Δευτέρα 24 Ιουνίου 2019

ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΕΒΡΑΙΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΓΕΝΝΑΔΙΟΣ:ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΜΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ!! ΘΑΝΑΤΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!

Είπε ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ Πατριάρχης της ΕβραιοΟρθοδοξίας και των προσκυνημένων Ρωμιών μετά την άλωση της Πόλης ο Γεννάδιος Σχολάριος!! 
alt
Είμαι χριστιανός, ως εκ τούτου δεν δύναμαι να είμαι Έλλην. Αν με
ρωτήσει κανείς τι είμαι , απαντώ Χριστιανός είμαι!» Σημείωση: Ο Γεννάδιος Σχολάριος (κατά κόσμον Γεώργιος Σχολάριος) ήταν ο πρώτος Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως μετά την Άλωση της Κωνσταντινούπολης. 

Μέχρι και σήμερα η επίσημη Ανθελληνική Εβραιορθόδοξη εκκλησία δεν ζήτησε συγνώμη για την ύβρη του Γεννάδιου Σχολάριου!!!Αυτός είναι ο ανθελληνικός Χριστιανισμός αυτή είναι η ανθελληνική Ορθοδοξία!! «Ους ασεβείς και καταραμένους αυτούς Έλληνες, και με φωτιά και με ξίφος και με πνιγμό και με κάθε τρόπο θανατώστε τους. Μαστιγώστε , φυλακίστε, κόψτε τους τη γλώσσα, ύστερα το χέρι και αν επιμένουν, τότε στείλτε τους στο βυθό της θάλασσας.Σήμερα οι προσκυνημένοι Ρωμιοί δηλώνουν θρασύτατα ....Έλληνες και σχίζουν τα ιμάτιά τους για το όνομα της Μακεδονίας!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html