Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2019

ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΔΗΛΩΝΕΙ ΔΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΕΒΡΑΪΚΟΥ ¨ΘΕΟΥ"!!ΓΙ' ΑΥΤΟΝ ΟΙ ΦΙΕΣΤΕΣ ΤΩΝ ΡΩΜΙΩΝ!!


Αποτέλεσμα εικόνας για ΙΗΣΟΥΣ ΓΙΑΧΒΕ"
ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΙΗΣΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ!!! ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΘΕΟΣ ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ!!!ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΔΩ ΣΤΟ ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ "ΘΕΟ"ΚΑΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΟΥΝ ΜΕ ΦΙΕΣΤΕΣ ΤΗΝ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ!!!!!!!! ΒΕΒΑΙΑ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΙΝΗΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ!!
O πλούτος εμπόδιο για την είσοδο στη Bασιλεία του Θεού (Mτ 19:16-30, Mκ 10:17-31) 18Tον ρώτησε τότε ένας άρχοντας: "Δάσκαλε αγαθέ, τι θα πρέπει να κάνω για να κληρονομήσω ζωή αιώνια;" 19Kι ο Iησούς του απάντησε: "Γιατί με λες αγαθό; Kανένας δεν είναι αγαθός παρά μονάχα ένας, ο Θεός.ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΞΕΒΡΑΚΩΜΑ ΕΔΩ ΛΕΕΙ ΚΑΘΑΡΑ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ!!!ΜΑ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΘΕΟ ΟΜΙΛΕΙ? ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΓΙΑΧΒΕ!!!ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ  ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑΤΕ ΛΑΘΟΣ ΨΕΥΤΟΘΕΟ ΠΡΟΣΚΥΝΑΤΕ!!ΠΗΓΗ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ΛΟΥΚΑΣ ΚΕΦ.18 ΣΤΙΧ.18



Αποτέλεσμα εικόνας για ΙΗΣΟΥΣ ΓΙΑΧΒΕ"

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ!! Image result for ΙΗΣΟΥΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΨΕΜΑ Αγία Γραφή στίχους που Αναφέρατε Ο Ιησούς είναι όχι ο Θεός Ο Δημιουργός 
1. Κατά Ματθαίον 24:36 Κανείς δεν ξέρει για εκείνη την ημέρα ή την ώρα , δεν είναι καν ο Υιός , αλλά ο Πατέρας μόνο . Εδώ ο Ιησούς κάνει διάκριση ανάμεσα στο τι ξέρει και τι ο Πατέρας γνωρίζει. 
2. Κατά Ματθαίον 26:39 Πατέρα μου, αν είναι δυνατόν, μπορεί να ληφθεί αυτό το κύπελλο από μένα, αλλά όχι όπως εγώ θέλω, αλλά όπως εσύ θα. Θέληση του Ιησού είναι επίσης αυτόνομα από το θέλημα του Θεού. Ο Ιησούς επιδιώκει συναίνεση με το θέλημα του Θεού. 3. John 5:26 Διότι καθώς ο Πατέρας έχει ζωή στον εαυτό του, έτσι ώστε ο ίδιος έχει χορηγήσει ο Υιός να έχει τη ζωή στον εαυτό του. Ο Ιησούς έλαβε τη ζωή του από το Θεό. Ο Θεός έλαβε τη ζωή του από κανέναν. Είναι αιώνια αυθύπαρκτο. 
4. Ιωάννης 5:30 Με τον εαυτό μου, μπορώ να κάνω τίποτα: κρίνω μόνο ως ακούω, και την κρίση μου είναι ακριβώς, γιατί ζητούν να μην ευχαριστήσει τον εαυτό μου, αλλά σ 'αυτόν που με απέστειλε. Ο Ιησούς λέει, "από τον εαυτό μου, μπορώ να κάνω τίποτα." Αυτό δείχνει ότι ο Ιησούς είναι επικαλεστεί τη δική του σχέση με τον Θεό. Δεν προσπαθεί να "ευχαριστήσει τον εαυτό μου", αλλά μάλλον επιδιώκει να «ευχαριστήσουν το ένα που μου έστειλε.» 
5. Ιωάννη 5:19 Ο Υιός μπορεί να κάνει τίποτα από τον εαυτό του ? μπορεί να κάνει μόνο ό, τι βλέπει τον Πατέρα να κάνει, γιατί ό, τι ο Πατέρας κάνει, ο Υιός κάνει επίσης. Ο Ιησούς δηλώνει ότι ακολουθεί ένα μοτίβο που καθορίζονται από τον Θεό. Ο ίδιος εκφράζει την υπακοή στο Θεό.
 6. Mark 10:18 Γιατί μου τηλεφωνήσει καλό ; Κανείς δεν είναι καλό, εκτός από τον Θεό και μόνο . Εδώ ο Ιησούς κάνει εμφατικά μια διάκριση ανάμεσα στον εαυτό του και τον Θεό.
7. Ιωάννης 14:28 Ο Πατέρας είναι μεγαλύτερος από εμένα Αυτό είναι μια άλλη ισχυρή δήλωση που κάνει διάκριση μεταξύ Ιησού και τον Θεό. 
8. Ματθαίος 6: 9 Πατέρα μας, που είσαι στους ουρανούς. Δεν προσευχόμαστε, Πατέρας μας, η οποία τέχνης στέκεται εδώ! " 9. Κατά Ματθαίον 27:46 Θεέ μου, Θεέ μου, γιατί έχεις εσύ με εγκατέλειψες; Αδιανόητη αν αυτός είναι ο Θεός ο Δημιουργός. 

10. Ιωάννης 17: 21-23 . . .αυτό όλα αυτά μπορεί να είναι ένα, Πατέρα, ακριβώς όπως είστε σε μένα και είμαι σε σας . Μπορεί επίσης να είναι μέσα μας, έτσι ώστε ο κόσμος να πιστέψει ότι μου έχετε στείλει. ...Να μπορεί να είναι ένα, όπως είμαστε μία : Εγώ σε αυτά και σε μένα. Σε αυτή την προσευχή του Ιησού ορίζει τον όρο "να είναι ένα." Είναι σαφές ότι επιτυγχάνεται μέσα από τη σχέση των δύο αυτόνομα όντα. Χριστιανοί πιστοί είναι να διαμορφώσει τη σχέση τους (για να γίνει ένα) μετά από τη σχέση του Θεού και του Χριστού (όπως ο Θεός και ο Χριστός είναι ένα). Παρατηρήστε ότι «για να είναι ένα" δεν σημαίνει να είναι «ένα και το ίδιο."
