Παρασκευή, 16 Ιουνίου 2017

Δικαστικές γνωματεύσεις υπέρ της Εκκλησίας των κρυφοομοφυλόφιλων


[Οι μητροπολίτες (επομένως και οι πιστοί) μπορούν να βρίζουν όλους τους ομοφυλόφιλους]

του Αναγνώστη ΛασκαράτουΑντιγράφω από τοarcadia.portal (19.4.): «Δικαίωση για τον Μητροπολίτη Αλέξανδρο για τις δηλώσεις του περί ‘ομοφυλοφίλων’»: «Σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα του εκκλησιαστικού περιοδικού ‘Ο Σωτήρ’, που εκδίδεται από την
ομώνυμη αδελφότητα θεολόγων, τόσο η Εισαγγελία Τριπόλεως όσο και η Εισαγγελία Εφετών Ναυπλίου, μετά από προκαταρκτική εξέταση που διενήργησαν και με σχετικές αποφάσεις τους στις 4 Νοεμβρίου και 22 Δεκεμβρίου 2016 αντίστοιχα, έθεσαν στο αρχείο την υπόθεση, με το σκεπτικό ότι «ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μαντινείας και Κυνουρίας δεν διέπραξε κάποιο αδίκημα με την τοποθέτησή του εκείνη, σύμφωνη κατά πάντα με την αλήθεια της πίστεως, που ως Ορθόδοξος Ιεράρχης οφείλει να διαγγέλλει». Ολόκληρο το δημοσίευμα στο περιοδικό ‘ο Σωτήρ’ αναφέρει: ‘Συντριβή της ομοφυλοφιλικής δικτατορίας’…» (!!!).
Δεν θα σχολιάσω την προκλητική υποκρισία του μητροπολίτη της Τρίπολης και του χουντικού «Σωτήρα», που προήλθε από τη διάσπαση της κακόφημης μεσαιωνικής «Ζωής», της αμαρτωλής μήτρας δηλαδή που γέννησε τον φιλοχρυσαυγίτη Αμβρόσιο και τον συνθαλαμίτη του Ιερώνυμο (βλ. «Η ‘Ζωή’ μέσα από τα μάτια του Χ. Γιανναρά (μέρος 2ο)». Προσποιούνται ότι αγνοούν πως ο κόσμος των μητροπολιτών και γενικά των ρασοφόρων, έχει σπάσει κάθε ρεκόρ ομοφυλοφιλίας αλλά και παράνομων και διαστροφικών σεξουαλικών συμπεριφορών που προκαλούν αηδία, όπως η ατιμώρητη και συγκαλυπτόμενη παιδεραστία και η πρόσφατη αθλιότητα του σεσημασμένου πλην ατιμώρητου αυνανιζόμενου επιδειξία πατρός Νικοδήμου της Θεσσαλονίκης μέσα σε λεωφορείο  («Γνωστός στην αστυνομία ο παπάς που παρενόχλησε σεξουαλικά»). Υποχρεούμαι όμως ως πολίτης που εντέλλεται να υπερασπίζεται το Σύνταγμα (ΑΡΘΡΟ 120/4: «H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία»), να επικρίνω τη δικαστική απόφαση, γιατί μπορεί να μην πρόκειται βεβαίως για βίαιη απόπειρα κατάλυσης του Συντάγματος, αλλά πρόκειται για μια επικίνδυνη γνωμάτευση, που μάλλον περιφρονεί το Σύνταγμα και την κοινή λογική και ανοίγει επικίνδυνους ατιμώρητους ρατσιστικούς δρόμους. Θα προχωρήσω λοιπόν σε μερικές παρατηρήσεις, γιατί ο δικαστής πρέπει να κρίνει σύμφωνα με τους Νόμους του Κράτους, που υπερτερούν αυτών της Εκκλησίας. Οι Νόμοι είναι σαφώς πάνω από τους Ι.Κανόνες και αφορούν το σύνολο της κοινωνίας και όχι μόνο τους πιστούς, όπως οι δεύτεροι.
Τρίπολη: Αγιασμός στα γραφεία της χιτλερικής συμμορίας, της αυτοπροσδιοριζόμενης από τον φύρερ της, ως «σπορά των νικημένων του 1945» (Φωτ. από τα arcadiaportal.gr, Οκτώβριος 28, 2012 – 21:23).
