Ενα βήμα πριν το Ναύσταθμο της Σαλαμίνας, η 32η Ταξιαρχία Πεζοναυτών. Στο πλαίσιο των επιχειρησιακών αλλαγών που έχει εγκρίνει το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας μετά τη σχετική
Όπως εξηγούσαν χθες στρατιωτικές πηγές, από τέλη Μαρτίου μέχρι και αρχές Ιουνίου κάθε χρόνο οριστικοποιούνται οι μεταθέσεις των μονίμων στρατιωτικών, ώστε το διάστημα από Ιούλιο μέχρι Οκτώβριο, οι αξιωματικοί να παρουσιαστούν στις νέες τους μονάδες.Σύμφωνα με πληροφορίες του taxydromos.gr, τις τελευταίες μέρες ανώτεροι στρατιωτικοί άρχισαν να βολιδοσκοπούν τις προθέσεις των αξιωματικών της 32ης Ταξιαρχίας Πεζοναυτών, καθώς για το στρατό η περίοδος που διανύουμε συμπίπτει με την έναρξη των μεταθέσεων.
Το ΓΕΣ επιθυμεί να έχει ασφαλή εικόνα για τις μετακινήσεις που επίκεινται, πριν ξεκινήσει η εφαρμογή του νέου επιχειρησιακού σχεδιασμού, για αυτό και πλέον με «μολύβι και χαρτί» καταγράφονται τις τελευταίες μέρες, οι προθέσεις των στρατιωτικών, που είτε περιμένουν μετάθεση, είτε για διάφορους λόγους αδυνατούν να μετακινηθούν.
Προορισμός ο Ναύσταθμος
Η μεταστάθμευση της 32ης Ταξιαρχίας Πεζοναυτών από το Βόλο στο Ναύσταθμο της Σαλαμίνας, σηματοδοτεί τη μετατροπή των πεζοναυτών σε «Marines» που μετατρέπονται σε Ανεξάρτητο Σώμα όπως στις ΗΠΑ με δικά τους μέσα.
Ο προαναφερθείς σχεδιασμός σύμφωνα με στρατιωτικούς κύκλους, έρχεται να «κουμπώσει» στον στόχο που έχει τεθεί για καλύτερη επιχειρησιακή ετοιμότητα, καθώς η Δύναμη Ταχείας Αντίδρασης ενισχύεται αφενός και αφετέρου δίνεται η δυνατότητα στη 32η Ταξιαρχία να είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμη για αποβίβαση στα Ταχέα Σκάφη, για την υπεράσπιση των νησιών του Αιγαίου.
Προς αυτή την κατεύθυνση, οι επιτελείς του Πενταγώνου εξαρχής είχαν υπογραμμίσει μάλιστα «ότι δεν μπορούν τα ταχέα σκάφη τύπου Zubr να βρίσκονται στον Ναύσταθμο της Σαλαμίνας και οι πεζοναύτες στον Βόλο, όπως επίσης δεν μπορεί τα αρματαγωγά να βρίσκονται στη Σαλαμίνα και να περιμένουν πότε οι πεζοναύτες θα μεταφερθούν με C-130στην Ελευσίνα».
Να σημειωθεί τέλος, πως σε πρώτη φάση η μετεγκατάσταση του 521 Τάγματος Πεζοναυτών θα ξεκινήσει με τη μετακίνηση της 32ης Μονάδας Τεθωρακισμένων και της 32ης Μοίρας Πυροβολικού, που σήμερα βρίσκονται στη Λάρισα αλλά επιχειρησιακά ανήκει στην 32η Ταξιαρχία Πεζοναυτών.
Οι Έλληνες Πεζοναύτες αποτελούν την αιχμή του δόρατος της Δύναμης Ταχείας Αντίδρασης των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων. Ο ρόλος τους είναι ιδιαίτερα σημαντικός αν αναλογιστεί κανείς την τεράστια ακτογραμμή της Ελλάδας και τα εκατοντάδες νησιά και τις βραχονησίδες που καλούνται να υπερασπίσουν.
Μέχρι στιγμής η 32 Ταξιαρχία Πεζοναυτών ήταν πολύ μακριά από την έδρα της Διοίκησης Αμφίβιων Δυνάμεων (ΔΑΔ) στην οποία ανήκει και το σύνολο των αποβατικών σκαφών του Στόλου (Α/Γ και ΠΤΜ) δηλαδή των 5 αρματαγωγών κλάσης Ιάσων και των 2+1 ΠΤΜ τύπου Zubr.
Το ότι το έργο που επιτελούν οι Πεζοναύτες είναι εξαιρετικά επικίνδυνο στο νέο πεδίο μάχης δεν είναι υπερβολή, δεδομένου ότι καλούνται να αντιδράσουν άμεσα σε εχθρικές ενέργειες πχ αποβατικής ενέργειας.
Σε περίπτωση αιφνιδιαστικής κρίσης ένα Α/Γ κλάσης «Ιάσων» με μέγιστη ταχύτητα 16 κόμβων μέχρι τώρα χρειαζόταν τουλάχιστον 5 ώρες για να βρεθεί μόνο από την Αμφιάλη στον Βόλο, καθώς και τα λεπτά θα είναι κρίσιμα.
Και ούτε λόγος να πάει από τον Βόλο, να φορτώσει και από εκεί στην Λήμνο. Ηθελε πάνω από 12 ώρες συνολικά και αυτό θα γινόταν με έκθεση στην τουρκική Αεροπορία, με ότι αυτό συνεπάγεται.