 11. 1 Κορινθίους 15: 27-28 Διότι αυτός "έχει θέσει τα πάντα κάτω από τα πόδια του». Τώρα, όταν λέει ότι «τα πάντα» έχει τεθεί κάτω από αυτόν, είναι σαφές ότι αυτό δεν περιλαμβάνει τον ίδιο τον Θεό , που βάζουν τα πάντα κάτω από τον Χριστό. Όταν έχει γίνει αυτό, τότε ο ίδιος ο Υιός θα πρέπει να υπόκειται σε αυτόν που βάζουν τα πάντα κάτω από αυτόν, έτσι ώστε ο Θεός μπορεί να είναι όλα σε όλους . Ο Παύλος δηλώνει ότι ο Θεός τα πάντα κάτω από τον Χριστό, εκτός από τον ίδιο τον Θεό. Αντ 'αυτού ο Θεός κυβερνά όλα τα πράγματα μέσω του Χριστού. (θυμηθείτε: «μέσα από αυτόν όλα τα πράγματα έγιναν.") 
12. Εβραίους 1: 3 Ο Υιός είναι η λάμψη της δόξας του Θεού και η ακριβής αναπαράσταση της ύπαρξής του. Ο Ιησούς είναι ο ακριβής αναπαράσταση της ύπαρξής του. Έχω στείλει αντιπρόσωπο μου στο Κογκρέσο. Δεν είμαι εγώ, τον εαυτό μου. Αυτός είναι αντιπροσωπευτική μου. 
13. Εβραίους 4:15 (σε σύγκριση με τον James 1:13) Για δεν έχουμε αρχιερέα, που δεν μπορεί να συμπαθήσει στις ασθένειές μας, αλλά δεν έχουμε κάποιον που έχει μπει στον πειρασμό με κάθε τρόπο, όπως ακριβώς είμαστε -μα χωρίς αμαρτία. Ο Ιησούς έχει μπει στον πειρασμό με κάθε τρόπο, ακριβώς όπως είμαστε, αλλά ποτέ δεν αμάρτησε. Δείτε James 1:13: Όταν μπείτε στον πειρασμό, δεν πρέπει κανείς να πει, ο Θεός μου δελεαστικό. Για τον Θεό δεν μπορεί να μπει στον πειρασμό από το κακό, ούτε ο ίδιος δελεάσει. Ο Ιησούς στον πειρασμό με κάθε τρόπο, αλλά ο Θεός δεν μπορεί να μπει στον πειρασμό. Γι 'αυτό ο Ιησούς είπε, «δεν μου τηλεφωνήσει καλό, κανένα δεν είναι καλή, μόνο ο Θεός." 14. Εβραίους 5: 7-9 Κατά τη διάρκεια των ημερών της ζωής του Ιησού στη γη, πρόσφερε μέχρι τις προσευχές και οι αναφορές με δυνατές κραυγές και δάκρυα σ 'αυτόν που θα μπορούσε να τον σώσει από το θάνατο , και είχε ακούσει λόγω της ευλαβική υποβολή του. Αν και ήταν γιος του, έμαθε υπακοή από ό, τι υπέστη και, κάποτε έκανε τέλεια , ο ίδιος έγινε η πηγή της αιώνιας σωτηρίας για όλους όσους τον υπακούν ο Ιησούς έπρεπε να περπατήσει μια πορεία πίστης και υπακοής, προκειμένου να επιτύχει την τελειότητα. Με την επίτευξη της τελειότητας, ο Ιησούς "έγινε" η πηγή της αιώνιας σωτηρίας Mark 24: 32-36: 32 Τώρα μαθαίνουν μια παραβολή της συκιάς? Όταν υποκατάστημα του είναι ακόμα προσφορά, και putteth εμπρός φύλλα, υμείς γνωρίζουμε ότι το καλοκαίρι πλησιάζει: 33 Έτσι ομοίως υμείς, όταν ίδητε όλα αυτά τα πράγματα, ξέρουν ότι είναι κοντά, ακόμα και στις πόρτες. 
34 Αληθώς σας λέγω, Αυτή η γενιά δεν πρέπει να περάσει, μέχρι να εκπληρωθούν όλα αυτά τα πράγματα. 35 Ο ουρανός και η γη θα περάσει μακριά, αλλά τα λόγια μου δεν πρέπει να διέρχονται μακριά. 36 Όμως, από εκείνη την ημέρα και την ώρα ξέρει κανένα άνθρωπο, όχι, όχι οι άγγελοι των ουρανών, αλλά μόνο ο Πατέρας μου Ο Θεός είναι Παντογνώστης, ο Ιησούς δεν αυτό το κύριο προσόν. Αυτό και μόνο είναι αρκετό για να αποδείξει ότι ο Ιησούς δεν είναι Θεός. Επίσης, σημειώστε το στίχο λέει μόνο ο Πατέρας που σημαίνει ότι κανείς άλλος, συμπεριλαμβανομένης και της θείας του Ιησού. 2 Ο Ιησούς ποτέ δεν είπα ότι είμαι ο Θεός. Είναι αυτό σύμπτωση; Νομίζω πως όχι. Αν κάνετε μια αξίωση για κάποιον, τότε θα περίμενε κανείς ότι κάποιος για να υποστηρίξει την αίτησή σας επάνω. Αν έχω διεκδικήσει κάποιος είναι ένας βασιλιάς, θα περίμενε κανείς ότι ο βασιλιάς να πει ότι είναι ένας βασιλιάς, τουλάχιστον μία φορά. Στην Π.Δ. ο Θεός λέει ότι είναι Θεός αρκετές φορές, γιατί όχι μία φορά με τον Ιησού στον NT; Μήπως ο Θεός να αλλάξει τους τρόπους του; Νομίζω πως όχι, αφού το Π.Δ. λέει ο Θεός δεν αλλάζει. Εδώ είναι τα χωρία της Παλαιάς Διαθήκης όπου ο Θεός λέει ότι είναι Θεός: Gen 35:11 Και ο Θεός είπε προς αυτόν , εγώ [ είμαι ] ο Θεός Παντοδύναμος : να είναι γόνιμη και να πολλαπλασιάζονται? ένα έθνος και μια εταιρεία των εθνών πρέπει να είναι από σένα, και βασιλιάδες θα βγουν από τα φιλέτα σου Gen 46: 3 Και είπε, εγώ [ είμαι ] ο Θεός , ο Θεός του πατέρα σου: ο φόβος να μην πάει κάτω σεΑίγυπτος? για εγώ θα κάνω εκεί από σένα ένα μεγάλο έθνος: Exd 16:12 Έχω έχω ακούσει τα χαμηλόφωνα των παιδιών τηςΙσραήλ: Μιλήσω σ 'αυτούς, λέγοντας: Σε ακόμη θελετε να τρώνε τη σάρκα, και το πρωί θελετε να γεμίσει με ψωμί? και θέλετε γνωρίσει ότι εγώ [ είμαι ] ο Κύριος σας Θεό . Exd 20: 2 εγώ [ είμαι ] ο Κύριος σου ο Θεός , που σε έφεραν έξω από τογη του