Α) Δεν έχουμε δει την ελάχιστη ευαισθησία της Δικαιοσύνης όταν παραβιάζονται Ι.Κανόνες που δεν συμφέρουν τους Μητροπολίτες, όπως για παράδειγμα η απαγόρευση (ποινή καθαίρεση) του μεταθετού των Μητροπολιτών, παρ’ όλο που το Σύνταγμα επιτάσσει να «τηρεί απαρασάλευτα…τους ιερούς αποστολικούς και συνοδικούς κανόνες» (άρθρο 3,1). Το λέω αυτό γιατί ο Παπαριώτης μητροπολίτης της Τρίπολης Αλέκος Παπαδόπουλος, πήρε διαζύγιο αντικανονικά το 1995 και επομένως και αντισυνταγματικά από την νύμφη του την Μητρόπολη Ναυπακτίας και εγκατέλειψε τα παιδιά του γιατί ήθελε να είναι κοντά στο χωριό του το Πάπαρι.  Αντί ο Εισαγγελέας να ζητήσει να επιστρέψει στο Κράτος τους μισθούς 22 ετών που αχρεωστήτως του καταβάλλει το Κράτος, διακόπτει και την ποινική δίωξη που είχε ασκηθεί εναντίον του και είχε προκαλέσει τότε την οργή της Χρυσής Αυγής, που τον υπερασπίστηκε: «Διώκουν με τον «αντιρατσιστικό» νόμο τον Μητροπολίτη Μαντινείας», (xryshayghcom27.9.2016)
Β) Έχουμε δει τον ίδιο τον Αρ.Πάγο να νομολογεί με τρόπο πάρα πολύ περίεργο, προκειμένου να προστατεύσει διεφθαρμένους κληρικούς και γενικά απατεώνες που πρόσκεινται στην Εκκλησία: «Ολισθηρό πατινάζ στον (Άρειο) Πάγο | Το Κουτί της Πανδώρας» (30.1.2012).
Γ) Aντιγράφω από το μπλογκ δημοφιλή στους μητροπολίτες ευλαβικού νεαρού κοσμικού γλεντζέ, δηλαδή από την ευσεβή Romfea (24.9.2016), τις αντιευαγγελικές χυδαιότητες που είχε πει ο μητροπολίτης: «Είναι άνθρωποι της ανωμαλίας και αυτή καταδικάζεται από τη ζωή και την κοινωνία. Τους λυπάμαι, προσεύχομαι να τους συγχωρήσει ο Θεός, να μετανοήσουν, να αλλάξουν τακτική και να γίνουν τίμια μέλη της κοινωνίας μας. Η Εκκλησία ακολουθεί τον νόμο του Θεού και την κατάσταση της φύσεως, ο καθένας που έχει το κουσούρι του δεν μπορεί να το εμφανίζει δημόσια και να μην ντρέπεται» υποστήριξε και επανέλαβε ότι οι ομοφυλόφιλοι είναι «άρρωστοι» και ότι θα πρέπει να θεραπεύσουν την αρρώστια τους. Τέλος ερωτηθείς αν υπάρχουν ομοφυλόφιλοι στους κόλπους της εκκλησίας είχε δηλώσει: «Δεν ξέρω αλλά, αν υπάρχουν, πρέπει να τους απομακρύνουμε». Τα έλεγε αυτά και ο Χουντόδουλος, που το «κουσούρι» του φαίνεται πως τον έστειλε στον άλλο κόσμο με ηπατίτιδα C  (Μιχάλης Καλόπουλος – greatlie.com–«Χριστόδουλε, πού την κόλλησες..»). Αυτά είναι άκρως προσβλητικές και εξουθενωτικές βρισιές πεζοδρομιακής υφής, ανάξιες Επισκόπου, τις οποίες το χαμηλού μορφωτικού επιπέδου μέρος των πιστών, τις παίρνει στα σοβαρά και μπορεί να γίνει ιδιαίτερα εχθρικό, τυραννικό και επικίνδυνο για τους ομοφυλόφιλους που βρίσκονται στο έλεός του κυρίως για τους εφήβους.