Οι καταναλωτές ρεύματος όλης της χώρας θα μπορούν στο εξής να αναγγέλλουν τηλεφωνικά τις ενδείξεις του μετρητή ηλεκτρικής
ενέργειας στο τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών 11500, όπως ανακοίνωσε ο Διαχειριστής του Δικτύου (ΔΕΔΔΗΕ).
Η δυνατότητα αυτή παρέχεται για τις περιπτώσεις που η τακτική λήψη ένδειξης από τον μετρητή δεν πραγματοποιήθηκε, είτε επειδή δεν βρίσκεται σε προσβάσιμο σημείο του ακινήτου, είτε επειδή ο καταναλωτής απουσίαζε και έλαβε τη σχετική ειδοποίηση επίσκεψης των συνεργείων του ΔΕΔΔΗΕ (στην οποία αναγράφεται η ακριβής ημερομηνία και ώρα επίσκεψης).
Οι πελάτες θα μπορούν να αναγγείλουν την ένδειξη του μετρητή τους στο 11500, είτε την ίδια ημέρα μέχρι τις 19:00, είτε την επόμενη ημέρα μέχρι τις 10:00.
ενέργειας στο τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών 11500, όπως ανακοίνωσε ο Διαχειριστής του Δικτύου (ΔΕΔΔΗΕ).
Η δυνατότητα αυτή παρέχεται για τις περιπτώσεις που η τακτική λήψη ένδειξης από τον μετρητή δεν πραγματοποιήθηκε, είτε επειδή δεν βρίσκεται σε προσβάσιμο σημείο του ακινήτου, είτε επειδή ο καταναλωτής απουσίαζε και έλαβε τη σχετική ειδοποίηση επίσκεψης των συνεργείων του ΔΕΔΔΗΕ (στην οποία αναγράφεται η ακριβής ημερομηνία και ώρα επίσκεψης).
Οι πελάτες θα μπορούν να αναγγείλουν την ένδειξη του μετρητή τους στο 11500, είτε την ίδια ημέρα μέχρι τις 19:00, είτε την επόμενη ημέρα μέχρι τις 10:00.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html