Αίγυπτος, Έξω από το σπίτι της δουλείας. Psa 46:10 Να ακόμα, και να ξέρετε ότι εγώ [ είμαι ] ο Θεός : Θα υψωθή μεταξύ των εθνών, που θα υψωθεί στη γη. Psa 50: 7 Ακούστε, O λαός μου, και εγώ θα μιλήσω? O Ισραήλ, και εγώ θα καταθέσουν εναντίον σου: εγώ [ είμαι ] ο Θεός , [ακόμη], σου το Θεό . Psa 81:10 εγώ [ είμαι ] ο Κύριος σου Go d , που σε έφερε έξω από τογη του Αίγυπτος: Ανοίξτε το στόμα σου ευρεία, και εγώ θα το γεμίσει. Isa 41:10 εσύ φόβος δεν? για εγώ [ είμαι ] μαζί σου: να μην είναι απογοητευμένοι? για εγώ [ είμαι ] σου Θεός : εγώ θα ενισχύσει σου? ναι, εγώ θα σε βοηθήσει? ναι, εγώ θα σε υπερασπίστηκα με το δεξί χέρι της δικαιοσύνης μου. Ησ 45: 3 Και εγώ θα σου δώσω τους θησαυρούς του σκότους, και τα κρυμμένα πλούτη των μυστικών τόπων, ότι εσύ mayest ξέρουν ότι εγώ , ο Κύριος, που απαιτούν [σου] με το όνομά σου, [ είμαι ] ο Θεός τουΙσραήλ. Isa 45: 5 Ι [ είμαι ] ο Κύριος, και [υπάρχει] κανένα άλλο, [υπάρχει] κανένα Θεού δίπλα μου: εγώ σου ζωσμένος, αν εσύ δεν hast μου είναι γνωστή: Isa 46: 9 Θυμηθείτε τα προηγούμενα πράγματα από παλιά : για εγώ [ είμαι ] ο Θεός , και [υπάρχει] κανένα άλλο ? [ Εγώ είμαι ] ο Θεός , και [υπάρχει] κανένα σαν κι εμένα, Ιερ 32:27 Ιδού, εγώ [ είμαι ] ο Κύριος, ο Θεός κάθε σάρκας: υπάρχει κάτι πάρα πολύ δύσκολο για μένα; Eze 13: 9 Και το χέρι μου θα είναι επάνω τους προφήτες που βλέπουν ματαιοδοξία, και ότι η θεία έγκειται: δεν πρέπει να είναι στη συνέλευση του λαού μου, ούτε θα πρέπει να γραφτεί στο γράψιμο του οίκου του Ισραήλ, ούτε θα εισέρχονται στη γη του Ισραήλ?και θέλετε γνωρίσει ότι εγώ [ είμαι ] ο Κύριος ο Θεός . Eze 20:19 έχω [ είμαι ] ο Κύριος σας ο Θεός ? περπατούν στα διατάγματά μου, και να τηρείτε τις κρίσεις μου, και να κάνουμε τους? Eze 20:20 Και γειά μου σάββατα ? και πρέπει να είναι ένα σημάδι ανάμεσα σε μένα και εσείς, ότι το YE μπορεί να ξέρει ότι εγώ [ είμαι ] ο Κύριος σας ο Θεός . Eze 23:49 Και θα πρέπει να ανταποδώσει ασέλγεια σας επάνω σε σας, και εσείς θα πρέπει να φέρουν τις αμαρτίες των ειδώλων σας · και θα γνωρίσετε ότι εγώ [ είμαι ] ο Κύριος ο Θεός . Έτσι, όπως μπορούμε να δούμε, ο Θεός δεν είναι ντροπαλός για να πω ότι είμαι Θεός. SO αν ο Ιησούς είναι Θεός, τότε πώς έρχονται ποτέ δεν το είπε κάποτε σαν τον Θεό της Π.Δ.; Αυτό δεν είναι τυχαίο. 3 Ο Ιησούς είναι ο Υιός του ανθρώπου, το OT μας λέει να μην εμπιστεύονται το γιο του ανθρώπου : Η Καινή Διαθήκη καθιστά πολύ σαφές ότι ο Ιησούς είναι ο Υιός του ανθρώπου: Mat 8:20 Και ο Ιησούς λέει σ 'αυτόν: Οι αλεπούδες έχουν τρύπες, και τα πουλιά του αέρα [έχουν] φωλιές? αλλά ο Υιός του ανθρώπου δεν έχει ούτε πού να βάλω το κεφάλι [του]. Mat 9: 6 , όμως, ότι το YE μπορεί να γνωρίζει ότι ο Υιός του ανθρώπου έχων εξουσία πάνω στη γη να συγχωρεί αμαρτίες, (τότε λέγει ο ίδιος στους αρρώστους της παράλυσης,) Σήκω, καταλαμβάνουν κρεβάτι σου, και να πάει σ ' σου σπίτι Mat 12: 8 Για την Υιός του ανθρώπου είναι κύριος και του σαββάτου ημέρας. Luk 9:44 Ας αυτά τα λόγια βυθίζονται κάτω στα αυτιά σας: για το Υιός του ανθρώπου πρέπει να παραδοθεί στα χέρια των ανδρών. Luk 9:22 Λέγοντας, Ο Υιός του ανθρώπου πρέπει να υποστεί πολλά πράγματα, και να απορριφθεί από τους πρεσβύτερους και αρχιερείς και γραμματείς, και να σκοτωθεί, και να αυξηθεί η τρίτη μέρα. Jhn 5:27 Και έχων του έδωσε εξουσία να εκτελέσει την απόφαση, επίσης, επειδή είναι ο Υιός του ανθρώπου. Η Παλαιά Διαθήκη μας λέει να μην θέσει την εμπιστοσύνη μας στον Υιό του ανθρώπου: Ψαλμοί 146: 1 Αινείτε τον Κύριον. Αινείτε τον Κύριον, ω ψυχή μου. 2 Αν ζω θα Δοξάζω τον Κύριο: θέλω ψάλλει εις τον Θεόν μου, ενώ έχω κανένα ον. 3 δεν Βάλτε την εμπιστοσύνη σας σε πρίγκιπες, ούτε στο γιο του ανθρώπου, στον οποίο δεν υπάρχει καμία βοήθεια .

 Έτσι, σημειώστε ότι ο Ιησούς είναι ο Υιός του Ανθρώπου, το OT μας λέει να μην θέσει την εμπιστοσύνη μας στον Υιό του ανθρώπου? Ως εκ τούτου, δεν μπορούμε να τοποθετήσει την εμπιστοσύνη μας στον Ιησού, έτσι δεν μπορεί να είναι ο Θεός. Το OT είναι βασικά λέγοντας ότι δεν πρέπει να θέσει την εμπιστοσύνη σας στους άνδρες όπως κάνετε με το Θεό, τόσο ως εκ τούτου, δεν μπορούμε να βάλουμε την εμπιστοσύνη μας στον Ιησού με τον ίδιο τρόπο που κάνουμε με τον Θεό αφού ο Ιησούς είναι απλά ένας άνθρωπος, και δεν μπορεί πραγματικά να σώσει μας. Έτσι, ως εκ τούτου, ο Ιησούς δεν μπορεί να είναι ο Θεός. 