Δεν είναι μια απλή και χαμηλόφωνη έκφραση ποιμαντικής άποψης προς το εκκλησίασμα στα πλαίσια κηρύγματος, είναι κραυγαλέα έκφραση μίσους (παρά τις ταυτόχρονες προσχηματικές φραστικές αναδιπλώσεις, προσβλητικές κι αυτές: «τους λυπάμαι…» κλπ, που μάλλον τις κάνουν χειρότερες), κατά ενός μεγάλου μέρους του πληθυσμού που δεν έχει παρανομήσει και εκμηδενισμού της προσωπικότητάς τους, έξω από τα ευαγγελικά πλαίσια που υποτίθεται ότι οφείλουν να εμπνέουν τον κρατικό υπάλληλο Αρχιερέα που τον πληρώνουν όλοι οι φορολογούμενοι, που αν μη τι άλλο οφείλει να σέβεται τους Νόμους που ψηφίζει η Βουλή, όπως έχει δώσει διαβεβαίωση μπροστά στον ίδιο τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας («…διαδηλώ δε υπακοήν εις το Σύνταγμα και τους νόμους του Κράτους»). Oι δηλώσεις έγιναν (23.12.2015), δίκην πολιτικού ανδρός, σε τηλεοπτικό κανάλι έξω από το ναό με αφορμή την ψήφιση την προηγούμενη ημέρα ενός νόμου με πρωτοφανή συναίνεση και πλειοψηφία βουλευτών όλων των κομμάτων (193 ΝΑΙ/56 ΟΧΙ), με την εξαίρεση σύσσωμου του ΚΚΕ και των χιτλερικών. Αναρωτιέμαι τι είδους χριστιανική αλλά και κοινή, σύμφωνα με τις συλλογικές αξίες της κοινωνίας, έχει ο μητροπολίτης που ιερείς του αγιάζουν ατιμωρητί, δίπλα στην έδρα του, τα γραφεία των νοσταλγών της ναζιστικής Κατοχής (έχουν καταγγελθεί βάσιμα από συμπαθούντα μητροπολίτη και ως «Σατανιστές») και ενοχλήθηκε με ύφος πολιτικού παράγοντα θεοκρατικού καθεστώτος, για την κατά το Σύνταγμα ψήφιση ενός ανθρωπιστικού νόμου, που ισχύει κατά κανόνα προστατευτικότερος σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο.
Δ) Οι δυο Εισαγγελίες, αν είναι ακριβής η διατύπωση, προχωρούν και σε μια οιωνεί προτροπή προς τους μητροπολίτες, ότι αυτές οι βρισιές είναι αποκύημα της πίστης την οποία ο Ιεράρχης «οφείλει να διαγγέλλει». Ξεπερνώντας το ερώτημα  σε ποιο ευαγγελικό χωρίο αναφέρεται η ελάχιστη μνεία του Χριστού στην ομοφυλοφιλία, αναρωτιέμαι από πότε ολόκληρη η κοινωνία υποχρεούται να σέβεται τους εκκλησιαστικούς Κανόνες; Σε ποιο νόμο του Κράτους και σε ποιο άρθρο του Συντάγματος αναφέρεται αυτό; Η κρατική Εκκλησία που οφείλει συνταγματικά να το κάνει στο εσωτερικό της, τους παραβιάζει σωρηδόν και προκλητικότατα (π.χ. στις εκλογές Αρχιερέων), χωρίς να ευαισθητοποιείται απολύτως κανείς. Θα μπορούσαν οι Εισαγγελείς να σημειώσουν πως ο μητροπολίτης δικαιούται να απευθύνει αυτές τις ύβρεις στους σκανδαλωδώς πολυάριθμους ομοφυλόφιλους ρασοφόρους και στους δηλωμένους ενήλικους πιστούς, τέλος πάντων στο εκκλησίασμά του. Με ποιο δικαίωμα τις απευθύνει και στην υπόλοιπη κοινωνία;  Οι παπάδες έχουν δαιμονοποιήσει τον πολιτικό γάμο, τις προγαμιαίες σχέσεις, τη μοιχεία, την ομοφυλοφιλία κλπ Από πού κι ως που νομιμοποιούνται να τρομοκρατούν τους ανυπεράσπιστους ανήλικους που ανακαλύπτουν την ομοφυλοφιλία τους και να βρίζουν τους εκτός Εκκλησίας  ενήλικες που ασκούν αυτά τα καθ’όλα νόμιμα δικαιώματά τους, απαξιώνοντάς και προσβάλλοντάς τους κατάφωρα και εκθέτοντάς τους στο μίσος των φανατικών;
