Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2024

Το Ύπατο Συμβούλιο Ελλήνων Εθνικών Ρόδου-«Τελχινίς» εόρτασε την φθινοπωρινή ισημερία. Μαγνητοσκόπηση- φωτογραφιες


Το Ύπατο Συμβούλιο Ελλήνων Εθνικών Ρόδου-«Τελχινίς» εόρτασε   την Φθινοπωρινή Ισημερία, σύμφωνα με το επίσημο εορτολόγιο της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας,   ημέρα Ηλίου (Κυριακή) 8η επιόντος του μηνός Δάλιου κατα την Ροδιακή ημερομηνία η 22 Σεπτεμβρίου  κατα το Γρηγοριανό στο Νικοδώριο Άλσος, περιοχή

Κοσκινού.

Μέσα στον ετήσιο κύκλο της κίνησης της Γης γύρω από τον Ήλιο, Δημήτριος και Γεώργιος, είναι ονομασίες του που σηματοδοτούν δύο κομβικά σημεία του της επιρροής του στον πλανήτη που μας φιλοξενεί.
 Ένα περίπου σεληνιακό μήνα μετά την Φθινοπωρινή Ισημερία και βαδίζοντας προς το Χειμερινό Ηλιοστάσιο, ο Ήλιος "μετατρέπεται" σε "Ήλιο των νεκρών" γίνεται δηλαδή "Δημήτριος" και μεταφέρει δυναμικά την ζωή στον κόσμο των φαινομενικά νεκρών (οι σπόροι κάτω από την γη περιμένουν, τα λουλούδια και τα δέντρα σταματούν την ανάπτυξή τους).

 Η Θεά Δήμητρα θρηνεί για την Κόρη και η Φύση σταματάει να ζει. Εκεί κάτω στα δώματα του Άδη, η υπέροχη Κόρη η θεσπέσια Χλωρίς δεν διατηρεί τα θέλγητρά της, δεν είναι πια η Κόρη της Δήμητρας, είναι η Περσεφόνη η σεβάσμια σύζυγος του Άδη η οποία έχει κάτω από την βασιλική της εξουσία τις ψυχές των νεκρών. Όμως ο Ήλιος του Φθινοπώρου κρατάει ζωντανή την ζωή και περιμένει να σταματήσουν τα δάκρυα της Θεάς, προετοιμάζοντας την επανάνθιση, και με την βοήθεια του Διονύσου προς την εαρινή Ισημερία και το Θερινό Ηλιοστάσιο, όπου "μετατρέπεται" σε "Ήλιο των ζώντων" γίνεται δηλαδή "Γεώργιος".
 Ο χριστιανισμός επάνω στα δύο αυτά κομβικά σημεία, δημιούργησε και γιορτάζει δύο ανθρωπάκια, που το ένα ονόμασε Δημήτριο και το άλλο Γεώργιο. 
 Σήμερα είναι ένα από τα τέσσερα κομβικά σημεία της περιφοράς της Γης γύρω από τον Ήλιο: Φθινοπωρινή Ισημερία.

 Καλή ημέρα και Καλό μας Φθινόπωρο λοιπόν...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υποβάλλοντας το σχόλιο σου επιβεβαιώνεις ότι έχεις διαβάσει και αποδεχθεί τους όρους χρήσης και σχολιασμού του μπλογκ. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
http://eleusisdiagoridon.blogspot.gr/2013/08/blog-post_49.html