1 Ο Ιησούς είναι ο Υιός του ανθρώπου
 2- Το OT μας λέει να μην θέσει την εμπιστοσύνη μας στον γιο του ανθρώπου 
3 Δεν μπορεί να βάλει την εμπιστοσύνη μας στον Ιησού, όπως κάνουμε με τον Θεό
 4 Ο Ιησούς δεν είναι Θεός Το OT μας λέει επίσης ότι δεν υπάρχει καμία βοήθεια στο γιο του ανθρώπου, ως εκ τούτου, αυτό σημαίνει ότι ο Ιησούς δεν μπορεί να βοηθήσει κανέναν, επομένως, αυτός δεν είναι ο Θεός αφού ο Θεός μπορεί να βοηθήσει όλους. Γι 'αυτό και δεν μπορεί να τοποθετήσει την εμπιστοσύνη μας στον Ιησού, ούτε μπορεί να μας βοηθήσει, ως εκ τούτου, δεν μπορεί να είναι ο Θεός, σύμφωνα με το Π.Δ.. 4 Ο Ιησούς δόθηκε η δύναμη και η εξουσία, δεν το κατέχουν. Όπως όλοι γνωρίζουμε, ο Θεός είναι παντοδύναμος και είναι ανεξάρτητη, χρειάζεται καμία βοήθεια από κανέναν. Ωστόσο, έτσι αυτό δεν είναι η περίπτωση με τον Ιησού, σε αντίθεση με το Θεό, ο Ιησούς χρειάζεται βοήθεια από τον Θεό, σε αντίθεση με το Θεό, ο Ιησούς δεν κατέχει καμία εξουσία ή κάθε αρχή, αλλά δίνεται σ 'αυτόν από τον Θεό. Jhn 13: 3 Ο Ιησούς, γνωρίζοντας ότι ο Πατέρας είχε δώσει όλα τα πράγματα στα χέρια του, και ότι είχε έρθει από το Θεό, και πήγε στο Θεό? Ιωάννης 17: 6-8: 6 έχω εκδηλώθηκε το όνομά σου εις τους άνδρες που εσύ gavest μου από τον κόσμο: σου ήταν, και εσύ gavest τους μου ? και έχουν φυλάσσονται σου λέξη.

 7 Τώρα έχουν γνωστό ότι όλα τα πράγματα απολύτως μου έδωσες είναι από σένα .

 8 Για έδωσα σ 'αυτούς οι λέξεις που εσύ gavest μου ? και έχουν τα παρέλαβε, και να γνωρίζει σίγουρα ότι βγήκα από σένα, και έχουν πίστευαν ότι εσύ ήσουν μου στείλετε Έτσι, όπως μπορούμε να δούμε, ο Ιησούς έδωσε τα πάντα που είχε! Όλα αυτά περιλαμβάνονται το θαύμα, το δόγμα κ.λπ. Βασικά ο Ιησούς δεν έκανε τίποτα από τα δικά του, ποτέ δεν έκανε ένα θαύμα από τη δική του δύναμη, που δόθηκε το θαύμα.Ποτέ δεν έμαθε τίποτα από του δική του, αλλά διδάχτηκε από τον Θεό και μίλησε τι ο Θεός του είπε να μιλήσει. Jhn 7:16 Ιησούς τους απάντησε, και είπε, μου δόγμα δεν είναι δικό μου, αλλά του που μου έστειλε Jhn 12:49 Για Δεν έχω μιλήσει από τον εαυτό μου ? αλλά ο Πατέρας που έστειλε εμένα, μου έδωσε μια εντολή , τι θα έπρεπε να πω , και τι θα πρέπει να μιλήσετε . Jhn 8:26 Έχω πολλά πράγματα να πει και να κρίνουμε από εσάς: αλλά αυτός που έστειλε μένα είναι αλήθεια? και μιλάω για τον κόσμο αυτά τα πράγματα που έχω ακούσει γι 'αυτόν. Jhn 14:24 Εκείνος που αγαπάει εμένα δεν φυλάττει όχι τα λόγια μου : και η λέξη που ακούετε, δεν είναι δικό μου, αλλά του Πατέρα που με απέστειλε. Έτσι, ό, τι ο Ιησούς είχε ήταν από τον Θεό, από το Ευαγγέλιο για τα θαύματά του. Ο Θεός δεν χρειάζεται κάποιον να του δώσει δύναμη, ο Θεός δεν χρειάζεται κάποιον να του πει τι να κάνει, ως εκ τούτου, ο Ιησούς δεν είναι Θεός. Προκαλώ κάθε Χριστιανός να μου φέρει ένα μόνο θαύμα ο Ιησούς εκτέλεσε μόνος του, μόνο ένα. Ο Χριστιανός δεν θα είναι ποτέ σε θέση να ανταποκριθεί σε αυτή την πρόκληση. 5 Ο Ιησούς στάλθηκε σε ένα συγκεκριμένο έθνος μόνο, όχι για την ανθρωπότητα Είναι πολύ περίεργο το γεγονός ότι όταν διαβάζουμε τη Βίβλο, διαπιστώνουμε ότι ο Ιησούς στάλθηκε να κηρύξει σε ένα συγκεκριμένο έθνος μόνο, όχι την ανθρωπότητα. Θα περίμενε κανείς να βρει τον Ιησού που αποστέλλονται σε όλη την ανθρωπότητα, αν ήταν ο Θεός, και όχι αυτό που διαπιστώνουμε είναι ότι ο Ιησούς ακριβώς όπως όλοι οι άλλοι προφήτες, εστάλη μόνο σε ένα συγκεκριμένο έθνος: Χαλάκι 15:24 Αλλά εκείνος απάντησε και είπε, δεν είμαι σταλεί , αλλά εις τα χαμένα πρόβατα του οίκου τουΙσραήλ. Έτσι, όπως βλέπουμε, ο Ιησούς στάλθηκε μόνο για τα χαμένα πρόβατα του Ισραήλ. κύριο καθήκον του ήταν γι 'αυτούς, δεν τα έθνη ή ο κόσμος. Οι Χριστιανοί συχνά ήθελα να πω Ιησούς είπε στους μαθητές του να πάει κηρύττουν στους Εθνικούς, ωστόσο, έτσι αυτό δεν αλλάζει τίποτα. πραγματική αποστολή του Ιησού, όπως βλέπουμε ήταν για τα παιδιά τηςΙσραήλ, Όχι τα έθνη, ο στίχος που δημοσιεύτηκε δεν μπορεί να καταρριφθεί. Ο στίχος είναι πολύ σαφής, ο Ιησούς αποστέλλεται για τα χαμένα πρόβατα τουΙσραήλΚαι όχι οι Εθνικοί, ο Ιησούς λέει να πάει να κηρύξουμε σε έθνη δεν σημαίνει ότι στάλθηκε για τους Εθνικούς. 