Ε) Είναι γνωστές οι στενές σχέσεις μεγάλης μερίδας δικαστών με τους εκκλησιαστικούς μηχανισμούς. Ο ίδιος ο Πρόεδρος του Συμβουλίου Επικρατείας, που διόρισε η αριστεροακροδεξιά κυβέρνηση Τσίπρα, είναι τιτλούχος του Πατριαρχείου («Εντιμολογιώτατος  Άρχων Μέγας Νομοφύλαξ, ο οποίος νομολόγησε μειοψηφικά και χαρακτηριστικά στην υπόθεση των τηλεοπτικών  καναλιών), παρακαθήμενος παλιότερα δημόσια του σεσημασμένου αργότερα και περιέργως, προκλητικότατα και αναιτιολόγητα ατιμώρητου παιδεραστή μητροπολίτη Λερου Νεκτάριου, γνωστού ως «Σουλτάνας του Αιγαίου» (βλ. «Οι «δικαστικοί υπάλληλοι» (!) του κ. Τσίπρα»). Για να μην αναφερθώ στον Άρχοντα του παραδικαστικού και ακόμη ατιμώρητο από την Εκκλησία αρχισκανδαλοποιό Γιοσάκη και στον παρομοίως υπόδικο ευσεβέστατο επικοινωνιολόγο του Χουντόδουλου Σωτήριο Τζούμα («Οι κατηγορούμενοι για το «Παραδικαστικό Νο 2»» (η δίκη αργεί να ξεκινήσει, ξεύρετε τώρα φόρτος εργασίας κλπ), παραπέμπω σε δημόσιες επισημάνσεις του παλιού Προέδρου του Αρ.Πάγου για τις σχέσεις αρχιερατείου και δικαστών: «Ο Ματθίας για τη διαπλοκή Δικαιοσύνης και Εκκλησίας».
Στ)»Μη κτήσησθε χρυσόν μηδέ άργυρον μηδέ χαλκόν εις τας ζώνας υμών, .. μηδέ δύο χιτώνας μηδέ υποδήματα μηδέ ράβδον». «Έχοντες δε διατροφάς και σκεπάσματα τούτοις αρκεσθησόμεθα». Ο μιτροφόρος κάτοικος του μητροπολιτικού Μεγάρου της Τρίπολης, έχει προφανέστατα γράψει τις δυο αυτές εντολές, και πάρα πολλές ακόμη, του Χριστού και του Παύλου στα παλιά του τα παπούτσια και καμία Εισαγγελία δεν θα τον εγκαλέσει γι’αυτό. Η πίστη του είναι επιλεκτική και φουντώνει περίεργα όταν ακούει για ομοφυλόφιλους. Αν δεχτούμε λοιπόν πως οι μητροπολίτες έχουν την υποχρέωση και το δικαίωμα να «διαγγέλουν» την έστω ετεροβαρή και αντιευαγγελική «πίστη» τους με αυτές τις ύβρεις urbi et orbi και όχι μόνο στις γριές και στους κρυφοομοφυλόφιλους άντρες των εκκλησιαστικών τους ακροατηρίων, τότε το ίδιο δικαίωμα και την ίδια υποχρέωση έχουν και οι πιστοί τους. Το Σύνταγμα δεν κάνει διακρίσεις τέτοιων δικαιωμάτων. Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν πως ο αντιρατσιστικός νόμος καταργείται στο σκέλος του ομοφοβικού ρατσισμού και πως ανοίγει ο ασκός του Αιόλου να βρίζουν όλοι οι «πιστοί» όπως και οι αντάξιοί τους δεσποτάδες.
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΑ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΗΣ ΙΕΡΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ
α) «10% – Γνώμη – Ουαί υμίν! Έτσι η Αγία Ιερά Σύνοδος με την Μπέμπα Μπλάνς, την Κάλας, τη Σούλα, τη Λέλα, τη Ρίτα και τις λοιπές θεές, από δω το γύρισε, από κει το έφερε, μας είπε (2/6/2005) [Περιοδικό Εκκλησία, 7/2005] ότι η ομοφυλοφιλική συμπεριφορά ενός κληρικού είναι παντελώς άσχετη με την άσκηση του δημοσίου λειτουργήματός του. Και ότι οι κληρικοί δεν είναι δημόσια πρόσωπα, επομένως είναι πολύ κακό να βγαίνουν τα άπλυτά τους στη φόρα…».
