Τετάρτη 6 Απριλίου 2016

«Πόλεμος» οίκων μόδας για την ισλαμική μαντίλα

    

islamiki-modaΣύμβολο πίστης για ορισμένους, «σφραγίδα» περιστολής ελευθεριών για άλλους, η Ισλαμική μαντίλα διχάζει και προκαλεί φορτισμένες συζητήσεις στη Δύση. Την ώρα που η Γαλλία και το Βέλγιο την «εξορίζουν» από τους δημόσιους χώρους και η Ελλάδα συζητάει ακόμη, αμήχανη -και διχασμένη- για τη… μαντίλα που έκλεψε την παράσταση στην παρέλαση για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου, οι σχεδιαστές και οι μεγάλες φίρμες… τρέχουν και δεν φτάνουν για να μπουν στην καρδιά των γυναικών του Ισλάμ.

Η ισλαμική μόδα είναι πλέον ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους της βιομηχανίας και μέχρι το 2020 εκτιμάται ότι ο τζίρος της θα έχει ξεπεράσει τα 250 δισεκατομμύρια ευρώ.
Πέρυσι ο οίκος DKNY κυκλοφόρησε μία συλλογή ειδική για το… Ραμαζάνι για να συμπέσει με την παράδοση που θέλει τους μουσουλμάνους να αγοράζουν καινούργια ρούχα καθώς ετοιμάζονται να γιορτάσουν το Εΐντ Αλ- Φιτρ.
Και ο ιαπωνικός «γίγαντας» Uniqlo επιστράτευσε με τη σειρά του τη βρετανικής καταγωγής μουσουλμάνα σχεδιάστρια Χάνα Τατζίμα για να υπογράψει μία συλλογή με ρούχα «σεμνά» εν όψει της μεγάλης γιορτής.
Η σειρά με τα περίτεχνα χιτζάμπ έκανε το γύρο του αραβικού κόσμου, ενώ κυκλοφόρησε στη Βρετανία αλλά και στην Ασία.
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html