5 Ο Ιησούς αρνήθηκε να είσαι καλός με την έννοια ότι ο Θεός είναι καλός. Αν ο Ιησούς είναι ο Θεός που θα περίμενε κανείς τον να παραδεχτεί ότι είναι καλό, με την έννοια ότι ο Θεός είναι καλός, που σημαίνει τέλεια. Ωστόσο, όταν διαβάζουμε την Αγία Γραφή βλέπουμε ότι ο Ιησούς αρνείται να είσαι καλός με την έννοια ότι ο Θεός είναι καλό που είναι τέλεια. Εδώ είναι τα χωρία: Χαλάκι 19:16 Και, ιδού, ήρθε και είπε προς αυτόν ένα καλό Δάσκαλε, τι καλό πράγμα θα κάνω ότι μπορώ να έχω ζωήν αιώνιον; Χαλάκι 19:17 Και είπε προς αυτόν, γιατί callest μου εσύ καλά ; [ Εκεί είναι] κανένα καλό , αλλά ένα, [δηλαδή], ο Θεός: αλλά αν θέλεις εισέλθει στη ζωή, τηρούν τις εντολές. Έτσι, σημειώστε ότι ο άνθρωπος αποκαλεί τον Ιησού καλή, ο Ιησούς λέει ο άνθρωπος δεν υπάρχει μη καλή, αλλά ο Θεός. Προφανώς ο Ιησούς αναφέρεται στον Θεό ως κάποιος άλλος, το οποίο αποδεικνύει επίσης ο Ιησούς δεν είναι Θεός. Ωστόσο, η κύρια σημασία των περασμάτων είναι ότι ο Ιησούς αρνείται να είσαι καλός με τον τρόπο που ο Θεός είναι καλός, το οποίο είναι να είναι τέλεια. 6 Ο Ιησούς δεν θα μπορούσε να σώσει κανέναν Η Αγία Γραφή ισχυρίζεται επίσης ότι ο Ιησούς δεν μπορεί να σώσει κανέναν! Εδώ είναι το απόσπασμα: Εβραίους 5: 1-8: 1 Για κάθε αρχιερέας που λαμβάνονται από τους ανθρώπους που χειροτονήθηκε για τους άνδρες σε αυτά που αφορούν τον Θεό, ότι μπορεί να προσφέρει και τα δύο δώρα και θυσίες για τις αμαρτίες: 2 Ποιος μπορεί να έχει συμπόνια για την άγνοια, και σε αυτούς που είναι έξω από το δρόμο? για ότι ο ίδιος είναι επίσης compassed με αναπηρία. 3 Και από τον λόγο του παρόντος θα έπρεπε, όπως και για τους ανθρώπους, έτσι και για τον εαυτό του, να προσφέρει για τις αμαρτίες. 4 Και ο άνθρωπος δεν αφαιρεί αυτή την τιμή προς τον εαυτό του, αλλά αυτός που καλείται από τον Θεό, όπως ήταν ο Ααρών. 5 Έτσι και ο Χριστός δεν δόξασε τον εαυτό του να γίνει ένας αρχιερέας? αλλά αυτός που είπε προς αυτόν, Συ είσαι ο Υιός μου, τη μέρα έχω εσένα γέννησα. 6 Όπως ο ίδιος λέει , επίσης, σε άλλο τόπο, Εσύ είσαι ιερέας για πάντα την τάξη Μελχισεδέκ. 7 Ποιος κατά τις ημέρες της σάρκας του, όταν είχε πρόσφερε προσευχές και δεήσεις με ισχυρό κλάμα και τα δάκρυα σ 'αυτόν που ήταν σε θέση να τον σώσει από το θάνατο , και ακούστηκε ότι φοβόταν? 
8 Αν και ήταν Υιός, έμαθε ο υπακοή από τα πράγματα που υπέστη Έτσι ο Ιησούς φώναξε με εκείνο που θα μπορούσε να τον σώσει από το θάνατο, αυτό σημαίνει ότι ο Ιησούς δεν μπορούσε να σώσει από το θάνατο, ως εκ τούτου, αυτό σημαίνει, επίσης, ο Ιησούς δεν μπορεί να σώσει κανέναν άλλο από το θάνατο. Πώς μπορεί ο Ιησούς είναι Θεός, όταν αυτός δεν μπορεί να σώσει κανέναν; Αυτό δείχνει επίσης ότι ο Ιησούς δεν είναι στον έλεγχο της ζωής και του θανάτου, ο Θεός όμως έχει τον έλεγχο των πάντων, συμπεριλαμβανομένης της ζωής και του θανάτου: Και έχουν λάβει εκτός από τον θεοί, οι οποίοι δεν δημιουργούν τίποτα, ενώ είναι οι ίδιοι δημιούργησαν, και δεν ελέγχει για τον εαυτό τους οποιαδήποτε ζημιά ή κέρδος, και δεν ελέγχουν θάνατος ούτε ζωή, ούτε την αύξηση (ο νεκρός) στη ζωή . Σ 25: 3 Σακίρ Αυτός ο στίχος είναι από την Noble Κοράνι , υποθέτω ότι αυτό τα συνοψίζει όλα δεν είναι; πιστών 7- Ιησού δεν πίστευε ότι ήταν ο Θεός ούτε Μία από τις μεγαλύτερες χριστιανικές μύθους είναι ότι οι οπαδοί του Ιησού πίστευαν ότι ήταν ο Θεός. Ωστόσο, έτσι, αυτό δεν είναι αλήθεια, η Αγία Γραφή λέει το αντίθετο: Matthew Κεφάλαιο 16 13-14 13 Όταν ήρθε στις ακτές της Καισάρεια του Φιλίππου του Ιησού, ζήτησε από τους μαθητές του, λέγοντας: Ποιον οι άνδρες να πω ότι ο Υιός του ανθρώπου am; 14 Και είπε, Μερικοί λένε ότι είσαι ο Ιωάννης ο Βαπτιστής: κάποιοι, Ηλίας? και άλλοι, Jeremias , ή ένας από τους προφήτες Έτσι, όπως μπορούμε να δούμε, οι πιστοί από τον πληθυσμό δεν έλαβε τον Ιησού ως Θεό, τον πήραν για έναν σπουδαίο άνθρωπο, όπως ο Ιωάννης ο Βαπτιστής, ή Ηλία, ή κάποιους άλλους. Κανένας από αυτούς είπε ότι είναι Θεός. Τώρα ας διαβάσουμε και να δούμε τι δική τους μαθητές του τον πήρε για: 15-20 15 Αυτός λέγει προς αυτούς, όμως, ποιον να πω εσείς που είμαι; 16 Και ο Σίμων Πέτρος απάντησε και είπε , Συ είσαι ο Χριστός, ο Υιός του Θεού του ζώντος. 