Απολαύστε λοιπόν τη θρασύτατη υποκρισία της Ι.Συνόδου στη σελίδα 561 του επίσημου οργάνου της περιοδικού «Εκκλησία» (Έτος ΠΒ΄, τεύχος 7, Ιούλιος 2005-Αθήναι):  «Αίτηση θεραπείας της Ιεράς Συνόδου, ενώπιον της Επιτροπής προσωπικών δεδομένων»:
«…πρόκειται περί δεδομένων αναφερομένων εις αυστηρώς προσωπικήν (ομοφυλοφιλικήν) συμπεριφοράν παντελώς άσχετον προς την άσκηση δημοσίου λειτουργήματος. Συνεπώς και αν εισέτι γίνει δεκτόν ότι ο Μητροπολίτης είναι δημόσιον πρόσωπον τουθ’ όπερ ημείς αρνούμεθα…τα δεδομένα αυτά δεν συνδέονται με την άσκηση δημοσίου λειτουργήματος» !!!).
γ) Ο Σπύρος Μαρκεζίνης για τα «ανεπανόρθωτα» της Εκκλησίας Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος Α΄ μου περιέγραψε τα της Εκκλησίας ως ανεπανόρθωτα. Εκτός της ανωμάλου οικονομικής διαχειρίσεως….μου επέδειξε σωρείαν φωτογραφιών αρχιερέων και πάντως ιερωμένων, εις ασέμνους στάσεις με τας ‘ανηψιάς’ των ή παιδάρια” (“Τα εις Εαυτόν”-εκδ. Φερενίκη-2002).
δ) Tο ΚAΛAMI | «Σκάνδαλα, Εκκλησία της Ελλάδος» (Β.Α.Λαμπρόπουλος): «..Πηγαίνετε σε μία εκκλησιαστική σχολή και δείτε μαζεμένα τα παιδιά. Είναι εύκολο να διαπιστώσετε πόσα απ΄ αυτά είναι κουνιστοί. Τα παιδιά αυτά οδηγούνται στην ιεροσύνη και στις κρεβατοκάμαρες υψηλόβαθμων στελεχών της Εκκλησίας, είτε για παθητική είτε για ενεργητική ομοφυλοφιλία. Ως παλαιός, και  επί 28 χρόνια, εκκλησιαστικός συντάκτης, που παρακολουθεί και τα τωρινά τεκταινόμενα έχουμε  να πούμε ότι: Τίποτε απ΄ αυτά δεν ήταν άγνωστα στο εσωτερικό της Εκκλησίας. Όλα είναι γνωστά και τα συζητούσανε μεταξύ τους οι μητροπολίτες. Όλοι ξέρανε για την Μπέμπα Μπλάνς, την Κάλας, τη Σούλα, τη Λέλα, τη Ρίτα, το Χωροφύλακα κ.λπ.
ε) «ΔΙΣ: Απελθέτω απ’’ εμού το «ροζ» ποτήριον», Καθημερινή, 07.07.2002-Γρ. Καλοκαιρινός:
«Μην ξεσκεπάσετε ποτέ αυτό το καζάνι που βράζει. Γιατί, θα ξεχειλίσει καυτή βρώμα και θα μας κάψει όλους». Αυτήν την απάντηση έδινε ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ, σε όποιον δικό του έκανε λόγο για «ηθικά ζητήματα» στον εκκλησιαστικό χώρο….».
στ)Πρωτοπρεσβύτερος Ευστάθιος Κολλάς, εκλεγμένος Πρόεδρος του συνδικαλιστικού σωματείου των ιερέων ΙΣΚΕ: «Γεμίσαμε από ομοφυλόφιλους μητροπολίτες» (ESPRESSO, 17/01/2007).
Ο μητροπολίτης Μαντινείας «δεν ξέρει» αν υπάρχουν ομοφυλόφιλοι στο χώρο της Εκκλησίας. Αναρωτιέμαι αν οι δικαστικοί δικαιούνται να αγνοούν, μαζί με τα υπόλοιπα, και αυτήν την πτυχή της ακραίας και ολότελα αμοραλιστικής υποκρισίας του μητροπολίτη, που δήθεν ενοχλείται από την ομοφυλοφιλία των πολιτών και δεν ξέρει τίποτα για την παγκοίνως γνωστή ομοφυλοφιλία των άγαμων δεσποτάδων.  «Υποκριτά έκβαλε πρώτον εκ του οφθαλμού σου την δοκόν και τοτε διαβλέψεις εκβαλείν το κάρφος εκ του οφθαλμού του αδελφού σου» (Ματθ. 7,5). Αν υπάρχει κάπου η «ομοφυλοφιλική δικτατορία» του φαρισαϊκού «Σωτήρα», αυτό το «κάπου» είναι η κρατική Εκκλησία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html