Κυριακή 29 Μαΐου 2016

Περί του αιματολογικού παράγοντος συνέχεια



Το ΥΣΕΕ έχει τολμήσει σε παλαιά ανακοίνωσή του τον σαφέστερο έως τώρα διατυπωμένο ορισμό του Έλληνος:

"Έλληνας είναι μόνον όποιος με ελεύθερη βούληση αυτοπροσδιορίζεται ως τέτοιος, όποιος τιμά ΟΛΗ την ιστορική διαδρομή του Ελληνικού Έθνους, είτε την εποχή που αυτό ήταν ελεύθερο και αυτεξούσιο, είτε τις εποχές που ήταν υπόδουλο σε ξένους κυρίαρχους, όποιος (τουλάχιστον) σέβεται την Ελληνική Εθνική Παράδοση και Θρησκεία και τέλος, όποιος εκδηλώνει εμπράκτως στην ζωή του και επίσης μεταδίδει στους συνανθρώπους του τα κύρια χαρακτηριστικά της Ελληνικότητας που είναι η Ελευθεροπρέπεια, η Αρετή και ο Ανθρωπισμός."

Σε άλλες αναρτήσεις, έχουμε αποσαφηνίσει πως το "όμαιμον" (που επικαλείται ο Ηρόδοτος) είναι αφετηριακό και μόνον, αφού εάν ήταν αναγκαία συνθήκη, τότε ακόμα και οι γενιτσαροποιημένοι θα έπρεπε να θεωρούνται αυτοδικαίως Έλληνες.

Εγώ το πάω ολίγον παραπέρα, αφού ΟΛΗ η λευκή φυλή είναι αποτέλεσμα μετακινήσεων ΑΙΓΑΙΑΚΩΝ πληθυσμών προς όλες τις γεωγραφικές κατευθύνσεις (δεν θα εκπλαγώ εάν αρκετοί πρώτη φορά ακούτε κάτι τέτοιο). Εάν λοιπόν το "όμοαιμον" και μόνον αυτό έκανε τον Έλληνα, τότε Έλληνες είναι και οι Αγγλοσάξωνες, Έλληνες είναι και οι Ιρανοί, Έλληνες είναι και οι Κέλτες, Έλληνες ειναι και οι Πολωνοί ή οι Λιθουανοί, Έλληνες είναι και οι Εβραίοι (μη μου πετάξετε παρακαλώ καμμία αρλούμπα περί Σημ!) ή οι όσοι λευκοί (μη ασιατικής καταγωγής) σημερινοί Τούρκοι. Άρα επανερχόμαστε:

"Έλληνας είναι μόνον όποιος με ελεύθερη βούληση αυτοπροσδιορίζεται ως τέτοιος, όποιος τιμά ΟΛΗ την ιστορική διαδρομή του Ελληνικού Έθνους, είτε την εποχή που αυτό ήταν ελεύθερο και αυτεξούσιο, είτε τις εποχές που ήταν υπόδουλο σε ξένους κυρίαρχους, όποιος (τουλάχιστον) σέβεται την Ελληνική Εθνική Παράδοση και Θρησκεία και τέλος, όποιος εκδηλώνει εμπράκτως στην ζωή του και επίσης μεταδίδει στους συνανθρώπους του τα κύρια χαρακτηριστικά της Ελληνικότητας που είναι η Ελευθεροπρέπεια, η Αρετή και ο Ανθρωπισμός."


Βλάσης Γ. Ρασσιάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html