17 Και ο Ιησούς απάντησε και είπε προς αυτόν, Μακάριος είσαι, Σίμων Barjona : για τη σάρκα και το αίμα hath δεν έχει αποκαλύψει σε σένα, αλλά ο πατέρας μου που είναι στον ουρανό. 18 Και λέω επίσης σε σένα, Ότι εσύ είσαι ο Πέτρος, και επί ταύτης της πέτρας θέλω οικοδομήσει την εκκλησίαν μου? και οι πύλες της κόλασης δεν θα υπερισχύσουν εναντίον της. 19 Και θα δώσω σε σένα τα κλειδιά της βασιλείας των ουρανών: και απολύτως εσύ θέλεις δεσμεύει στη γη δεσμεύεται στον ουρανό: και απολύτως εσύ θέλεις χαλαρά στη γη θα πρέπει να χαλαρώσει στον ουρανό. 20 Στη συνέχεια, χρεώνεται ο ίδιος τους μαθητές του ότι θα πρέπει να ενημερώσετε κανένα άνθρωπο που ήταν ο Ιησούς Χριστός. Έτσι, σημειώστε ότι τώρα ο Ιησούς ζητά από τους μαθητές του για το τι να τον πάρει για να είναι για, θα απαντήσει, λέγοντας ότι είναι ο Υιός του Θεού, ο Ιησούς συμφωνεί με αυτούς και τους λέει πω κανένα άτομο Εγώ είμαι ο Χριστός. Έτσι, σημειώστε ότι οι μαθητές του Ιησού δεν λέω εσύ είσαι ο Θεός, ο ίδιος ο Ιησούς δεν λέει ότι είναι ο Θεός. Τώρα, τόσο ο γιος του Θεού και ο όρος του Χριστού δεν σημαίνει Θεό. Ποτέ δεν έχει, και ποτέ δεν θα. Ο όρος Χριστός σημαίνει ο Μεσσίας, ο ορισμός του Μεσσία δεν είναι ο Θεός, και οι Εβραίοι οι οποίοι περίμεναν τον Μεσσία τους, δεν πιστεύουν ότι ο Μεσσίας θα είναι ο Θεός: Το κυρίαρχο εβραϊκό κατανόηση του Μεσσία ( «ο Μεσσίας») βασίζεται στα γραπτά του Maimonides , (η Rambam ). Οι απόψεις του σχετικά με το Μεσσία που συζητήθηκαν στο έργο του Mishneh Τορά , επιτομή 14 του όγκου του εβραϊκού νόμου , στην ενότητα Hilkhot Melakhim Umilchamoteihem , κεφάλαιο 11. 

Maimonides γράφει: "Ο Βασιλιάς (" HaMelekh HaMoshiach ") προορίζεται να σηκωθούν και να αποκαταστήσει την Δαβιδική Βασίλειο στην αρχαιότητα της, στον πρώτο κυριαρχία. Αυτός θα χτίσει το Ναό στην Ιερουσαλήμ και να συγκεντρώσει τις απομακρυνθεί αυτά του Ισραήλ μαζί. Όλοι οι νόμοι θα επιστρέψει στην τις ημέρες του όπως ήταν πριν: οι προσφορές θυσιών που προσφέρονται και οι Σαββατικών χρόνια και Ιωβηλαίο διατηρούνται, σύμφωνα με όλες τις εντολές του που αναφέρονται στην Τορά . όποιος δεν πιστεύει σ 'αυτόν, ή όποιος δεν περιμένει για την παρουσία του, όχι μόνο δεν είχε αψηφήσει τους άλλους προφήτες, αλλά και την Τορά και ο ραβίνος Μωυσής μας Για την Τορά μαρτυρεί γι 'αυτόν, ως εξής:. "και ο Κύριος ο Θεός σου θα επιστρέψει επέστρεψε αγαπημένους σας και θα σας δείξει έλεος και θα επιστρέψουν και θα συγκεντρωθούν ... Αν απομακρυνθεί σας μία πρέπει να είναι στην άκρη του Ουρανού ... Και θα σας φέρει "κλπ" (Δευτερονόμιο 30: 3-5). 

"Αυτές οι λέξεις που αναφέρονται ρητά στην Τορά, περιλαμβάνουν και περιλαμβάνουν όλες τις λέξεις που ομιλούνται από όλους τους προφήτες Στην ενότητα της Τορά αναφέρεται. Bala'am , επίσης, αναφέρεται, και εκεί είχε προφητέψει για τα δύο χρισμένους: η πρώτη έχρισε ένας είναι ο David, ο οποίος έσωσε το Ισραήλ από όλους τους καταπιεστές τους? και το τελευταίο χρίσμα θα σταθεί ανάμεσα από τους απογόνους του και αποθηκεύει το Ισραήλ στο τέλος Αυτό είναι ό, τι λέει (Αριθμοί 24: 17-18): «εγώ. τον δει, αλλά όχι τώρα "- αυτό είναι David?" τον βλέπω, αλλά όχι κοντά »- αυτό είναι το Anointed βασιλιάς." ένα αστέρι έχει πυροβοληθεί πίσω από Jacob »- αυτό είναι David?" Και ένα εμπορικό σήμα, θα σηκωθούν από το Ισραήλ " - αυτή είναι η Anointed βασιλιάς "και αυτός θα συντρίψει τα άκρα του. Moab " - Αυτό είναι David, όπως αναφέρει: "... και ο ίδιος χτύπησε Moab και μετριέται τους με σχοινί» (Σαμουήλ Β 8: 2)? "και θα ξεριζώσει όλα τα παιδιά του Σεθ »- αυτή είναι η Χρισμένος βασιλιάς, από τους οποίους αναφέρονται τα εξής:" Και η βασιλεία του θα είναι από θάλασσα σε θάλασσα και "(Ζαχαρίας 9:10)." Εδώμ θα πρέπει να διακατέχεται "- αυτό είναι ο David , ως εξής: «και ο Εδώμ έγινε Δαβίδ ως σκλάβοι κ.λπ.» (Β Σαμουήλ 8: 6)? "Και Σηείρ θα πρέπει να διακατέχεται από τον εχθρό του» - αυτό είναι το Χριστός βασιλιάς, έτσι: «Και σωτήρες θα πάει μέχρι το Όρος Σιών για να κρίνουμε Όρος Ησαύ, και το Βασίλειο είναι του Κυρίου" (Αβδιού 1:21) ". 