- εισήγηση του Γενικού Επιτελείου Στρατού, μετά το Πάσχα ξεκινά η σταδιακή μεταστάθμευση της Ταξιαρχίας.
Όπως εξηγούσαν χθες στρατιωτικές πηγές, από τέλη Μαρτίου μέχρι και αρχές Ιουνίου κάθε χρόνο οριστικοποιούνται οι μεταθέσεις των μονίμων στρατιωτικών, ώστε το διάστημα από Ιούλιο μέχρι Οκτώβριο, οι αξιωματικοί να παρουσιαστούν στις νέες τους μονάδες.Σύμφωνα με πληροφορίες του taxydromos.gr, τις τελευταίες μέρες ανώτεροι στρατιωτικοί άρχισαν να βολιδοσκοπούν τις προθέσεις των αξιωματικών της 32ης Ταξιαρχίας Πεζοναυτών, καθώς για το στρατό η περίοδος που διανύουμε συμπίπτει με την έναρξη των μεταθέσεων.
Το ΓΕΣ επιθυμεί να έχει ασφαλή εικόνα για τις μετακινήσεις που επίκεινται, πριν ξεκινήσει η εφαρμογή του νέου επιχειρησιακού σχεδιασμού, για αυτό και πλέον με «μολύβι και χαρτί» καταγράφονται τις τελευταίες μέρες, οι προθέσεις των στρατιωτικών, που είτε περιμένουν μετάθεση, είτε για διάφορους λόγους αδυνατούν να μετακινηθούν.
Προορισμός ο Ναύσταθμος
Η μεταστάθμευση της 32ης Ταξιαρχίας Πεζοναυτών από το Βόλο στο Ναύσταθμο της Σαλαμίνας, σηματοδοτεί τη μετατροπή των πεζοναυτών σε «Marines» που μετατρέπονται σε Ανεξάρτητο Σώμα όπως στις ΗΠΑ με δικά τους μέσα.
Ο προαναφερθείς σχεδιασμός σύμφωνα με στρατιωτικούς κύκλους, έρχεται να «κουμπώσει» στον στόχο που έχει τεθεί για καλύτερη επιχειρησιακή ετοιμότητα, καθώς η Δύναμη Ταχείας Αντίδρασης ενισχύεται αφενός και αφετέρου δίνεται η δυνατότητα στη 32η Ταξιαρχία να είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμη για αποβίβαση στα Ταχέα Σκάφη, για την υπεράσπιση των νησιών του Αιγαίου.
Προς αυτή την κατεύθυνση, οι επιτελείς του Πενταγώνου εξαρχής είχαν υπογραμμίσει μάλιστα «ότι δεν μπορούν τα ταχέα σκάφη τύπου Zubr να βρίσκονται στον Ναύσταθμο της Σαλαμίνας και οι πεζοναύτες στον Βόλο, όπως επίσης δεν μπορεί τα αρματαγωγά να βρίσκονται στη Σαλαμίνα και να περιμένουν πότε οι πεζοναύτες θα μεταφερθούν με C-130στην Ελευσίνα».
Να σημειωθεί τέλος, πως σε πρώτη φάση η μετεγκατάσταση του 521 Τάγματος Πεζοναυτών θα ξεκινήσει με τη μετακίνηση της 32ης Μονάδας Τεθωρακισμένων και της 32ης Μοίρας Πυροβολικού, που σήμερα βρίσκονται στη Λάρισα αλλά επιχειρησιακά ανήκει στην 32η Ταξιαρχία Πεζοναυτών.
Οι Έλληνες Πεζοναύτες αποτελούν την αιχμή του δόρατος της Δύναμης Ταχείας Αντίδρασης των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων. Ο ρόλος τους είναι ιδιαίτερα σημαντικός αν αναλογιστεί κανείς την τεράστια ακτογραμμή της Ελλάδας και τα εκατοντάδες νησιά και τις βραχονησίδες που καλούνται να υπερασπίσουν.
Μέχρι στιγμής η 32 Ταξιαρχία Πεζοναυτών ήταν πολύ μακριά από την έδρα της Διοίκησης Αμφίβιων Δυνάμεων (ΔΑΔ) στην οποία ανήκει και το σύνολο των αποβατικών σκαφών του Στόλου (Α/Γ και ΠΤΜ) δηλαδή των 5 αρματαγωγών κλάσης Ιάσων και των 2+1 ΠΤΜ τύπου Zubr.
Το ότι το έργο που επιτελούν οι Πεζοναύτες είναι εξαιρετικά επικίνδυνο στο νέο πεδίο μάχης δεν είναι υπερβολή, δεδομένου ότι καλούνται να αντιδράσουν άμεσα σε εχθρικές ενέργειες πχ αποβατικής ενέργειας.
Σε περίπτωση αιφνιδιαστικής κρίσης ένα Α/Γ κλάσης «Ιάσων» με μέγιστη ταχύτητα 16 κόμβων μέχρι τώρα χρειαζόταν τουλάχιστον 5 ώρες για να βρεθεί μόνο από την Αμφιάλη στον Βόλο, καθώς και τα λεπτά θα είναι κρίσιμα.
Και ούτε λόγος να πάει από τον Βόλο, να φορτώσει και από εκεί στην Λήμνο. Ηθελε πάνω από 12 ώρες συνολικά και αυτό θα γινόταν με έκθεση στην τουρκική Αεροπορία, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html