσα του βιβλιοπωλείου "ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΝ", ΕΡΜΟΥ 61, ΤΗΛ. 2310.282782, 282427

 

 
 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html