"Και από τις πόλεις της Καταφύγιο αναφέρει:" Και αν ο Κύριος ο Θεός σου θα διευρυνθεί μέχρι έδαφός σας ... Σας πρέπει να προσθέσετε σε σας άλλες τρεις πόλεις », κλπ (Δευτερονόμιο 19: 8-9) Τώρα αυτό το πράγμα ποτέ. συνέβη? και ο Άγιος δεν εντολή μάταια όμως, όπως και για τα λόγια των προφητών, αυτό το θέμα δεν χρειάζεται απόδειξη, όπως όλα τα βιβλία τους είναι γεμάτα με αυτό το θέμα ".. "Μην φανταστείτε ότι ο χρισμένος βασιλιάς πρέπει να κάνει θαύματα και σημεία και να δημιουργήσει νέα πράγματα στον κόσμο ή να αναστήσει τους νεκρούς και ούτω καθεξής Το θέμα δεν είναι τόσο:. Για Ραβίνος Akiba ήταν μια μεγάλη μελετητής των σοφών της Μισνά , και αυτός ήταν ο βοηθός-πολεμιστής του βασιλιά Ben Coziba , και ισχυρίστηκε ότι ήταν ο χρισμένος βασιλιάς αυτός και όλοι οι Σοφοί της γενιάς του, τον έκρινε την έχρισε βασιλιά, μέχρι που σκοτώθηκε από τις αμαρτίες?. μόνο από τότε που σκοτώθηκε, ήξεραν ότι δεν ήταν. Οι Σοφοί του ούτε ένα θαύμα, ούτε ένα σημάδι ζήτησε ... " «Και αν ένας βασιλιάς θα σηκωθούν μεταξύ της Βουλής των David, μελετώντας την Τορά και επιδίδεται σε εντολές σαν τον πατέρα του Δαβίδ, σύμφωνα με τη γραπτή και προφορική Τορά, και αυτός θα εξαναγκάσει όλους Ισραήλ να την ακολουθήσει και να ενισχύσουν τα αδύνατα σημεία της, και θα παλέψει πολέμους Hashem, αυτό το ένα είναι να αντιμετωπίζεται σαν να ήταν ο χρισμένος. Αν πέτυχε {και κέρδισε όλα τα έθνη που τον περιβάλλει. Παλιά εκτυπώσεις και MSS.} και έχτισε ένα Ιερό Ναό στην κατάλληλη θέση της και συγκέντρωσε το απομακρυνθεί αυτά του Ισραήλ μαζί, αυτό είναι πράγματι το χρίσμα για ορισμένους, και θα επιδιορθώσει ολόκληρο τον κόσμο να λατρεύουν τον Κύριο μαζί, όπως αναφέρεται: «για τότε θα γυρίσει για τα έθνη σαφή γλώσσα, να καλέσει όλους στο όνομα του Κυρίου και να τον λατρεύουμε με έναν ώμο »(Σοφονίας 3: 9)." 

"Αλλά αν δεν πετύχει μέχρι τώρα, ή αν σκοτώθηκε, γίνεται γνωστό ότι δεν είναι αυτό το ένα εκ των οποίων η Τορά μας είχε υποσχεθεί, και αυτός είναι πράγματι όπως όλα σωστή και υγιεινή βασιλιάδες της Βουλής των David ο οποίος πέθανε . Η Ιερά One, Ευλογημένος ο, τον συσταθούν μόνο για να δοκιμάσετε το κοινό από αυτόν, έτσι: «και από τους αναζητητές της σοφίας θα σκοντάψει εκεί, για να καθαρίσει μεταξύ τους και να διευκρινίσει και να φωτίζει μέχρι τη στιγμή του τερματισμού, γιατί δεν υπάρχει ακόμα στο σύνολο του χρόνου "(Δανιήλ 11:35)." Απόσπασμα από http://www.aish.com/tishabav/tishabavdefault/The_Messiah_in_Judaism.asp Στον Ιουδαϊσμό, ο οποίος είναι ο Μεσσίας; Ο Μεσσίας είναι ένα Gd φοβούμενοι, ευσεβής Εβραίος, ο οποίος είναι τόσο μεγάλη λόγιος Τορά και ένα μεγάλο ηγέτη, καθώς και. Αυτός είναι ένας άμεσος απόγονος του βασιλιά Δαβίδ, και θα χριστεί ως ο νέος Εβραίος βασιλιάς. (Στην πραγματικότητα, η εβραϊκή λέξη για το Μεσσία - " Μεσσία " - σημαίνει «χρισμένος».). Όταν ο Μεσσίας έρχεται, θα υπάρξει μια καθολική αναγνώριση της αλήθειας της Τορά και το Θ-ό Ποιος έδωσε η Τορά στοΌρος Σινά. 

Όλοι οι Εβραίοι θα επιστρέψει στηνΓη του Ισραήλ, Όπου θα αποτινάξει το ζυγό των εχθρών τους και να υποβάλλονται σε πλήρη πνευματική αναγέννηση. Θα αγκαλιάσει την πίστη των προγόνων τους και να αφοσιωθούν στο G- d's υπηρεσίας για πάντα. Θα ανοικοδομήσει τοΆγιος Ναός, Από όπου η Θεία παρουσία θα λάμψει, διαδίδοντας το φως της αλήθειας, της δικαιοσύνης, της ανοχής και της ειρήνης σε όλο τον κόσμο. Απόσπασμα από http://www.jewfaq.org/moshiach.htm η Μεσσία Η Μεσσία θα είναι ένα μεγάλο πολιτικό ηγέτη κατέβηκε από το βασιλιά Δαβίδ (Ιερεμίας 23: 5). Η Μεσσία συχνά αναφέρεται ως " Μεσσία ben Δαβίδ» ( Μεσσία , ο γιος του Δαβίδ). Θα πρέπει να γνωρίζει πολύ καλά στο εβραϊκό νόμο, και παρατηρητικός του εντολές του. (Ησαΐας 11: 2-5) Αυτός θα είναι ένας χαρισματικός ηγέτης, εμπνέει και άλλους να ακολουθήσουν το παράδειγμά του. Αυτός θα είναι ένας μεγάλος στρατιωτικός ηγέτης, ο οποίος θα κερδίσει μάχες για το Ισραήλ . Αυτός θα είναι ένας πολύ καλός δικαστής, ο οποίος κάνει δίκαιος αποφάσεις (Ιερεμίας 33:15).Αλλά πάνω απ 'όλα, θα είναι ένα ανθρώπινο ον, όχι ένας θεός, demi -Ο Θεός ή άλλα υπερφυσικά όντα. Έχει ειπωθεί ότι σε κάθε γενιά, ένα άτομο γεννιέται με τη δυνατότητα να είναι το Μεσσία . Αν η στιγμή είναι κατάλληλη για τη μεσσιανική εποχή κατά τη διάρκεια της ζωής αυτού του ατόμου, τότε το πρόσωπο αυτό θα είναι το Μεσσία . Αλλά αν αυτό το άτομο πεθαίνει πριν ολοκληρώσει την αποστολή του Μεσσία , τότε το πρόσωπο αυτό δεν είναι το Μεσσία . Για μια πιο λεπτομερή συζήτηση σχετικά με τους όρους Υιός του Θεού, και ο Χριστός. 
Επισκεφθείτε το σύνδεσμο: http://www.answering-christianity.com/sami_zaatri/followers_of_yeshua.htm 8- Θα λατρεύουν τον Ιησού, ή ο ένας τον Ιησού λατρεύεται; Ένα πρόβλημα κραυγαλέα οι Χριστιανοί έχουν είναι ότι ο Ιησούς προσευχήθηκε και είχε ο ίδιος ο Θεός. Αυτό επιτρέπει λογικά μας συμπεράνουμε ότι ο Ιησούς δεν μπορεί να είναι ο Θεός. Το λογικό πράγμα που πρέπει να κάνουμε είναι λατρεία και να προσεύχονται με αυτήν ο Ιησούς προσευχήθηκε στον. Αν ο Ιησούς σας είπε ότι είχε ένα Θεό, θα ειλικρινά πάρει τον Ιησού ως Θεό; Η λογική απάντηση δεν είναι, αλλά οι Χριστιανοί να ρίξει όλα λογική όταν πρόκειται για την Αγία Γραφή τους. Ματθαίος 26: 36-44 
36. Στη συνέχεια, ο Ιησούς πήγε με τους μαθητές του σε ένα μέρος που λέγεται ΓεσθημάνηΚαι τους είπε, "Κάτσε εδώ, ενώ εγώ πάω εκεί και να προσεύχονται." 
37. Πήρε Πέτρου και τους δύο γιους του Ζεβεδαίου μαζί του, και άρχισε να θλιμμένος και ταραγμένη. 
38. Στη συνέχεια, τους είπε, «Η ψυχή μου είναι συγκλονισμένοι με θλίψη στο σημείο του θανάτου. Μείνετε εδώ και να κρατήσει το ρολόι μαζί μου."
 39. Πηγαίνοντας λίγο πιο μακριά, έπεσε με το πρόσωπό του προς το έδαφος και προσευχήθηκε, «Πατέρα μου, αν είναι δυνατόν, μπορεί να ληφθεί αυτό το κύπελλο από μένα. Ωστόσο, δεν είναι όπως θα το κάνω, αλλά όπως θα σας. » 
40. Στη συνέχεια, επέστρεψε στους μαθητές του και τους βρήκε στον ύπνο. "Θα μπορούσατε να άνδρες δεν κρατήσει το ρολόι μαζί μου για μια ώρα;" ρώτησε ο Πέτρος. 41. 
"Παρακολουθήστε και προσεύχομαι, έτσι ώστε δεν θα πέσουν σε πειρασμό. Το πνεύμα είναι πρόθυμο, αλλά το σώμα είναι αδύναμη." 42. Πήγε μακριά για δεύτερη φορά και προσευχήθηκε, «Πατέρα μου, αν δεν είναι δυνατόν γι 'αυτό κύπελλο για να αφαιρεθεί αν δεν το πίνουν, μπορεί να σας θα γίνει." 43. Όταν ήρθε πίσω, και πάλι βρήκε να κοιμούνται, επειδή τα μάτια τους ήταν βαρύ. 44. Έτσι, τους άφησε και πήγε μακριά για μια ακόμη φορά και προσευχήθηκε τρίτη φορά, λένε το ίδιο πράγμα. Έτσι θα πας λατρείας ο ένας Ιησούς προσευχήθηκε στον; Ή θα πας να προσκυνήσουν τον Ιησού; Λογικά θα λατρεύουν ο ένας Ιησούς προσευχήθηκε στον. Δεύτερον απλώς να πω ήσουν ζωντανός στο χρόνο του Ιησού και θα ήταν μαζί του, και ήξερε ότι προσευχήθηκε στο Θεό και ούτω καθεξής, θα ειλικρινά πιστεύω ότι είναι ο Θεός; Φυσικά και όχι! Η κατάσταση χειροτερεύει, όπως ο ίδιος ο Ιησούς ισχυρίζεται ότι έχει τον Θεό: John 20: 16- 18: 16 Ο Ιησούς λέει σ 'αυτήν: Μαρία. Η ίδια γύρισε, και λέγει προς αυτόν, Rabboni ? που είναι να πω, ο Δάσκαλος. 

17 Ο Ιησούς λέει σ 'αυτήν, με αγγίζουν όχι? για Δεν είμαι ακόμα ανέβηκε προς τον Πατέρα μου: αλλά πηγαίνετε στους αδελφούς μου, και πες τους, θα ανεβείτε προς τον Πατέρα μου και Πατέρα σας? και στο Θεό μου, και ο Θεός σας. 18 ήρθε η Μαρία η Μαγδαληνή και είπε στους μαθητές του ότι είχε δει τον Κύριο, και ότι είχε μιλήσει αυτά τα πράγματα προς αυτήν. Τώρα πείτε μου, αν ένας άνθρωπος ήρθε σε σας και σας είπε ότι έχει ένας Θεός, θα ειλικρινά πιστεύω ότι ο άνθρωπος είναι ο Θεός; Όχι, δεν θα. Η λογική σας λέει αν ένας άνδρας έχει ο Θεός, στη συνέχεια, ότι ο άνθρωπος δεν είναι Θεός, όμως οι χριστιανοί μέσα από τη λογική στο παράθυρο όπως φαίνεται, οι Χριστιανοί θέλουν να προσκυνήσουν τον Ιησού, όχι ο ένας τον Ιησού λάτρευαν. Χριστιανοί θέλουν τον Ιησού να είναι ο Θεός τους? δεν θέλουν το Θεό του Ιησού να είναι ο Θεός τους. Τι ντροπή. Έτσι ο Ιησούς προσεύχεται και να έχει ένας Θεός, πώς un-ευσεβής είναι αυτό; 9- Ο Θεός βγαίνει από μια γυναίκα; Ο Θεός είναι ένα αβοήθητο μωρό; 
Το ίδιο το γεγονός ότι ο Ιησούς γεννήθηκε, και βγήκε ως μικρό αβοήθητο μικρό μωρό είναι αρκετό για να αντικρούσει τον ισχυρισμό ότι ο Ιησούς είναι ο Θεός. Είναι απόλυτη βλασφημία να ισχυρίζονται ότι ο Θεός ήρθε από μια γυναίκα σαν όλους τους ανθρώπους, είναι απόλυτη βλασφημία με την αξίωση Θεό βγήκε κλαίγοντας και ουρλιάζοντας και να είναι αβοήθητοι και αδύναμη. Τέτοιες ανοησίες προσβάλλει τον Θεό? Αυτό από μόνο του είναι αρκετό για να αποδείξει ο Ιησούς δεν είναι Θεός.Πώς μπορείτε να ισχυρίζονται ότι ο Θεός ήρθε από μια γυναίκα; Είσαι θυμωμένος? Είσαι τρελός? Πώς μπορείτε να προσβάλετε το Θεό με τέτοιο τρόπο, που οι Χριστιανοί θα πρέπει να ντρέπεστε για αποδίδουν τέτοια σκουπίδια στο Θεό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html